To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-05
Łąck: Dostawa paliwa pobieranego bezpośrednio na stacji paliw dla potrzeb samochodów służbowych i urządzeń Gminnego Zakładu Komunalnego w Łącku w 2016 r.
Numer ogłoszenia: 2296 - 2016; data zamieszczenia: 05.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 347910 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Komunalny, ul. Brzozowa 1, 09-520 Łąck, woj. mazowieckie, tel. 24 26 14 501, faks 24 26 14 131.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliwa pobieranego bezpośrednio na stacji paliw dla potrzeb samochodów służbowych i urządzeń Gminnego Zakładu Komunalnego w Łącku w 2016 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa pobieranego bezpośrednio na stacji paliw dla potrzeb samochodów służbowych i urządzeń Gminnego Zakładu Komunalnego w Łącku w 2016 r. benzyna bezołowiowa Pb 95 - 1 030 l benzyna bezołowiowa Pb 98 - 654 l olej napędowy ON - 26 336 l olej napędowy ON o liczbie cetanowej min. 55 - 8 779 l paliwa gazowe - 2 847 l Wskazane powyżej wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości paliw. Dostawa paliw realizowana będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego, w formie bezgotówkowej. Rozliczenie zakupów dokonywane będzie w następujących okresach, tj.: 1. od 01. do 15 dnia każdego miesiąca kalendarzowego 2. od 16 do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień okresu rozliczeniowego. Wykonawca będzie wystawiał faktury dla Zamawiającego po zakończeniu każdego okresu rozliczeniowego. Każdorazowo do faktury VAT Wykonawca dołączy dokładną ewidencję wykonanych transakcji, zawierającą co najmniej: datę dokonania transakcji, ilość i rodzaj paliwa, jego cenę jednostkową, wartość zakupu przed i po upuście, nazwę , numer i adres stacji paliw, na której dokonano transakcji. lub Każda transakcja bezgotówkowa zostanie zarejestrowana w systemie z podaniem numeru transakcji bezgotówkowej, daty, miejsca, wartości i ilości zakupionych produktów lub usług. Dokonanie przez użytkownika kart flotowych transakcji bezgotówkowej potwierdzone zostanie wydrukiem z terminalu albo pokwitowaniem. Użytkownik kart flotowych, sprawdzi prawidłowość danych w nich zawartych i otrzyma jego egzemplarz. Wykonawca gwarantuje odpowiednią jakość paliwa według obowiązujących norm a także zgodność z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 09 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015r Poz. 1680). Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną stację paliw w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego mieszczącej się w Łącku, ul. Brzozowa 1. Wykaz samochodów służbowych Zamawiającego, z wyszczególnieniem marek i numerów rejestracyjnych, oraz urządzeń będzie stanowił załącznik do umowy. Zamawiający dokonywać będzie zakupów w stacjach paliw Wykonawcy na terenie całego kraju. Wykonawca zapewni możliwość dokonywania przedmiotowych zakupów 7 dni w tygodniu. Przedmiot zamówienia został określony wg słownika 2008 Kod CPV: 09.13.21.00 - 4 - benzyna bezołowiowa Kod CPV: 09.13.41.00 - 8 - olej napędowy Kod CPV: 09.12.00.00 - 6 - paliwa gazowe.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8, 09.12.00.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE MARES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE MARES SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MARES Sp. z o.o., ul. Zielna 47, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 179625,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 156922,92
Oferta z najniższą ceną: 156922,92 / Oferta z najwyższą ceną: 156922,92
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 2025 - Kompleksowa dostawa paliwa gazowego i świadczenie usług dystrybucji do budynku Pływalni Powiatowej w Rykach
- Dostawa paliwa żeglugowego dla statku Nawigator XXI
- Zakup paliwa gazowego do obiektów PAŻP
- "Dostawa oleju napędowego z systemem bezobsługowego poboru oleju napędowego"
- Dostawa paliwa.
- Dostawa gazu do budynków Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Złotoryi
więcej: Paliwa gazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.