eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomżaZAKUP, DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE APARATURY MEDYCZNEJ DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO W ŁOMŻY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-31

Łomża: ZAKUP, DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE APARATURY MEDYCZNEJ DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO W ŁOMŻY
Numer ogłoszenia: 229727 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego , Al. Piłsudskiego 11, 18-404 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 4733610, faks 086 4733210.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-lomza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP, DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE APARATURY MEDYCZNEJ DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO W ŁOMŻY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie aparatury medycznej, tj.: Zestawu do monitorowania podstawowych parametrów życiowych, Lasera okulistycznego, Respiratora noworodkowego z funkcją CPAP, Zestawu do pomiaru parametrów hemodynamicznych metodą krwawą, Stymulator zewnętrznego serca, Laryngofiberoskopu, Ezofagoskopu, Aparatów KTG, Dermatoskopów, Zestawu do pobierania wycinków, Tonometru impresyjnego dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży zwanego dalej Zamawiającym w ilościach, asortymencie i o parametrach wymaganych wg załącznika nr 1 do SIWZ. Ilość pakietów - 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, Parametry wymagane dotyczące aparatury medycznej określone w załączniku nr 1 do SIWZ, Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, szkolenia dotyczące aparatury medycznej będącej przedmiotem zamówienia określony w załączniku nr 2 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.10-3, 33.19.50.00-3, 33.19.51.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 dostawy aparatury medycznej, tj.: m.in.: Zestawów do monitorowania podstawowych parametrów życiowych, Zestawów do pomiaru parametrów hemodynamicznych metodą krwawą w Pakiecie 1 - na łączną kwotę minimum 78.200,00 zł do placówek służby zdrowia w Polsce; Laserów okulistycznych w Pakiecie 2 - na łączną kwotę minimum: 65.000,00 zł do placówek służby zdrowia w Polsce; Respiratorów noworodkowych z funkcją CPAP w Pakiecie 3 - na łączną kwotę minimum: 44.000,00 zł do placówek służby zdrowia w Polsce; Stymulatorów zewnętrznych serca w Pakiecie 4 - na łączną kwotę minimum: 3.750,00 zł do placówek służby zdrowia w Polsce; Larygifiberoskopów w Pakiecie 5 - na łączną kwotę minimum13.000,00 zł do placówek służby zdrowia w Polsce; Ezofagoskopów w Pakiecie 6 - na łączną kwotę minimum: 7.300,00 zł do placówek służby zdrowia w Polsce; Aparatów KTG w Pakiecie 7 - na łączną kwotę minimum: 8.000,00 zł do placówek służby zdrowia w Polsce; Dermatoskopów w Pakiecie 8 - na łączną kwotę minimum: 1.800,00 zł do placówek służby zdrowia w Polsce; Zestawów do pobierania wycinków w Pakiecie 9 - na łączną kwotę minimum: 500,00 zł do placówek służby zdrowia w Polsce; Tonometrów impresyjnych w Pakiecie 10 - na łączną kwotę minimum: 15.000,00 zł do placówek służby zdrowia w Polsce; potwierdzone dowodami o wartości nie mniejszej niż suma wartości określonych dla poszczególnych pakietów, na które Wykonawca składa ofertę. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły, spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Zamawiający uważał będzie te warunki za spełnione wtedy, gdy Wykonawca wykaże ich treścią, że je spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada: ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość nie mniejszą niż wartość składanej oferty w danym Pakiecie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły,spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Zamawiający uważał będzie te warunki za spełnione wtedy, gdy Wykonawca wykaże ich treścią, że je spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W celu potwierdzenia spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawcy, w wykazie dostaw należy wskazać co najmniej 2 dostawy aparatury medycznej, tj.: m.in.: Zestawów do monitorowania podstawowych parametrów życiowych, Zestawów do pomiaru parametrów hemodynamicznych metodą krwawą w Pakiecie 1 - na łączną kwotę minimum 78.200,00 zł do placówek służby zdrowia w Polsce; Laserów okulistycznych w Pakiecie 2 - na łączną kwotę minimum: 65.000,00 zł do placówek służby zdrowia w Polsce; Respiratorów noworodkowych z funkcją CPAP w Pakiecie 3 - na łączną kwotę minimum: 44.000,00 zł do placówek służby zdrowia w Polsce; Stymulatorów zewnętrznych serca w Pakiecie 4 - na łączną kwotę minimum: 3.750,00 zł do placówek służby zdrowia w Polsce; Larygifiberoskopów w Pakiecie 5 - na łączną kwotę minimum13.000,00 zł do placówek służby zdrowia w Polsce; Ezofagoskopów w Pakiecie 6 - na łączną kwotę minimum: 7.300,00 zł do placówek służby zdrowia w Polsce; Aparatów KTG w Pakiecie 7 - na łączną kwotę minimum: 8.000,00 zł do placówek służby zdrowia w Polsce; Dermatoskopów w Pakiecie 8 - na łączną kwotę minimum: 1.800,00 zł do placówek służby zdrowia w Polsce; Zestawów do pobierania wycinków w Pakiecie 9 - na łączną kwotę minimum: 500,00 zł do placówek służby zdrowia w Polsce; Tonometrów impresyjnych w Pakiecie 10 - na łączną kwotę minimum: 15.000,00 zł do placówek służby zdrowia w Polsce. Zamawiający nie wymaga przedstawienia informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    1. Załączyć do oferty dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów Odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania - w formie świadectwa rejestracji wyrobu (jeżeli dotyczy wyrobu), a w przypadku wyrobów nie podlegających obowiązkowi zgłoszenia dokument potwierdzający wywiązanie się wytwórcy z obowiązku nałożonego ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679) albo dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu medycznego Prezesowi Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych bądź dokument potwierdzający dokonanie powiadomienia Prezesa Urzędu o wprowadzeniu wyrobu medycznego do obrotu a w przypadku wyrobów nie podlegających obowiązkowi zgłoszenia lub powiadomienia dokument potwierdzający wywiązanie się wytwórcy z obowiązku nałożonego ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679) - dotyczy wszystkich pakietów. 2. Załączyć do oferty deklaracje zgodności i oznakowanie znakiem CE na wszystkie zaoferowane wyroby będące i nie będące wyrobami medycznymi - dotyczy wszystkich pakietów. Uwaga! jeżeli wyrób, który nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych (Ustawa z dnia 20.05.2010r.) i nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru, a więc nie posiada znaku CE to w tym przypadku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, że oferowany przedmiotowym postępowaniem produkt, .... ( należy go wymienić) nie jest objęty tym wymogiem i podać uzasadnienie tego faktu oraz podstawę prawną - załączyć do oferty. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane urządzenia medyczne są kompletne, nowe /rok produkcji 2013/, nieużywane i gotowe do funkcjonowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji, gwarantujące bezpieczeństwo pacjentów oraz personelu medycznego, a także zapewniające wymagany poziom świadczonych usług medycznych - dotyczy wszystkich pakietów. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że udziela gwarancji na zaoferowane urządzenia medyczne zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 5. Certyfikaty, instrukcje obsługi do oferty i przy odbiorze w jęz. polskim /dopuszczone na nośniku elektronicznym/ dla oferowanego urządzenia medycznego oraz paszport techniczny i licencje na oprogramowanie przy odbiorze - dotyczy wszystkich pakietów. 6. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje uprawnionym przedstawicielem producenta i serwisu oferowanego sprzętu (autoryzacja producenta) - załączyć do oferty certyfikat o autoryzacji serwisowej zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ .

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy, że przeprowadzi szkolenia personelu medycznego i technicznego Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi i eksploatacji przedmiotu umowy zgodnie z wymogami określonymi w załącznikiem nr 2 do SIWZ w terminie określonym przez Zamawiającego oraz dostarczy stosowne zaświadczenia z w. w szkoleń każdemu przeszkolonemu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Kupujący dopuszcza wprowadzenie zmian do umowy w przypadku: a) zmiany obowiązującej stawki VAT, o procent +/- zmienionej ustawowo stawki podatku; b) zmiany nazwy, siedziby stron umowy, nr-ów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-lomza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, Al. Piłsudskiego 11, 18 - 404 Łomża,Sekcja zamówień publicznych, Hotel Pielęgniarek I piętro, Al. Piłsudskiego 11A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, Al. Piłsudskiego 11, 18 - 404 Łomża, Kancelaria pokój 235.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w części V pkt. 1.1. - 1.2. SIWZ winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Warunek określony w części V pkt. 2 i 3 SIWZ powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do monitorowania podstawowych parametrów życiowych, Zestaw do pomiaru parametrów hemodynamicznych metodą krwawą.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.10-3, 33.19.50.00-3, 33.19.51.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laser okulistyczny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.10-3, 33.19.50.00-3, 33.19.51.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Respirator noworodkowy z funkcją CPAP.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.10-4, 33.19.50.00-3, 33.19.51.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stymulator zewnętrzny serca.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.10-3, 33.19.50.00-3, 33.19.51.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laryngofiberoskop.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.10-3, 33.19.50.00-3, 33.19.51.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ezofagoskop.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.10-3, 33.19.50.00-3, 33.19.51.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat KTG.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.10-3, 33.19.50.00-3, 33.19.51.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dermatoskopy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.10-3, 33.19.50.00-3, 33.19.51.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do pobierania wycinków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.10-3, 33.19.50.00-3, 33.19.51.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tonometr impresyjny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.32.10-3, 33.19.50.00-3, 33.19.51.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.