Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-09
Poznań: Usługi związane ze służbowymi wyjazdami międzynarodowymi pracowników, doktorantów i studentów Uniwersytetu Przyrodniczego
w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 229518 - 2014; data zamieszczenia: 09.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu , ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.au.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane ze służbowymi wyjazdami międzynarodowymi pracowników, doktorantów i studentów Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Usługi związane ze służbowymi wyjazdami międzynarodowymi pracowników, doktorantów i studentów Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Zakres usług objętych przedmiotem zamówienia: a) Rezerwacja miejsc, sprzedaż i dostarczanie biletów lotniczych z uwzględnieniem oferty tanich przewoźników lotniczych - low cost carriers b) Rezerwacja miejsc, sprzedaż i dostarczanie biletów kolejowych c) Rezerwacja miejsc, sprzedaż i dostarczanie biletów autokarowych d) Rezerwacja miejsc, sprzedaż i dostarczanie biletów promowych e) Pośredniczenie w załatwianiu WIZ do krajów, których przedstawicielstwa znajdujących się na terenie RP 1. Nie dopuszcza się możliwości pobierania dodatkowych opłat własnych [poza opłatami pobieranymi na usługę wystawiania biletów lotniczych i wizowanie paszportów]. 2. Wykonawca przedstawi każdorazowo Zamawiającemu mailowo informację o najkorzystniejszych z możliwych połączeniach do miejsca docelowego uwzględniając oferty różnych licencjonowanych przewoźników (w przypadku biletów lotniczych będą to przynajmniej 3 propozycje). Zapytania o ofertę mogą być składane przez dowolnego pracownika Uniwersytetu Przyrodniczego. Oferty powinny wpłynąć mailowo do UP w ciągu 60 minut od złożenia zapytania. 3. Zamawiającemu przysługuje prawo porównywania cen biletów lotniczych oferowanych przez Wykonawcę z cenami biletów lotniczych oferowanych przez inne biura lub przez przewoźników w sprzedaży bezpośredniej (w tym przez Internet ) na dzień zgłaszania zapytania przez Zamawiającego. Jeżeli w wyniku weryfikacji okaże się, że oferowana przez Wykonawcę cena całkowita biletu lotniczego jest wyższa od najniższej ceny całkowitej biletu lotniczego oferowanego na rynku spełniającego wymagania Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży oferowanego biletu po cenie nie wyższej niż 100% najniższej ceny oferowanej na rynku. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do informowania Zamawiającego o dokonanych rezerwacjach oraz przypominania mu o terminie wygaśnięcia dokonanych rezerwacji biletów, najpóźniej na 24 godziny przed ich wygaśnięciem. 5. Wykonawca powinien dysponować przynajmniej dwoma niezależnymi systemami rezerwacyjnymi (przewoźnicy tradycyjni). 6. Zamawiający dokona wyboru najdogodniejszego połączenia z zaproponowanych i złoży ostateczne zamówienie u Wykonawcy w terminie określonym przez niego, podając wszystkie niezbędne informacje związane z rezerwacją oraz zakupem biletów. Zamówienie to będzie składane tylko przez upoważnione osoby. 7. Podstawowym kanałem wymiany informacji między Uniwersytetem Przyrodniczym a usługodawcą będzie droga mailowa (imienne skrzynki adresowe) oraz telefoniczna. 8. Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy będzie płatne przelewem na rachunek bankowy lub gotówką w jego kasie, po wystawieniu faktury, zawierającej m.in. nazwisko pasażera, trasę, termin podróży. Na życzenie Zamawiającego, Wykonawca wystawi fakturę w języku angielskim. 9. Wykonawca będzie zobowiązany się do przejęcia obowiązków w zakresie składania ewentualnych odwołań i reklamacji do linii lotniczych, a zwłaszcza do reprezentowania interesów Zamawiającego w sprawach reklamacyjnych dotyczących przewozów realizowanych na podstawie rezerwacji i zakupów dokonywanych u Wykonawcy, w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub przyczyn losowych. 10. W przypadku wizowania więcej niż jednego paszportu w tym samym terminie, w tym samym przedstawicielstwie konsularnym, Wykonawca będzie pobierał opłatę za pośrednictwo taką jak w przypadku wizowania jednego paszportu. 11. Wykonawca powinien posiadać punkt obsługi klienta usytuowany na terenie miasta Poznania. 12. Zakupione bilety powinny być dostarczane do Zamawiającego w przeciągu 90 minut od złożenia zamówienia (wersja elektroniczna). W przypadku dokumentów wymagających formy papierowej będą one dostarczane do godz. 12.00 następnego dnia roboczego. W każdym przypadku strony muszą potwierdzić otrzymanie informacji lub biletu elektronicznego drogą elektroniczną. Po dostarczeniu biletu, Wykonawca dostarczy pracownikowi Działu Współpracy z Zagranicą UP fakturę (fakturę papierową) za bilet. Wykonawca kredytuje Zamawiającego w chwili zakupu biletu czy wizowania paszportu. 13. Zamawiający dokona przelewu na konto Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury. 14. Wykonawca zobowiązuje się do wizowania paszportów dla osób, które dokonują u niego zakupu biletów, jak i tych pracowników, studentów i doktorantów Uniwersytetu Przyrodniczego, którzy nie zakupują biletów u Wykonawcy. 15. Wykonawca dostarczy dla osoby wyjeżdżającej formularze wizowe, uzgadniając jednocześnie termin i miejsce ich odbioru. Wykonawca załatwi wszelkie formalności wizowe we właściwym przedstawicielstwie dyplomatycznym, kredytując Zamawiającego w chwili zapłaty za wizę. W przypadku problemów z uzyskaniem wizy Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie, skutecznie powiadomić zainteresowanego telefonicznie lub mailowo. 16. W przypadku wizowania - dokumenty Wykonawca odbiera od Zamawiającego tj. w Dziale Współpracy z Zagranicą, III piętro, pokój 309 w budynku Collegium Maximum, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 28. Zamawiający może na prośbę Wykonawcy przesłać (np. przesyłką kurierską) na koszt Wykonawcy wszelkie niezbędne dokumenty (np. paszporty). Kuriera wskazuje Wykonawca. 17. Wykonawca nie będzie pobierał opłat za usługę wizowania w przypadku, gdy osoba wyjeżdżająca zakupi u niego bilet. 18. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy fachowego doradztwa w zakresie połączeń, terminu i ceny biletu. 19. Bilety oraz owizowane paszporty Wykonawca winien dostarczać do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko. 20. Zamawiający informuje, że od 1 czerwca 2013 do czerwca 2014 r. zakupił: - 155 biletów lotniczych na łączną kwotę 375.254,00 PLN - 23 paszporty za kwotę 4.984,00 PLN - 1 bilet promowy za kwotę 318,00 PLN - 21 biletów kolejowych na łączna kwotę 9.505.00 PLN Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują zapytania lub zawiadomienia oraz informacje faksem lub mailem każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych), w terminie do dnia 18 lipca 2014 r. do godz. 10:00
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień organizatora turystyki i/lub pośrednika turystycznego zgodnie z obowiązującymi przepisami - ustawa o usługach turystycznych z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2004 nr 223 poz.2268 z późn. zm.) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego dokumentu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonali należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzy usługi pośrednictwa w wyjazdach odpowiadających przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 milion zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat, wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączy dowody czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Może to być jedna, dwie lub trzy usługi, których wartość będzie dawała łącznie kwotę 1 mln brutto. W wartość usługi należy wliczyć ceny biletów oraz ceny za pośrednictwo w ich zakupie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca posiada polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 250 000zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie usług, o których mowa powyżej i złożenia poświadczeń dotyczy tylko usług, które spełniają warunek wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w pkt. 6 ppkt.2 SIWZ. Zamawiający nie wymaga wykazania usług niewykonanych lub wykonywanych nienależycie; - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy - załącznik nr 1 Wykonawca winien posiadać certyfikat przynależności IATA lub ważne świadectwo akredytacji IATA uprawniające do usługi w zakresie agencji sprzedaży pasażerskiej IATA.- dotyczy tylko biletów lotniczych - załącznik nr 5 INFORMACJA DOTYCZĄCA KRYTERIUM OCENY OFERT: Na kryterium cena 100 procent składają się: 1. Bilety międzykontynentalne 30 procent 2. Bilety Europa i Bliski Wschód 55 procent 3. Bilety krajowe 5 procent 4. Bilety autokarowe 3 procent 5. Bilety promowe 2 procent 6. Bilety kolejowe 2 procent 7. Wizowanie paszportów 3 procent
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia. Zamawiający dopuszcza zmiany terminu wykonania umowy w przypadku gdy ze względów organizacyjnych lub technicznych nie leżących po stronie wykonawcy, nie było możliwe przystąpienie do wykonania lub kontynuowanie zamówienia w terminie przewidzianym przez zamawiającego (art. 144 ust. 1 Ustawy PZP) lub gdy ze względu na warunki atmosferyczne technologia prac nie pozwala na ich kontynuowanie, prowadzenie i zakończenie w terminie przewidzianym przez Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać w formie papierowej od Zamawiającego w budynku Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego ul. Wojska Polskiego 28, IV piętro pok. 407 w godz. 10:00 do 12:00..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2014 godzina 10:00, miejsce: w budynku Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu ul. Wojska Polskiego 28 pok 407 Biuro Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Świadczenie usług w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO usg
- Dostawa wyposażenia dla Bloku Operacyjnego
- usługi stacjonarnej ochrony fizycznej terenu, obiektów i mienia Instytutu Ochrony Roślin-PIB, znajdującego się w Poznaniu przy ul. Władysława Węgorka 20
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych oraz zmieszanych z nieruchomości jednostek Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych sądów rejonowych
- Dostawa energii elektrycznej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "TRANSPORT UCZNIÓW Z TERENU GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU SZKOLNYM 2024/2025"
- Usługa organizacji staży dla nauczycieli zawodu
- Dowozy dzieci do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie gminy Lubrza w okresie od 01 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 roku
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Biały Bór w roku 2025
- DZP.261.58.2024 Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centrum Współpracy SALTO w krajach Europy Wschodniej i Kaukazu, w podziale na części.
- Transport w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.