Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-07
Wrocław: Remont elewacji, oraz pokrycia dachowego budynku przy ul. Rynek 13 we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 229576 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, fax. 071 7779229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji, oraz pokrycia dachowego budynku przy ul. Rynek 13 we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Remont elewacji. a.Wstępne obmycie b.Demontaż obróbek blacharskich na elewacji c.Zasadnicze oczyszczenie kamienia metodami chemicznymi wspomaganymi gorącą wodą pod ciśnieniem d.Zmycie oczyszczonej powierzchni wodą e.Uzupełnienie ubytków kamienia f.Odsalanie powierzchniowe kamienia g.Scalanie kolorystyczne h.Wykonanie hydrofobizacji powierzchniowej i.Wykonanie i montaż nowych obróbek blacharskich z blachy miedzianej gr. 0.6 mm 2) Wymianę pokrycia ceramicznego dachu. a.Demontaż pokrycia z dachówki b.Demontaż łat c.Oczyszczenie i impregnacje więźby dachowej d.Montaż folii paroprzepuszczalnej e.Montaż kontrłat i łat f.Wykonanie nowego pokrycia z dachówki karpiówki ( wzór krycia jak istniejący) 3) Remont pokrycia papowego Wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej - jednowarstwowo ( na istniejącym pokryciu ) 4) Wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych. a.Demontaż obróbek blacharskich dachu papowego i ceramicznego b.Demontaż rynien c.Demontaż rur spustowych d.Wykonanie i montaż nowych rynien e.Wykonanie i montaż nowych rur spustowych Rynny i rury spustowe z blachy miedzianej gr. 0.7 mm f.Wykonanie i montaż obróbek blacharskich ( pasów pod i nadrynnowych, koszy, ogniomurów, kominów ) Obróbki blacharskie z blachy miedzianej gr. 0.6 mm 5) Kominy murowane a.Rozebranie kominów ponad dachem do poziomu pokrycia dachu b.Wymurowanie nowych kominów do poziomu istniejących kominów z cegły klinkierowej kl. 45 6) Konstrukcja drewniana a) Elementy drewniane są w dobrym stanie , należy przewidzieć konieczność wymiany pojedynczych elementów , których uszkodzenia nie są widoczne przed wykonaniem rozbiórek. Ponadto należy uwzględnić wszystkie niezbędne prace pomocnicze i przygotowawcze. a)Ustawienie i demontaż rusztowań wraz z osiatkowaniem rusztowań b)Wykonanie projektu organizacji ruchu zastępczego wraz z zajęciem chodnika i opłatami za zajecie. c)Wykonanie ogrodzenia elewacji frontowej. d)Wykonanie daszków ochronnych nad wejściami ( front , podwórko) e)Wywóz i utylizację elementów z rozbiórki f)Zapewnienie ochrony placu budowy ( w tym montaż czujek ruchu na rusztowaniach wraz z podłączeniem do zewnętrznego systemu dozorowego ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.10 - Roboty kamieniarskie 45.45.21.00 - Piaskowanie fasady budynków 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.26.12.11 - Kładzenie płytek dachowych 45.26.12.14 - Kładzenie dachów bitumicznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się może Wykonawca, który spełnia warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a w szczególności: 1.Zrealizował z należytą starannością w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie): a) co najmniej dwa zamówienia związane z pracami remontowymi elewacji, odpowiadające swoim zakresem oraz wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w kwocie nie mniejszej niż 600.000 PLN (brutto) każde, b) co najmniej jedno zamówienie w zakresie konserwacji i renowacji elementów kamiennych z piaskowca o powierzchni nie mniejszej niż 250m2. 2. Dysponują kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej oraz posiada doświadczenie zawodowe zgodne z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r. (Dz.U.04.150.1579), a także posiadającym aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 3.Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 600.000,00 zł. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków określonych powyżej do formularza oferty Wykonawcy muszą dołączyć: w formie oryginału: 1) Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę § 4.1. Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 2. Wykaz wykonanych z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej: a) dwóch zamówień związanych z pracami remontowymi elewacji, odpowiadających swoim zakresem oraz wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w kwocie nie mniejszej niż 600.000 PLN brutto każde, b) co najmniej jedno zamówienie w zakresie konserwacji i renowacji elementów kamiennych z piaskowca o powierzchni nie mniejszej niż 250m2. Fakt należytego wykonania robót przed dniem wszczęcia postępowania musi być potwierdzony odpowiednimi dokumentami dołączonymi do wykazu. Wykaz ma potwierdzać spełnienie warunku z pkt 1 a) i b) opisu warunków. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat posiadanych przez nie uprawnień, doświadczenia i zakresu powierzonych czynności .Wykaz ma potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 2 opisu warunków. Do wykazu należy przedłożyć dokumenty potwierdzające uprawnienia: kierownika budowy w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej oraz potwierdzony dokument posiadania doświadczenia zawodowego zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r. (Dz.U.04.150.1579), a także dokumenty potwierdzające przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Odpis zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby. 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w odniesieniu do podmiotów zbiorowych, 7. aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego i oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 600.000,00 zł..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocław al. Kromera 44 pok. 25.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Wrocław al. Kromera 44 pok. 25.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- budowa nowego systemu grzewczo-chłodniczo-wentylacyjnego w hali nr 1/2 w miejsce istniejącego systemu HOVAL
- Usługa sadzenia drzew i krzewów wraz z trzyletnią pielęgnacją na terenach zarządzanych przez ZZK.
- Dostawa, montaż, instalacja, konfiguracja i uruchomienie 2 Książkomatów, integracja z systemem bibliotecznym, przeprowadzenie szkoleń, pomoc i asysta techniczna w dniu oddania urządzeń do użytkowania
- Remont i termomodernizacja dachu budynku Przedszkola nr 49 przy ul. Borowskiej 181 we Wrocławiu
- Dostawa i montaż mebli biurowych oraz krzeseł do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Przebudowa i remont dachów oraz elewacji budynków A i B wraz z tarasami Przedszkola nr 104 przy ul. Niedźwiedziej 26-28 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont obiektu - zabytkowej studni Gruba Kaśka
- Remont i wyposażenie pomieszczeń budynku D Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. POW 3/5 w Łodzi - etap I
- "Strzegom, wiatrak prochowy (garbarski) (XIX w.): kontynuacja prac konserwatorskich i restauratorskich"
- Remont pokrycia dachu na budynku Przedszkola Nr 3 w Gryfinie
- Remont elewacji wschodniej od strony dziedzińca budynku Dolnośląskiej Szkoły Policealnej Medycznej we Wrocławiu
- Roboty budowlane, prace konserwatorskie i restauratorskie na Starym Cmentarzu Podgórskim w Krakowie - Etap 3 i Etap 4.
więcej: Kładzenie płytek dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.