Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-22
Siedlce: Dostawa i wdrożenie oprogramowania wspomagającego biurowość Sądu Okręgowego w Siedlcach i sądów rejonowych w okręgu.
Numer ogłoszenia: 229615 - 2008; data zamieszczenia: 22.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Siedlcach , ul. Sądowa 2, 08-100 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6325235 w. 203, fax. 025 6326198.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie oprogramowania wspomagającego biurowość Sądu Okręgowego w Siedlcach i sądów rejonowych w okręgu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie oprogramowania realizującego zadanie kompleksowej informatycznej obsługi sekretariatów następujących wydziałów: Sąd Okręgowy w Siedlcach: - I Wydział Cywilny, rozpoznający sprawy w I-szej instancji, - II Wydział Karny, rozpoznający sprawy w I -szej i II instancji, - III Wydział Penitencjarny i Nadzoru nad Wykonywaniem Orzeczeń, - IV Wydział Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, - Sekcja Wykonawcza, - Biuro Podawcze. Sądy rejonowe rozpoznają wszystkie sprawy w I-szej instancji: Sąd Rejonowy w Siedlcach: - I Wydział Cywilny, - II Wydział Karny, - III Wydział Rodzinny i Nieletnich, - IV Wydział Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, - Biuro Podawcze. Sąd Rejonowy w Mińsku Mazowieckim: - I Wydział Cywilny, - III Wydział Rodzinny i Nieletnich (sąd rodzinny), - Biuro Podawcze, -Zespół Kuratorskiej Służby Sądowej - pion rodzinny. Sąd Rejonowy w Sokołowie Podlaskim: - I Wydział Cywilny, - II Wydział Karny, - III Wydział Rodzinny i Nieletnich (sąd rodzinny), - Biuro Podawcze, - Sekcja Wykonawcza, - Zespół Kuratorskiej Służby Sądowej - pion karny, - Zespół Kuratorskiej Służby Sądowej - pion rodzinny. Sąd Rejonowy w Węgrowie: - I Wydział Cywilny, - II Wydział Karny, - III Wydział Rodzinny i Nieletnich (sąd rodzinny), - Biuro Podawcze, - Sekcja Wykonawcza, - Zespół Kuratorskiej Służby Sądowej - pion karny, - Zespół Kuratorskiej Służby Sądowej - pion rodzinny. Sąd Rejonowy w Garwolinie: - I Wydział Cywilny, - II Wydział Karny, - III Wydział Rodzinny i Nieletnich (sąd rodzinny), - Biuro Podawcze, - Zespół Kuratorskiej Służby Sądowej - pion karnych, - Zespół Kuratorskiej Służby Sądowej - pion rodzinny. 1)Szczegółowy przedmiot zamówienia został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania od Wykonawców, w terminie do 7 dni od otwarcia ofert, przeprowadzenia w siedzibie Zamawiającego, testów potwierdzających realizację funkcjonalności wymaganej w SIWZ. Wykonawcy winni przeprowadzić je w siedzibie Zamawiającego w terminie 7 dni od daty ich otrzymania. Wykonawcy winni zapewnić odpowiednie dla przeprowadzenia testów środowisko. Wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem testów funkcjonalnych ponoszą Wykonawcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca biorąc udział w przetargu zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w kwocie 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj:1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej trzy zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania i polegające na dostawie i wdrożeniu podobnego oprogramowania wspomagającego biurowość o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł. brutto każde, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu zostanie dokonana poprzez analizę złożonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, 2)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w tym postępowaniu (w zakresie art. 22 ust.1 Pzp), 3)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia polegające na dostawie i wdrożeniu podobnego oprogramowania wspomagającego biurowość o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł, brutto każde z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców 4)Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w pkt. 3 zostały wykonane należycie (co najmniej trzy). Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r.,Nr 87, poz. 605). W/w dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.so.siedlce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Siedlcach ul. Sądowa 2, 08-100 Siedlce pok 7 lub pocztą po przesłaniu wniosku o SIWZ..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: NIE DOTYCZY.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w pokoju nr 7 w budynku Sądu Okręgowego w Siedlcach przy ul. Sądowej 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Asfaltowanie dróg gminnych
- Asfaltowanie dróg gminnych na terenie Gminy Siedlce, część II
- Dostawa asortymentu do zabiegów endoskopowych jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Zakładu Endoskopii Przewodu Pokarmowego
- Usługa kons., ser., nap. i usu. aw. urz. bram i dr. przes., garaż., szlab. i bram wj., br. obr., zapór antyt., dźw. nożyc. i platf. przeł. znaj. się na ter. komp. woj. będą. na zao. 28 WOG w 2025 r.
- Świadczenie usługi gastronomicznej w dniu 21 maja 2025 r. na Uniwersytecie w Siedlcach ul. Żytnia 39.
- Modernizacja placu zabaw przy Żłobku Gminnym w Chodowie
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oraz montaż prozdrowotnego wyposażenia biurowego dla pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Morawicy "
- dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz licencji na potrzeby 5 WSZK
- "Cyfryzacja Urzędu Gminy Aleksandrów - Cyberbezpieczny Samorząd"
- 47/TP/ZP/D/2025 Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do wyposażenia Ośrodka Podstawowej Opieki Zdrowotnej oraz Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w projekcie pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- "Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz sprzętu RTV do Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce."
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.