Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-14
Czarne: Remont wieży antenowej dla potrzeb Zakładu Karnego w Czarnem
Numer ogłoszenia: 229486 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Pomorska 1, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 059 8330830.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ZAKŁAD KARNY.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wieży antenowej dla potrzeb Zakładu Karnego w Czarnem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont wieży antenowej zlokalizowanej na terenie Zakładu Karnego w Czarnem. 1. Zakres robót objętych zamówieniem: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w formule zaprojektuj i wykonaj polegające na zaprojektowaniu i remoncie wieży antenowej według SIWZ, umowy i programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Adres inwestycji: ul. Pomorska 1, 77- 330 Czarne 2. W ramach niniejszego zamówienia, do zadań oraz czynności Wykonawcy należeć będzie: 1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlanej kratownicowej wieży antenowej o konstrukcji samonośnej o wysokości 20 m npt. w celu uzyskania niezbędnych pozwoleń do prowadzenia robót, ilość egzemplarzy papierowych niezbędna Wykonawcy, Zamawiającemu do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę - 4 egz. Zamawiający posiada aktualną mapę do celów projektowych, oraz wypis i wyrys m.p.z.p. Zamawiający nie wykonywał badań gruntu, w miejscu posadowienia wieży, wody gruntowe są zlokalizowane poniżej poziomu posadowienia. Występują grunty nośne piaski i żwiry drobne i średnie, średniozagęszczone, warstwa geologiczna jednorodna, 2) opracowanie dokumentacji projektowej wykonawczej szczegółowej: - wieży antenowej o konstrukcji samonośnej o wysokości 20 m npt. celem realizacji prac. Ilość egzemplarzy niezbędna Wykonawcy + 2 egz. dla Zamawiającego, - opracowanie szczegółowego przedmiaru robót i szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz., 3) opracowanie dokumentacji projektowej wykonawczej szczegółowej instalacji elektrycznej, teletechnicznej i odgromowej dla kratownicowej wieży antenowej o konstrukcji samonośnej o wysokości 20 m npt. w celu realizacji prac. Ilość egzemplarzy niezbędna Wykonawcy + 2 egz. dla Zamawiającego, 4) opracowanie szczegółowego przedmiaru robót i szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz., 5) geodezyjne wytyczenie robót i pełna obsługa geodezyjna, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, 6) uzgodnienie projektu z właściwymi organami opisanymi w prawie budowlanym oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla projektu, 7) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i decyzji do wykonania projektu i realizacji zadania, w tym przygotowanie kompletu dokumentów niezbędnych Zamawiającemu do złożenia wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę, 8) przejęcie od Zamawiającego placu budowy, 9) zabezpieczenie robót pod względem bhp oraz bezpieczeństwa osób trzecich, 10) przygotowanie terenu, 11) remont wieży antenowej polegający na: demontażu istniejącej wieży antenowej z osprzętem oraz zamontowanie nowej wieży o konstrukcji samonośnej, o wysokości 20 m, umożliwiającej montaż 1 anteny radiotelefonowej oraz 3 kamer z dodatkowym zapasem 20% obciążenia zamontowanych urządzeń, 12) demontaż anteny oraz urządzeń przed remontem oraz ich montaż na wyremontowanej wieży, 13) montaż nowego okablowania łącznie z wykonaniem tranzytu kabli, 14) wykonanie niezbędnych prac instalacji elektrycznej, 15)używanie materiałów posiadających udokumentowane świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie, 16) prowadzenie dokumentacji budowy, o której mowa w prawie budowlanym, w tym Dziennika budowy i udostępnianie go Zamawiającemu oraz innym upoważnionym osobom lub organom celem dokonywania wpisów i potwierdzeń, 17) przeprowadzenie prób, pomiarów i odbiorów, koniecznych do odbioru i uzyskania pozwolenia na użytkowanie, 18) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, 19) wykonywanie obowiązków gwaranta w okresie uzgodnionym w umowie, ponoszenie wobec Zamawiającego pełnej odpowiedzialności za realizację przedmiotu umowy i ponoszenie skutków prawnych oraz finansowych za istotne zmiany wprowadzone z własnej inicjatywy w trakcie realizacji inwestycji bez akceptacji Zamawiającego. 3. Dokumentacja projektowa powinna być przekazana Zamawiającemu w formie papierowej oraz elektronicznej - na nośniku CD bądź DVD - umożliwiającej wydrukowanie identycznej kopii dokumentacji papierowej. Dokumentacja powinna być wykonana w formie zgodnej z przepisami prawa aktualnie obowiązującymi. Wykonawca po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania dokumentacji projektowej przedkłada dokumentację Zamawiającemu za pisemnym potwierdzeniem, a po uzyskaniu przez Zamawiającego (inwestora) ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, rozpoczyna etap realizacji robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację. 4. Wynagrodzenie za wykonaną pracę jest w formie ryczałtowej. 5. Zamawiający po uprzednim kontakcie telefonicznym, umożliwi zapoznanie się z nieruchomością, której dotyczy usługa będąca przedmiotem postępowania..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.23.40 - Roboty budowlane w zakresie masztów telefonii komórkowej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.23.00 - Instalowanie anten 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi: 2.000,00 PLN słownie złotych: dwa tysiące 00/100
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających powyższe warunki zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających powyższe warunki zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) oraz przedłoży wykaz prac polegających na wykonaniu wież kratownicowych o konstrukcji samonośnej (co najmniej dwóch, o wysokości co najmniej 20 m - warunek wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających powyższe warunki zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających powyższe warunki zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) oraz przedłoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających powyższe warunki zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny ul. Pomorska 1 77-330 Czarne.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie pokój nr 29.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Gostyniu poprzez modernizację oświetlenia
- Budowa Ratusza Miejskiego w Zakroczymiu.
- Budowa ścieżek pieszo - rowerowych w gminie Stare Pole (w formule "zaprojektuj i wybuduj")
- Rewitalizacja obszarów miejskich oraz budowa infrastruktury sportowej w Surażu
- Modernizacja budynku w Gródku nad Dunajcem - wprowadzenie funkcji społecznych
- Prace konserwacyjne elektryczne, wymiana instalacji elektrycznych w lokalach oraz drobne prace remontowe elektryczne w budynkach własnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.