To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-26
Łuków: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów przewidzianych
w projekcie pn. Wiara w swoje możliwości motywacją działania
Numer ogłoszenia: 229759 - 2011; data zamieszczenia: 26.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 218311 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łukowie, ul. Świderska 12, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 25 798 21 59, faks 25 798 21 59.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów przewidzianych w projekcie pn. Wiara w swoje możliwości motywacją działania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń/kursów w zakresie: Ochrona - licencja I stopnia - min. 240 godzin - 1 osoba Obsługa komputera z programem WF-Mag + obsługa kasy fiskalnej - min. 80 godzin - 10 osób Księgowość komputerowa z elementami kadr i płac - min. 160 godzin - 2 osoby Mała gastronomia - min. 80 godzin - 7 osób Spawacz metodą mig i tig - min. 200 godzin - 1 osoba Opiekunka osób starszych - min. 80 godz. - 1 osoba Łączna liczba uczestników 22 osoby w tym 3 osoby niepełnosprawne. Imienna lista osób uczestniczących w szkoleniach / kursach dostarczona będzie wykonawcy zadania w dniu podpisania umowy. Zajęcia w ramach Małej gastronomii oraz Obsługi komputera z programem WF-Mag + obsługi kasy fiskalnej powinny być prowadzone jako oddzielne grupy szkoleniowe. Pozostałe osoby uczestniczące w projekcie mogą być szkolone razem z innymi grupami szkoleniowymi. W ramach kursów / szkoleń wykonawca winien przeprowadzić zajęcia z zakresu doradztwa zawodowego umożliwiające powrót do życia społecznego w tym na rynek pracy. W ramach doradztwa zawodowego należy przeprowadzić zajęcia grupowe: min. 15 godz. oraz zajęcia indywidualne min. 6 godz. dla każdego uczestnika. W ramach kursów / szkoleń wykonawca winien przeprowadzić zajęcia z zakresu doradztwa psychologicznego, grupowe: min. 10 godz. i indywidualne: min. 1 godz. dla każdego uczestnika. Zakres szkoleń / kursów powinien być dostosowany do potrzeb rynku pracy oraz umiejętności praktyczne zdobywane w trakcie szkolenia zgodne z wymogami stanowiska pracy. Szkolenia / kursy powinny odbywać się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00. Cena szkolenia powinna obejmować: wynagrodzenie dla osób prowadzących szkolenia / kursy, sale wykładowe spełniające wymogi w zakresie BHP i p.poż., materiały szkoleniowe, koszt egzaminów wewnętrznych i zewnętrznych jeśli szkolenie takowe obejmuje, badania lekarskie wykonane przez lekarza specjalistę uprawnionego do przeprowadzenie badań umożliwiających podjęcie kursu i przyszłej pracy w zawodzie potwierdzone odpowiednim zaświadczeniami lekarskimi, zajęcia praktyczne jeśli specyfika kursu tego wymaga, zapewnienie placu manewrowego oraz sprzętu do odbycia zajęć praktycznych spełniającego wymogi w zakresie BHP i p. poż., ubezpieczenie uczestników szkolenia w zakresie NW, przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej (monitoring - pre testy, post testy - opracowanie po stronie wykonawcy), zapewnienie cateringu - przerwy kawowe (kawa, herbata, zimne napoje, ciastka), przerwa obiadowa - ciepły posiłek - obiad z dwóch dań, napoju oraz deseru. Jeżeli zajęcia będą odbywały się poza miejscem zamieszkania osoby szkolonej firma szkoleniowa musi zapewnić transport lub zwrot kosztów dojazdu. Jeżeli uczestnik szkolenia / kursu wyrazi zgodę wykonawca zadania w zamian za zwrot kosztów dojazdu powinien zapewnić nocleg oraz całodzienne wyżywienie. Miejsce zamieszkania uczestników projektu: Sięciaszka Pierwsza - 1 osoba, Sięciaszka Druga - 2 osoby, Karwacz - 1 osoba, Suleje - 3 osoby, Łazy - 2 osoby, Gręzówka - 2 osoby, Gręzówka Nowa - 1 osoba, Ryżki - 1 osoba, Świdry - 1 osoba, Strzyżew - 2 osoby, Krynka - 2 osoby, Role - 1 osoba, Wagram - 1 osoba, Turze Rogi - 1 osoba, Dminin - 1 osoba. Wykonawca zobowiązany jest również w razie deklaracji uczestnika projektu, zorganizować opiekę nad dziećmi uczestników projektu (20 dzieci w wieku do 7 lat), ewentualnie za pokwitowaniem i w uzgodnieniu z uczestnikami projektu wypłacić ekwiwalent w wysokości zadeklarowanej w ofercie, za opiekę nad dziećmi przez osobę wskazaną przez uczestnika projektu. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazania Zamawiającemu: - harmonogramu spotkań zajęć teoretycznych i praktycznych kursów / szkoleń, - imiennej listy obecności na szkoleniach / kursach, - imienne pokwitowanie odbioru posiłków na przerwach kawowych i obiadowych, - dzienniki zajęć praktycznych, - zbiorczego protokołu z egzaminu, - zaświadczeń lekarskich, - zestawienia kosztów, - imienne pokwitowanie odbioru materiałów szkoleniowych, - imienne pokwitowanie zwrotu kosztów dojazdu, - imienne pokwitowanie odbytych noclegów (jeżeli występują), - imienne pokwitowanie / potwierdzenie opieki nad dziećmi lub odbioru ekwiwalentu za opiekę nad dziećmi, - potwierdzone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu, - zaświadczenie ukończenia kursu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli na każdym etapie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli wszystkich dokumentów, w tym finansowych związanych z realizacją Projektu również przez Instytucję Wdrażającą (Instytucję Pośredniczącą II stopnia) oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowej realizacji Projektu. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu do dnia 31 grudnia 2020 roku w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją projektu. W szkoleniu wezmą udział osoby skierowane przez Zamawiającego. W szkoleniu nie mogą brać udziału inne osoby. W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie szkolenia dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby osób skierowanych na szkolenie. Zamawiający przekaże Wykonawcy przed rozpoczęciem szkolenia imienny wykaz, zawierający niezbędne dane osób skierowanych na szkolenie. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany osób skierowanych na szkolenie do czasu rozpoczęcia szkolenia oraz w czasie jego trwania, jeżeli będzie możliwa i celowa realizacja programu szkolenia. Wydanie zaświadczeń, dyplomów lub certyfikatów uczestnikom szkolenia po jego zakończeniu; dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji powinny być zgodne z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów przewidzianych w projekcie pn. Wiara w swoje możliwości motywacją działania współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
URSZULA BANCERZ "CENTRUM DORADZTWA FINANSOWEGO"
jakie przetargi wygrała firma
URSZULA BANCERZ "CENTRUM DORADZTWA FINANSOWEGO"
- Centrum Doradztwa Finansowego Urszula Bancerz, ul. Świętochowskiego 29, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127820,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 125410,00
Oferta z najniższą ceną: 125410,00 / Oferta z najwyższą ceną: 125410,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łukowie
- Modernizacja infrastruktury POZ w Serokomli w celu poprawy dostępu do świadczeń
- Świadczenie usług cateringowych dla mieszkańców DPS w Łukowie
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla SPZOZ w Łukowie
- Zakup oleju napędowego i etyliny z tankowaniem pojazdów w 2025 roku
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie nowych oraz odnowienie posiadanych licencji oprogramowania Veeam Backup for Microsoft Office 365, Veeam Availabillity Suite Universal Subscription License (lub rozwiązań równoważnych)
- "Cyberbezpieczny Samorząd".
- U/28/2024 Usługa szkoleniowa - przeprowadzenie szkolenia okresowego w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
- Budowa studia podcastowego w siedzibie Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.