Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-05
Poznań: Usługa wykonania projektu i wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas trwania imprezy 7 POZNAŃ PÓŁMARATON
Numer ogłoszenia: 22949 - 2014; data zamieszczenia: 05.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji , ul. Chwiałkowskiego 43A, 61-553 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8357901, faks 61 8334651.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wykonania projektu i wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas trwania imprezy 7 POZNAŃ PÓŁMARATON.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania projektu i wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas trwania imprezy 7 POZNAŃ PÓŁMARATON organizowanej w dniu 6 kwietnia 2014 roku. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca musi złożyć ofertę na całość zamówienia. Realizacja zamówienia odbywać się będzie w dwóch etapach: Etap I: projekt tymczasowej organizacji ruchu drogowego na ulicach Poznania na czas trwania imprezy zakończony do dnia 21.03.2014 r. Etap II: wdrożenie oznakowania wg projektu wykonane do dnia 06.04.2014 r. do godziny 8:00. O tej godzinie trasa winna być zamknięta dla ruchu kołowego. Projekt musi zostać uzgodniony z Wydziałami Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej i Wojewódzkiej Policji w Poznaniu. Wykonawca uzyska zatwierdzenie projektu przez Zarząd Dróg Miejskich i Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu. Zatwierdzony projekt zostanie dostarczony Zamawiającemu w terminie do dnia 21.03.2014 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Mapka trasy znajduje się w załączniku nr 1 a do SIWZ Na czas realizacji zamówienia Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 40 000,00 zł. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał polisy, bądź innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienia uzupełniające stanowiące nie więcej niż 50 % zamówienia podstawowego i polegające na powtórzeniu usług tego samego rodzaju udzielone Wykonawcy zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od jego udzielenia
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.62.20.00 - Usługi w zakresie organizowania wydarzeń sportowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: - co najmniej jedną usługę, polegającą na wykonaniu projektu tymczasowej organizacji ruchu, dla imprezy, zorganizowanej na ulicach miasta liczącego powyżej 300 000 mieszkańców, w którym trasa imprezy wymagała zmiany w organizacji ruchu komunikacji tramwajowej o wartości minimum 10 000,00 zł brutto. , Oraz - co najmniej jedną usługę, polegającą na wdrożeniu tymczasowej organizacji ruchu wg projektu, dla imprezy, zorganizowanej na ulicach miasta liczącego powyżej 300 000 mieszkańców, w którym trasa imprezy wymagała zmiany w organizacji ruchu komunikacji tramwajowej o wartości minimum 20 000,00 zł brutto. Jeśli usługa wykonania projektu i wdrożenia tymczasowej organizacji ruchu wg projektu, została zrealizowana w ramach jednej umowy, wartość umowy w części przypadającej za wykonanie projektu nie może być mniejsza niż 10 000,00 zł brutto, a w części za wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu wg projektu nie może być mniejsza niż 20 000,00 zł brutto. Ponadto Zamawiający uzna wykonawcę za niezdolnego do wykonania zamówienia z należytą starannością w sytuacji stwierdzenia, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, podczas realizacji jakiejkolwiek poprzedniej umowy, o wartości minimum 1 500,00 zł brutto , której przedmiot obejmował wykonanie projektu lub wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu drogowego, doszło do rozwiązania albo wypowiedzenia tej umowy albo odstąpienia od takiej umowy, z powodu okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, w szczególności niewykonywania przez niego lub niewłaściwego wykonywania zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca zobowiązany jest wymienić w wykazie usług, jedynie usługi wystarczające do potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu (tak należy rozumieć pojęcie główne usługi), wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie Ponadto, w przypadku wystąpienia takiej sytuacji, Wykonawca zobowiązany jest w wykazie zamieścić informację o tym, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, podczas realizacji jakiejkolwiek poprzedniej umowy, o wartości minimum 1 500,00 zł brutto, której przedmiot obejmował usługi wykonania projektu lub wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu drogowego, doszło do rozwiązania albo wypowiedzenia tej umowy albo odstąpienia od takiej umowy, z powodu okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, w szczególności niewykonywania przez niego lub niewłaściwego wykonywania zamówienia wskazującego na zamierzone działanie wykonawcy lub jego rażące niedbalstwo;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie Wykonawcy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP zobowiązany jest oprócz oświadczeń i dokumentów wymienionych powyżej dodatkowo: - udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji tego podmiotu )
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: 1. Termin realizacji zamówienia, może ulec zmianie w przypadku: - zmiany terminu organizacji imprezy 7 Poznań Półmaraton Wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu należy wówczas przeprowadzić w terminie odpowiednio dostosowanym do zmienionego terminu organizacji imprezy. - zmiany trasy biegu 7 Poznań Półmaraton W przypadku wystąpienia w/w przyczyny, zmiana terminu wykonania projektu trasy może ulec zmianie o czas niezbędny na wprowadzenie zmian w projekcie. - wystąpienia przyczyn niezależnych dla obu stron lub z powodu działania siły wyższej, W przypadku wystąpienia w/w okoliczności termin na realizację zamówienia może zostać wydłużony o czas trwania przeszkody uniemożliwiającej prowadzenie prac
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.posir.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego: Poznań (61-553), ul. Chwiałkowskiego 34 A, pok. 106 i 107..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2014 godzina 11:00, miejsce: W sekretariacie zamawiającego: Poznań (61-553), ul. Chwiałkowskiego 34 A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania w dniach 29 - 30 stycznia 2025 r. w miejscowości Jasło
- "Roczna obsługa serwisowa wraz z niezbędnymi naprawami systemu poczty pneumatyczne"
- Zakup sprzętu medycznego w tym jednorazowego- POWTÓRKA
- Wykonanie, dostawa i montaż następujących układów tworzących jedno stanowisko: ciśnieniowe stanowisko doświadczalne, chłodnica spalin oraz zestaw podgrzewaczy gazu dla Politechniki Poznańskiej
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego eksploatowanego w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu na rok 2025
- ZP/052/24 Przebudowa pomieszczeń na drugim piętrze budynku A wraz z budową nowej klimatyzacji oraz przebudowa instalacji wentylacyjnej dla części budynku A - ETAP I
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.