Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-13
Zawadzkie: Budowa boiska wielofunkcyjnego z polem do gry w piłkę ręczną, piłkę siatkową i koszykówkę wraz z oświetleniem boiska w Żędowicach przy ul. Strzeleckiej 35 (dz. nr 622) w ramach operacji pt. Poprawa infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej na terenie sołectwa Żędowice i sołectwa Kielcza, współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi 4 Leader Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 22951 - 2013; data zamieszczenia: 13.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zawadzkie , ul. Dębowa 13, 47-120 Zawadzkie, woj. opolskie, tel. 77 462 31 00, faks 77 462 31 75; 462 31 76.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawadzkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego z polem do gry w piłkę ręczną, piłkę siatkową i koszykówkę wraz z oświetleniem boiska w Żędowicach przy ul. Strzeleckiej 35 (dz. nr 622) w ramach operacji pt. Poprawa infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej na terenie sołectwa Żędowice i sołectwa Kielcza, współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi 4 Leader Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa boiska wielofunkcyjnego z polem do gry w piłkę ręczną, piłkę siatkową i koszykówkę wraz z oświetleniem boiska w Żędowicach przy ul. Strzeleckiej 35 (dz. nr 622). Zadanie realizowane będzie w ramach operacji pt. Poprawa infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej na terenie sołectwa Żędowice i sołectwa Kielcza, współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi 4 Leader Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Środki pozyskane za pośrednictwem LGD Kraina Dinozaurów w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi. Instytucja Zarządzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich - Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana - budowa boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią poliuretanową o wymiarach pola gry 2501cm x 4295cm. Boisko otacza opaska betonowa szerokości 72,3 cm z kostki betonowej szarej o wymiarach 10cmx20cmx6cm, ograniczonej z obu stron obrzeżem trawnikowym o wymiarach 6x20x100cm. Zakres zamówienia obejmuje demontaż wyposażenia sportowego boiska do piłki ręcznej, demontaż piłkochwytów, likwidację wału z ziemi wzdłuż boiska do piłki ręcznej. Boisko wielofunkcyjne z nawierzchnią syntetyczną poliuretanową CONIPUR 2S lub równoważny. Boisko wielofunkcyjne z nawierzchnią poliuretanową o wymiarach pola gier 2501cm x 4295cm . Na boisku projektuje się następujące pola do gier: - boisko do piłki ręcznej, - 2 boiska do koszykówki, - 2 boiska do piłki siatkowej, Charakterystyka nawierzchni: Nawierzchnia składa się z dwu warstw. Dolna warstwa to mieszanina granulatu gumowego o granulacji 1-5 mm, połączonego lepiszczem poliuretanowym, jednoskładnikowym. Układana jest mechanicznie, bezspoinowo, przy pomocy rozkładarki mas poliuretanowych. Granulat gumowy mieszany jest z systemem poliuretanowym (PU) w mikserze. Grubość warstwy ok. 8 mm. Górna warstwa składa się z granulatu EPDM o granulacji 1-3 mm, połączonego lepiszczem poliuretanowym, jednoskładnikowym . Układana jest mechanicznie, bezspoinowo, przy pomocy rozkładarki mas poliuretanowych. Granulat EPDM mieszany jest z systemem poliuretanowym (PU) w mikserze. Grubość warstwy ok. 8 mm. Charakterystyka podbudowy: Nawierzchnia wymaga podbudowy odpowiednio wyprofilowanej spadkami podłużnymi i poprzecznymi, odchyłki mierzone łatą o dł. 4 m. nie powinny być większe niż 8 mm . Podłoże powinno być wolne od zanieczyszczeń organicznych, kurzu, błota, piasku itp. Nie może być zaolejone (plamy należy usunąć). Podbudowa asfaltobetonowa powinna być uwałowana w taki sposób aby nie występowało wykruszania się warstwy górnej, również wymaga impregnacji. Nawierzchnia musi być gładka, bez bruzd i zagłębień - niedopuszczalne są tzw. raki wynikłe z wylania zbyt zimnej masy lub niedowałowania. Nawierzchnia powinna składać się z dwóch warstw: wiążącej i ścieralnej. Dolna warstwa wiążąca mieszanki mineralno-asfaltowej powinna posiadać uziarnienie 0-31,5mm lub 0-25mm. Górna warstwa powinna posiadać uziarnienie 0-6,3mm lub 0-12,8mm ( zwiększona wytrzymałość na obciążenie). Konstrukcja nawierzchni: W miejscu istniejących terenów zielonych: - nawierzchnia syntetyczna poliuretanowa gr. 16 mm - asfaltobeton zamknięty drobnoziarnisty 3,0cm - asfaltobeton częściowo zamknięty 4,0cm - warstwa wyrównawcza kamienna 0,075-4 mm gr. 3cm - kruszywo łamane (kruszone) stabilizowane mech. 4-31,4 mm gr. 15 cm - piasek zagęszczony do Id = 1 gr. 15 cm - grunt rodzimy (podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu) W miejscu istniejącej nawierzchni asfaltowej: - nawierzchnia syntetyczna poliuretanowa gr. 16 mm - asfaltobeton zamknięty drobnoziarnisty ~6,0cm - istniejący asfaltobeton - istniejąca podbudowa ( podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu) Nawierzchnie obramowane będą obrzeżem betonowym 6 x 20 cm na ławie betonowej zwykłej. Wody opadowe odprowadzane będą powierzchniowo na nieutwardzony teren istniejący. Wyposażenie boiska. - Cztery stojaki do koszykówki ( wymiary i konstrukcja zgodnie z rys. A-8 P.W dokumentacji techniczej.). Montaż według zaleceń producenta. Słup wykonany z rury o 114,3 ocynkowany, gwarancja antykorozyjna 8 lat. Tablica stalowa, wymiary: 120 x 90 cm, malowana proszkowo, gwarancja antykorozyjna 3 lata. Obręcz stalowa, malowana proszkowo, europejski rozstaw otworów (110 x 90mm), tylna blacha o grubości 5mm, dodatkowe wzmocnienie za pomocą stalowego kołnierza, w komplecie z siatką ( 12 zaczepów). Zestaw wytrzymuje obciążenie do 320 kg. - Dwa komplety do siatkówki z siatką (wymiary i konstrukcja zgodne z rysunkiem nr A-10 P.W. dokumentacji techniczej). Montaż wg zaleceń producenta. Regulacja wysokości. Słupki stalowe. Konstrukcja: profil stalowy okrągły o 76mm. Naciąg: zewnętrzny śrubowy. Regulacja wysokości zawieszenia siatki w zakresie: 1,07 - 2,43 m, co umożliwia grę w siatkówkę, tenisa, badmintona. Komplet składa się z dwóch słupków ( jeden z elementami napinającymi, drugi z napinaczem śrubowym siatki). Kolor: czerwony. Mocowanie: w tulejach. Siatka do siatkówki: sznurek - 2mm, czarny, wykonany z PE; oczka - 10 cm kwadratowe. Taśma górna o szerokości 5 cm, wykonana z nylonu pokrytego białym winylem. Linka: grubości 4mm, stalowa, pokryta winylem. - Dwie bramki do piłki ręcznej. Wymiary i konstrukcja zgodnie z rys. A-9 P.W. dokumentacji techniczej. Montaż wg. zaleceń producenta. Bramka do piłki ręcznej ( mini nożnej). Wolnostojąca z mocowaniem do podłoża ( tuleje, zabetonowane). Certyfikat Polskiego Instytutu Sportu. Wymiary: 300 x 200 cm. Konstrukcja: front i dół bramki - profil stalowy 80x80mm, cynkowany. Boki: rurki stalowe ocynkowane. Bramka posiada gwarancję antykorozyjną na okres 6 lat. - Dwie bramki do piłki nożnej. Wymiary i konstrukcja zgodnie z rys. A-9.1 P.W. dokumentacji techniczej. Montaż wg. zaleceń producenta. Bramka do piłki nożnej. Wolnostojąca z mocowaniem do podłoża ( tuleje, zabetonowane). Certyfikat Polskiego Instytutu Sportu. Wymiary: 500 x 200 cm. Konstrukcja: front i dół bramki - profil stalowy 80x80mm, cynkowany. Boki: rurki stalowe ocynkowane. Bramka posiada gwarancję antykorozyjną na okres 6 lat. Piłkochwyty Wysokości 6 m wg. rys. A-4 P.W dokumentacji techniczej. Słupki stalowe ocynkowane z profili zamkniętych 80 x 80 x 3mm rozmieszczone co 400cm, siatka polipropylenowa o oczkach 45x45mm, wypory piłko chwytu z profili stalowych zamkniętych 60x40x3mm, linka stalowa średnicy 4mm. Słupki zabezpieczone są antykorozyjnie, poddane są cynkowaniu ogniowemu zgodnie z Normą PN-EN-1641, i dodatkowo lakierowaniu proszkowemu na kolor RAL - 6005 - ciemnozielony. Słupki narożne i pośrednie są zamknięte u góry kapturkami z tworzywa sztucznego. Wszystkie urządzenia sportowe montowane w tulejach - studzienkach w fundamencie betonowym z betonu C16/20. Wszystkie urządzenia powinny być montowane w tulejach oraz posiadać Certyfikaty Bezpieczeństwa B. Ogrodzenie tylko w wersji II Ogrodzenie boiska zaprojektowano jako panelowe na słupie pojedynczym. Słupki stalowe w rozstawie, co 252 cm, wg rys nr A-5, A-6, A-7 dokumentacji techniczej. W ogrodzeniu każdego boiska zaprojektowano jedną furtkę 203cmx110cm w świetle i jedną bramę wjazdową dwuskrzydłową 250cmx300cm w świetle. Wysokość ogrodzenia 410cm. Standardowe panele wys. 203cm zamontowane jeden nad drugim. Fundamentowanie słupków poniżej lokalnej granicy przemarzania. Chodniki Projektuje się opaskę z kostki betonowej o wymiarach 10x20x6cm, szerokości 72,3 cm w kolorze szarym na podsypce pisakowej gr. 4 cm ze spoinami wypełnionymi piaskiem. Jako opory dla opaski projektuje się obrzeża betonowe 6x20x100 cm na ławie betonowej ze spoinami wypełnionymi zaprawą cementową. Instalacja oświetlenia Zasilanie oświetlenia boiska projektuje się z dodatkowego obwodu elektrycznego wyprowadzonego z rozdzielni głównej zlokalizowanej w korytarzu parteru budynku szkolnego gimnazjum. Oświetlenie boiska zrealizowane zostanie na 6 słupach 10m. Na słupach narożnych zainstalowane zostaną 2 oprawy, na słupach środkowych 3 oprawy. Projektuje się słupy aluminiowe typu Sal-100M lub równoważne - szt. 6. UWAGA: W załączonej dokumentacji technicznej należy wziąć pod uwagę wariant II z ogrodzeniem. Użyte w dokumentacji przetargowej nazwy producentów oraz typy produktów stanowią jedynie wskazanie cech technicznych produktów, należy zastosować produkty o wskazanych lub równoważnych cechach technicznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w kwocie 14.000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100 ). Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniężnej - na konto Urzędu Miejskiego w Zawadzkiem - Bank Spółdzielczy w Zawadzkiem Nr 51 8909 0006 2000 0000 0299 0006 z adnotacją - Wadium przetargowe Budowa boiska wielofunkcyjnego z polem do gry w piłkę ręczną, piłkę siatkową i koszykówkę wraz z oświetleniem boiska w Żędowicach przy ul. Strzeleckiej 35 (dz. nr 622). b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) gwarancjach bankowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty ,o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn.zm.) Wadium wymienione w ppkt. b-e w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 28.02.2013r. do godz. 12:00 Zwrot wadiu Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z zapisami art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferty bez wniesionego wadium zostaną odrzucone.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, Zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w pkt 6 SIWZ, na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone. Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, Zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w pkt 6 SIWZ, na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone. Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty: Wykaz wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składnia ofert albo wniosków o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania - w tym zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie obiektu sportowego w postaci boiska wielofunkcyjnego o wartości brutto większej lub równej 500 000 zł. ( prace zakończone) - zał. nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, Zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w pkt 6 SIWZ, na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone. Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - w tym przynajmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane lub równoważne dla kraju w którym Wykonawca posiada swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania - zał. nr 4 do SIWZ;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, Zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w pkt 6 SIWZ, na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone. Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty: Opłaconą polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż cena brutto zadeklarowana przez wykonawcę w ofercie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie dokumenty określone w niniejszych warunkach składają wszyscy wykonawcy. Wykonawcy występujący wspólnie załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy. Dokumenty, o których mowa powyżej winny być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne dla stron postanowienia, zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zawadzkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zawadziem
ul. Dębowa 13
47-120 Zawadzkie
pok. 103 lub 306.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawadziem ul. Dębowa 13 47-120 Zawadzkie pok. 101.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane będzie w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie. Operacja pt. Poprawa infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej na terenie sołectwa Żędowice i sołectwa Kielcza, współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi 4 Leader Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Środki pozyskane za pośrednictwem LGD Kraina Dinozaurów w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi. Instytucja Zarządzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich - Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Budowa sieci kanalizacyjnej w Białej Rawskiej ul. Jana Pawła II - etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.