eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa wyposażenia specjalistycznego na potrzeby lotniczego zaplecza obsługowo-technicznego Straży Granicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-22

Warszawa: Dostawa wyposażenia specjalistycznego na potrzeby lotniczego zaplecza obsługowo-technicznego Straży Granicznej
Numer ogłoszenia: 229483 - 2008; data zamieszczenia: 22.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół do Spraw Zamówień Publicznych Komendy Głównej Straży Granicznej , ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 500 44 22, fax. 022 500 47 81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazgraniczna.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia specjalistycznego na potrzeby lotniczego zaplecza obsługowo-technicznego Straży Granicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: BLOK I - wyciągarka bramowa; BLOK II - podesty i stojaki obsługowe; BLOK III - wyposażenie obsługowo-specjalistyczne; BLOK IV - wyposażenie warsztatowe; BLOK V - ochronniki słuchu dla lotniczego personelu naziemnego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00 - Urządzenia warsztatowe 43.61.28.00 - Wyciągarki 44.21.23.10 - Rusztowania 29.00.00.00 - 29.00.00.00 32.34.21.00 - Słuchawki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę w ofercie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z przepisami ustawy Pzp oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Aaktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazgraniczna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół do Spraw Zamówień Publicznych Komendy Głównej Straży Granicznej 00-463 Warszawa, ul. Podchorążych 38, tel. (022) 500 44 22, fax. (022) 500 47 81.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w kancelarii Zespołu do Spraw Zamówień Publicznych KGSG w Warszawie przy ul. Podchorążych 38, budynek nr 5, pokój nr 229, w godz. 9.00 - 15.00 (od poniedziałku do piątku).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyciągarka bramowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYCIĄGARKA BRAMOWA - 1 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.61.28.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podesty i stojaki obsługowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PODEST OBSŁUGOWY O ZMIENNEJ WYSOKOŚCI - 2 szt.; PODEST OBSŁUGOWY NR 1 - 8 szt.; PODEST OBSŁUGOWY NR 2 - 2 szt.; STOJAK Z 4 GNIAZDAMI DO PRZECHOWYWANIA ŁOPAT ŚMIGŁOWCOWYCH - 4 szt.; STOJAK (KOBYŁKA) DO PRAC OBSŁUGOWYCH PRZY PRZEGLĄDACH ŁOPAT - 2 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie obsługowo-specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZASILACZ ROZRUCHOWY - 1szt.; PROSTOWNIK - REZYSTOR -1szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.00.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyposażenie warsztatowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NAGRZEWNICA OLEJOWA Z ODPROWADZENIEM SPALIN - 2 szt.; SPRĘŻARKA TŁOKOWA - 1szt.; SPAWARKA - 1szt.; ODKURZACZ PRZEMYSŁOWY - 1 szt.; WÓZEK NARZĘDZIOWY Z WYPOSAŻENIEM PRZYSTOSOWANYM DO WYKONYWANIA NAPRAW STATKÓW POWIETRZNYCH - 8 kpl.; LEŻANKA OBSŁUGOWA - 8 szt.; MIKROMETR ZEWNĘTRZNY - 1szt.; STÓŁ WARSZTATOWY - 7 szt.; STÓŁ WARSZTATOWY - 6 szt.; NARZĘDZIA ŚLUSARSKIE - WEDŁUG PONIŻSZEGO WYKAZU I ILOŚCI: Młotek 300 g - 2 szt.; Młotek 500 g - 2 szt.; Przecinak - 2 szt.; Piłka do metalu - 2 szt.; Brzeszczoty dwustronne - 50 szt.; Wiertarka akumulatorowa - 2 kpl.; Wiertła do metalu 1 - 13 mm ze stopniowaniem co 0,5 mm - 2 kpl.; Nożyce do blach - ręczne - 1 szt.; Pilnik - 4 szt.; Imadło obrotowe o parametrach:wymienne szczęki, śruba zaciskowa całkowicie zasłonięta, wyodrębniona powierzchnia służąca jako powierzchnia robocza - kowalska, ciężar powyżej 20 kg, maksymalny rozstaw szczęk, co najmniej 220 mm - 2 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ochronniki słuchu dla lotniczego personelu naziemnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OCHRONNIKI SŁUCHU DLA LOTNICZEGO PERSONELU NAZIEMNEGO - 45 szt.; OCHRONNIKI SŁUCHU DLA LOTNICZEGO PERSONELU NAZIEMNEGO Z MOŻLIWOŚCIĄ NAWIĄZANIA ŁĄCZNOŚCI ZE STATKIEM POWIETRZNYM - 16 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.21.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.