eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieradzPostępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP (Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 zpóźn. zm.)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-29

Sieradz: Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP (Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 zpóźn. zm.)
Numer ogłoszenia: 229766 - 2010; data zamieszczenia: 29.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Wojska Polskiego 73, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8221147, faks 043 8221331.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupsieradz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP (Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 zpóźn. zm.).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia są usługi w postaci szkoleń grupowych sklasyfikowana zgodnie z kodem CPV 80500000-9 pn.: CZĘŚĆ A: Podstawy obsługi komputera CZĘŚĆ B: Obsługa kas fiskalnych CZĘŚĆ C: Aktywne poszukiwanie pracy Finansowane ze środków Funduszu Pracy stanowiących rezerwę Ministra Pracy i Polityki Społecznej przeznaczone na aktywność zawodową osób w wieku 45-50 plus. CZĘŚĆ A: Podstawy obsługi komputera 1. Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności obsługi komputera. 2. Program szkolenia powinien zawierać m.in. takie zagadnienia jak: - środowisko Windows; - edytor tekstów WORD; - arkusz kalkulacyjny EXCEL; - INTERNET (łączenie się, wyszukiwanie i ściąganie informacji, wysyłanie i odbiór poczty elektronicznej), oraz powinien być zorganizowany w łącznym czasie 60 godzin. 3. Organizacja szkolenia: a) szkolenie ma być zorganizowane dla 10 osób, termin rozpoczęcia nie wcześniej niż 04.10.2010r., zakończenie nie później niż 22.10.2010r. CZĘŚĆ B: Obsługa kas fiskalnych 1. Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności obsługi kas fiskalnych. 2. Program szkolenia powinien zawierać m.in. takie zagadnienia jak: - obsługa różnych typów kas fiskalnych; - obowiązek stosowania kas fiskalnych; - organizacja gospodarki kasowej; oraz powinien być zorganizowany w łącznym czasie 30 godzin. 3. Organizacja szkolenia: a) szkolenie ma być zorganizowane dla 15 osób, termin rozpoczęcia nie wcześniej niż 20.09. 2010r. zakończenie nie później niż 01.10.2010r. CZĘŚĆ C: Aktywne poszukiwanie pracy 1. Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności w zakresie aktywnego poszukiwania pracy przez osoby chcące powrócić na rynek pracy po długim okresie braku aktywności zawodowej. 2.Program szkolenia powinien spełniać wymagania zgodne z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02 marca 2007r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy(Dz.U. Nr 47, poz. 315) oraz Ustawy 20.04.2004r. O promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U.z 2008r. Nr 69,poz 415 z póź. zm.) i trwać przez okres trzech, kolejno następujących po sobie tygodni i składa się z dwóch części: a). 40 godzin zajęć prowadzonych metodą warsztatów szkoleniowych w formie odrębnych sesji tematycznych, realizowanych przez 10 kolejnych dni roboczych; b). praktycznego poszukiwania pracy przez uczestników w ciągu 5 kolejnych dni roboczych oraz co najmniej 15 godzin wspólnych spotkań. 3). Szkolenie ma być zorganizowane dla 14 osób, w łącznym czasie 55 godzin. termin rozpoczęcia 11.10. 2010r. termin zakończenia 29. 10.2010r. Szkolenia powinny zakończyć się egzaminem wewnętrznym ze zdobytej wiedzy. Absolwenci szkoleń powinni otrzymać zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (DZ. U. z 2006r. Nr 31, poz. 216),.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • . O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące: 1.1.Posiadania uprawnień do wykonywania działalności objętej zamówieniem. 1.2.Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. 1.3.Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 1.4. Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. II. Wykonawca powinien zamówienie realizować osobiście, a jeżeli zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy to zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - art. 26 ust. 2b Ustawy Pzp 3.Zawrą umowę szkoleniową na warunkach określonych w projekcie umowy według załącznika nr 3.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 7. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających rodzajem usługom stanowiących przedmiot zamówienia (zawierających zakres tematyczny danego szkolenia), podaniem daty i miejsca wykonywania załącznik nr 8.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 11. Oświadczenie dot. wykazu bazy sprzętowej (Zał. Nr 7).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 do SIWZ, oświadczenie o niezaleganiu z opłatami wobec ZUS i oświadczenie o niezaleganiu wobec Urzędu Skarbowego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 20
  • 3 - Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa (umowy), która zostanie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, będzie zawierała zapisy podane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z uwzględnieniem treści oferty. 2. W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia istotnych zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: - zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, np. w przypadku problemów z rekrutacją kandydatów na poszczególne kierunki szkoleń; - zmiana kadry dydaktycznej zaangażowanej w realizację szkolenia, wyłącznie w przypadku wystąpienia udokumentowanych nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających prowadzenie zajęć szkoleniowych przez wskazanego w ofercie wykładowcę/trenera/instruktora (w szczególności z powodu choroby, wypadku czy śmierci osoby), pod warunkiem złożenia przez wykonawcę pisemnego wniosku w tej sprawie i po akceptacji przez Zamawiającego; Zaproponowane osoby powinny posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe co najmniej takie jak wykładowca, który ma zostać zastąpiony. - zmiana harmonogramu zajęć stanowiącego załącznik nr 2 do umowy szkoleniowej w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego; - wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; - zmiana bazy lokalowej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupsieradz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu ul. Wojska Polskiego 73 98-200 Sieradz, pok. nr 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu ul. Wojska Polskiego 73 98-200 Sieradz, pok. nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podstawy obsługi komputera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawy obsługi komputera 1. Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności obsługi komputera. 2. Program szkolenia powinien zawierać m.in. takie zagadnienia jak: - środowisko Windows; - edytor tekstów WORD; - arkusz kalkulacyjny EXCEL; - INTERNET (łączenie się, wyszukiwanie i ściąganie informacji, wysyłanie i odbiór poczty elektronicznej), oraz powinien być zorganizowany w łącznym czasie 60 godzin. 3. Organizacja szkolenia: a) szkolenie ma być zorganizowane dla 10 osób, termin rozpoczęcia nie wcześniej niż 04.10.2010r., zakończenie nie później niż 22.10.2010r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 20
    • 3. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa kas fiskalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności obsługi kas fiskalnych. 2. Program szkolenia powinien zawierać m.in. takie zagadnienia jak: - obsługa różnych typów kas fiskalnych; - obowiązek stosowania kas fiskalnych; - organizacja gospodarki kasowej; oraz powinien być zorganizowany w łącznym czasie 30 godzin. 3. Organizacja szkolenia: a) szkolenie ma być zorganizowane dla 15 osób, termin rozpoczęcia nie wcześniej niż 20.09. 2010r. zakończenie nie później niż 01.10.2010r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 20
    • 3. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Aktywne poszukiwanie pracy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności w zakresie aktywnego poszukiwania pracy przez osoby chcące powrócić na rynek pracy po długim okresie braku aktywności zawodowej. 2.Program szkolenia powinien spełniać wymagania zgodne z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02 marca 2007r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy(Dz.U. Nr 47, poz. 315) oraz Ustawy 20.04.2004r. O promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U.z 2008r. Nr 69,poz 415 z póź. Zm.) i trwać przez okres trzech, kolejno następujących po sobie tygodni i składa się z dwóch części: a). 40 godzin zajęć prowadzonych metodą warsztatów szkoleniowych w formie odrębnych sesji tematycznych, realizowanych przez 10 kolejnych dni roboczych; b). praktycznego poszukiwania pracy przez uczestników w ciągu 5 kolejnych dni roboczych oraz co najmniej 15 godzin wspólnych spotkań. 3). Szkolenie ma być zorganizowane dla 14 osób, w łącznym czasie 55 godzin. termin rozpoczęcia 11.10. 2010r. termin zakończenia 29. 10.2010r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.