Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-22
Legnica: Wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych - segment dydaktyczny - Szkoła Podstawowa Nr 7 ul. Polarna 1 w Legnicy.
Numer ogłoszenia: 229659 - 2007; data zamieszczenia: 22.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Legnicy, pl. Słowiański 8, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7212100, fax 076 7212115.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.legnica.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych - segment dydaktyczny - Szkoła Podstawowa Nr 7 ul. Polarna 1 w Legnicy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w segmencie dydaktycznym Szkoły Podstawowej nr 7 przy ul. Polarnej 1 w Legnicy. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie między innymi wymianę stolarki okiennej (sztuk 179) i drzwiowej (sztuk 3) wraz z robotami murarskimi w tym okna - wymiary x sztuki: 1) 2,55 x 2,21 x 25; 2) 2,50 x 2,10 x 42; 3) 2,55 x 2,24 x 1; 4) 1,25 x 2,20 x 3; 5) 1,10 x 2,20 x 1; 6) 0,60 x 1,00 x 1; 7) 2,54 x 0,94 x 18; 8) 0,98 x 0,64 x 1; 9) 0,98 x 0,92 x 81; 10) Okno ocieplone pełne 0,90x1,00 x 1; 11) 3,96 x 2,06 x 1; 12) 3,96 x 1,80 x 2; 13) 3,96 x 1,24 x 1; 14) 3,96 x 3,27 x 1 i drzwi - wymiary x sztuki 1) 1,00 x 2,35 x 2; 2) 1,00 x 2,95 x 1. Szczegółowy zakres prac określa Rozdział 4 i 5 siwz . Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót budowlanych gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.26.25.20 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.20 - Roboty murowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 5000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy pzp. Ocena warunku wg załącznika nr 1 do Rozdziału 2 siwz. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. 2. Prowadzą działalność w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 3. Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: Kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi dla branży konstrukcyjno - budowlanej, bez ograniczeń i kwalifikacjami polegającymi na tym, że był kierownikiem robót na co najmniej jednym zadaniu porównywalnym rzeczowo z zakresem przedmiotu zamówienia, wpisany na listę członków PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 2 do Rozdziału 2 siwz. Osoba wskazana w załączniku nr 2 powinna posiadać uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. Do załącznika dołączyć: kserokopie uprawnień budowlanych, potwierdzenie wpisu na listę członków PIIB oraz załączyć informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz dokument potwierdzający, że był kierownikiem robót na co najmniej jednym zadaniu porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia np.: referencje, opinie lub kserokopie dziennika budowy. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. mogą spełnić łącznie. 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji podobnych zamówień tzn. jako Wykonawca wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 3 do Rozdziału 2 siwz. W załączniku podać wartość przedmiotu roboty, datę wykonania i odbiorców wraz z dokumentami od poprzednich Zamawiających potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 5. Wykonają siłami własnymi nie mniej niż 40% zakresu rzeczowego robót. Ocena warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 6 do Rozdziału 2 siwz oraz zapisu § 11 projektu umowy - Rozdział 3 SIWZ Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1) Formularz oferty wg załączonego druku Rozdziału Nr 1 siwz. 2) Formularz cenowy sporządzony wg załączonego druku Rozdziału 5 siwz, do którego należy dołączyć wyceniony przedmiar robót wg pkt. 10 niniejszej instrukcji sporządzony wg wzoru kosztorysu ofertowego - załącznik nr 6 do Rozdziału 2 siwz. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualny odpis albo zaświadczenie winny potwierdzać, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, określający miejsce rejestracji, formę prawną, pełny adres siedziby Wykonawcy, nazwę organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, sposób reprezentacji Wykonawcy oraz dane osób upoważnionych do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocników załącza on dokument pełnomocnictwa podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawcy zgodnie z dokumentem rejestracyjnym. W przypadku niezgodności wpisów w dokumentach rejestracyjnych ze stanem faktycznym, Wykonawca musi złożyć dokument sporządzony przez właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. 4) Wypełnioną umowę wg Rozdziału Nr 3 siwz - wypełnienie i akceptacja umowy nie stanowi zobowiązań prawnych ze strony Zamawiającego. 5) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, oraz że spełnia warunki art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r-wg załącznika nr 1 do Rozdziału 2 siwz. 6) Wykaz osób wg pkt. 11.4, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 2 do Rozdziału 2 siwz, wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoba która będzie wykonywać obowiązki kierownika budowy, posiada wymagane uprawnienia, jest wpisana na listę członków PIIB oraz jest aktualnie ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem wyżej wymienionej funkcji. Do załącznika dołączyć: kserokopie uprawnień budowlanych, potwierdzenie wpisu na listę członków PIIB oraz załączyć informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, np.: referencje, opinie lub kserokopie wybranych stron z dzienników budowy. 7) Wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - co najmniej 1 zamówienie w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. - wg załącznika nr 3 do Rozdziału 2 siwz. Do załącznika dołączyć dokumenty od poprzednich Zamawiających potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 8) Oświadczenie, iż Wykonawca zapoznał się z zamówieniem i przyjmuje jego warunki bez zastrzeżeń - wg Formularza oferty - Rozdział Nr 1 siwz. 9) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego - załączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców. 10) Oświadczenie Wykonawcy, że zdobył wszelkie informacje (np. dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zamówieniem), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i złożył stosowne oświadczenie w tym zakresie - wg załącznika nr 1 do Rozdziału 2 siwz. 11) Wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika nr 6. Łączna wartość części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom nie może być większa niż 60 % wartości całego zamówienia 12) Dowód wpłacenia/wniesienia wadium 13) Harmonogram finansowy i rzeczowy robót - wg załącznika nr 4 do Rozdziału 2 siwz . 14) Gwarancja jakości Wykonawcy wg załącznika nr 5 do Rozdziału 2 siwz. Powyższe dokumenty lub oświadczenia winny być sporządzone w formie pisemnej i mają stanowić załączniki do oferty przetargowej. Wszystkie dokumenty muszą być podpisane, a kserokopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem przez upoważnione osoby, w sposób umożliwiający identyfikację podpisu np. imienna pieczątka.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legnica.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 7 (pokój 22, 24), 59-220 Legnica.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 8 (pokój 208), 59-220 Legnica.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia wynikającej z niekorzystnych warunków atmosferycznych.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
- Usługi w zakresie wykonania operatów szacunkowych - powtórka części 2 i 3
- DOSTAWY PRODUKTU LECZNICZEGO O NAZWIE REMDESIVIR
- Rozbudowa i modernizacja sieci LAN w siedzibie Nadleśnictwa Legnica - drugie postępowanie
- 9/PNO/2024 Sukcesywna dostawa części zamiennych i akcesoriów samochodowych do pojazdów Pogotowia Ratunkowego w Legnicy
- "Usługa przygotowania i dostarczania zestawów obiadowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 10 w Legnicy"
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki okiennej na okna PCV w budynkach i lokalach znajdujących się w administrowaniu Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
- Wykonanie chodnika do budynku B oraz częściowe utwardzenie terenu w siedzibie TBS Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim
- Modernizacja pokrycia dachowego na budynku Wydziału Polityki Społecznej Urzędu Miasta Iławy na ul. Chełmińskiej
- Wymiana okien drewnianych na okna aluminiowe antywłamaniowe w pomieszczeniach Rektoratu na poziomie parteru. DZPZ.284.48.2024.DM
- Rozbudowa schroniska dla bezdomnych zwierząt w Koninie.
- Remont budynku wieży prudnickiej w Białej
więcej: Roboty murowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.