eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Purdatransport uczniów z terenu gminy Purda objętych obowiązkiem szkolnym do placówek szkolnych w roku szkolnym 2012/13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-02

Purda: transport uczniów z terenu gminy Purda objętych obowiązkiem szkolnym do placówek szkolnych w roku szkolnym 2012/13
Numer ogłoszenia: 229476 - 2012; data zamieszczenia: 02.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Purda , 11-030 Purda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5122223, faks 89 5122280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.purda.pl, www.bip.purda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: transport uczniów z terenu gminy Purda objętych obowiązkiem szkolnym do placówek szkolnych w roku szkolnym 2012/13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów w roku szkolnym 2012/2013 z miejsca zamieszkania lub zbiórki do placówek szkolnych na terenie gminy Purda i wyznaczonych placówek na terenie miasta Olsztyna oraz odwozu uczniów po zajęciach do miejsca zamieszkania lub zbiórki, a także zapewnienie opieki w czasie przewozu poprzez zatrudnienie osoby dorosłej w charakterze opiekuna. Szczegółowy zakres usług określony został w załączniku nr 7 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.70.00-1, 60.11.34.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium - najpóźniej w terminie do dnia składania ofert, tj. 17 lipca 2012 r. do godz. 9.30. Wysokość wadium ustala się w kwocie: a) część 1 (tr. II) - 500,00 zł b) część 2 (tr. III) - 500,00 zł c) część 3 (tr. IV) - 500,00 zł d) część 4 (tr. VI) - 500,00 zł e) część 5 (tr. VII) - 500,00 zł f) część 6 (tr. VIII) - 500,00 zł g) część 7 (tr. IX) - 500,00 zł h) część 8 (tr. XI) - 500,00 zł i) część 9 (tr. XII) - 500,00 zł j) część 10 (tr. XIII) - 500,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania: a) wypełniony formularz Oferta (zał nr 1 do SIWZ) b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, w przypadku spółek cywilnych oraz podmiotów, które złożą ofertę wspólną (tzw. Konsorcjów), d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert e) licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, f) wykaz taboru do świadczenia usług (Zał. Nr 8 do SIWZ), g) wykaz kierowców i opiekunów (zał. Nr 4 do SIWZ) - do którego należy dołączyć kopie praw jazdy kierowców oraz kopie dowodów osobistych opiekunów h) oświadczenie wynikające z art. 22 Ustawy - wg załączonego wzoru (zał. Nr 2 do SIWZ), i) oświadczenie wynikające z art. 24 Ustawy - wg załączonego wzoru (zał. Nr 3 do SIWZ), j) dowód wniesienia wadium, k) kopie dowodów rejestracyjnych (z ważnym badaniem technicznym) pojazdów wskazanych w wykazie taboru do świadczenia usług l) kopie polis ubezpieczeniowych OC pojazdów wskazanych w wykazie taboru do świadczenia usług m) kopie polis NNW dla kierowcy i pasażerów pojazdów wskazanych w wykazie taboru do świadczenia usług n) wykaz, co najmniej trzech usług w zakresie dowożenia uczniów do szkół w okresie ostatnich 3 lat przed dniem złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem dat wykonania i odbiorców (Zał. Nr 5) oraz referencje stwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie o) zaświadczenie ze stacji kontroli pojazdów o miejscu na przypięcie wózka inwalidzkiego oraz - w przypadku wyposażenia auta w windę - zaświadczenie o sprawowaniu nadzoru technicznego nad windą - dotyczy wyłącznie pojazdów do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo. p) dokument stwierdzający wyposażenie pojazdu w napęd na dwie osie - w przypadku zaoferowania świadczenia usługi takim pojazdem. r) zaparafowany projekt umowy (każda strona) - Zał. Nr 6

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z okoliczności: 1) pod warunkiem, że będzie to sprzyjać optymalnemu wykonaniu zamówienia jak również oszczędnemu i celowemu wydatkowaniu środków publicznych 2) w przypadku gdy zmiany te są korzystne jak również i obojętne dla Zamawiającego 3) w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które to uzasadniają zmianę umowy. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.purda.pl, www.bip.purda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Purdzie, 11-030 Purda 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Purdzie, 11-030 Purda 19, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trasa nr II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość trasy ok. 14 km, kurs poranny: Zgnilocha-Nowa Kaletka-Butryny szkoła, kurs popołudniowy odwrotnie do porannego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Trasa nr III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość trasy ok. 56 km, kurs poranny Kolonia Nowa Kaletka-Stara Kaletka-Pokrzywy-Butryny-Chaberkowo-Bałdzki Piec-Butryny szkoła, kurs popołudniowy Butryny szkoła-Bałdzki Piec-Chaberkowo-Butryny-Kolonia Nowa Kaletka-Stara kaletka-Pokrzywy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Napęd na dwie osie - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Trasa nr IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość trasy ok. 36 km, kurs poranny: Patryki-Skajboty-Klebark Wielki-Klebark Mały- Klebark Wielki, kurs popołudniowy odwrotnie do porannego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Trasa nr VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość trasy ok. 60 km, kurs poranny: Łajs-Kopanki-Nowy Przykop-Nowa Wieś-Bruchwałd-Wygoda-Przykop-Nowa Wieś, kurs popołudniowy odwrotnie do porannego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Napęd na dwie osie - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Trasa nr VII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość trasy ok. 34 km, kurs poranny: Łajs-Kopanki-Nowy Przykop-Pokrzywy-Butryny szkoła, kurs popołudniowy odwrotnie do porannego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Napęd na dwie osie - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Trasa nr VIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość trasy ok. 15 km, kurs poranny: Nowa Wieś-Przykop-Butryny szkoła, kurs popołudniowy odwrotnie do porannego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Trasa nr IX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość trasy ok. 63 km, kurs poranny: Wygoda-Kaborno-Purda Leśna-Purdka-Marcinkowo osiedle-Marcinkowo-Wyrandy-Purda, kurs popołudniowy: Purda-Pajtuny-Wyrandy-Marcinkowo-Marcinkowo osiedle-Purdka-Purda Lesna-Purda-Purdka-Purda Leśna-Kaborno-Wygoda.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Napęd na dwie osie - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Trasa nr XI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość trasy ok. 43 km, kurs poranny: Bruchwałd-Wygoda-Kaborno-Szczęsne-Stary Olsztyn-Trękus-Linowo-Szczęsne, kurs popołudniowy odwrotnie do porannego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Napęd na dwie osie - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Trasa nr XII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość trasy ok. 82 km, kurs poranny: Giławy-Nerwik-Purda-Patryki-Klebark Wielki-Olsztyn, kurs popołudniowy odwrotnie do porannego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.70.00-1, 60.11.34.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Napęd na dwie osie - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Trasa nr XIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość trasy ok. 94 km, kurs poranny: Marcinkowo-Nowa Wieś-Klewki-Trękus-Linowo-Olsztyn, kurs popołudniowy odwrotnie do porannego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.70.00-1, 60.11.34.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.