eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa skanerów, oprogramowania oraz realizacja szkoleń dla Narodowego Instytutu Dziedzictwa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-26

Warszawa: Dostawa skanerów, oprogramowania oraz realizacja szkoleń dla Narodowego Instytutu Dziedzictwa
Numer ogłoszenia: 229779 - 2011; data zamieszczenia: 26.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Instytut Dziedzictwa , ul. Szwoleżerów 9, 00-464 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6293791, faks 22 6226595.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nid.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa skanerów, oprogramowania oraz realizacja szkoleń dla Narodowego Instytutu Dziedzictwa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I DOSTAWA SKANERA Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego, nieużywanego sprzętu w ilościach, o parametrach technicznych i na warunkach gwarancji określonych w niniejszym przedmiocie zamówienia: FUJITSU fi-6770 lub równoważny tzn. spełniający poniższe wymagania: Opis: Skaner kolorowy, dwustronny, A8 do A3, 600 dpi w kolorze, skali szarości i monochromatycznie. Automatyczny podajnik ADF na 200 kartek (A4: 80g/m2). Podajnik płaski Flatbed na max. A3 (297x420mm) W rozdzielczości 300 dpi: 80str/min jednostronnie i 160 obrazów/min. dwustronnie. W rozdzielczości 200 dpi 90str/min. jednostronnie i 180 obrazów/min. dwustronnie (Landscape). Ultradźwiękowa detekcja podwójnych pobrań. Interfejs Ultra SCSI, USB 2.0, załączone oprogramowanie do podstawowej obróbki dokumentów oraz sterowniki (Win XP, Win 7). Szczegółowe parametry techniczne w SIWZ.Ilość sztuk: 1. Termin realizacji zamówienia: 21 dni od dnia podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Miejsce dostawy: Warszawa. Przedmiot zamówienia został określony we Wspólnym Słowniku Zamówień jako CPV: 30216110-0 Skanery komputerowe CZĘŚĆ II DOSTAWA SKANERA LASEROWEGO DO REJESTRACJI TRÓJWYMIAROWYCH I OPROGRAMOWANIA WRAZ ZE SZKOLENIEM Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostarczenie i sprzedaż skanera laserowego, zestawu akcesoriów i oprogramowania w ilościach, o parametrach technicznych, na warunkach gwarancji i opieką techniczną w zakresie określonym w pkt. A1) opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ); 2. Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi sprzętu, o którym mowa w w/w pkt. A1, zgodnie z harmonogramem określonym w pkt. B) opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ); 3. Dostarczenie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (Warszawa) dokumentacji użytkownika, której treść zagwarantuje użytkownikowi możliwość skorzystania z wszystkich funkcji oferowanych przez w/w sprzęt i oprogramowanie poprzez określenie krok po kroku czynności jakie w/w osoby muszą wykonać w celu skorzystania z danej funkcjonalności oferowanej przez oprogramowanie lub urządzenie. Termin wykonania wszystkich etapów prac: do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Zakres ilościowy zamówienia: zgodnie z treścią opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ). Przedmiot zamówienia został określony we Wspólnym Słowniku Zamówień jako CPV: 38540000-2 Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa 48700000-5 Pakiety oprogramowania użytkowego 80500000-9 Usługi szkoleniowe.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0, 38.54.00.00-2, 48.70.00.00-5, 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część I: 900 złotych; Część II: 5000 złotych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający ma prawo zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nid.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Instytut Dziedzictwa, Ul. Kopernika 36/40 00-924 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2011 godzina 08:30, miejsce: Oferty winny być złożone w kancelarii Narodowego Instytutu Dziedzictwa mieszczącej się w Warszawie (00-924) przy ul. Kopernika 36/40 (wejście od ul. Karasia, pokój nr 126)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA SKANERA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I DOSTAWA SKANERA Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego, nieużywanego sprzętu w ilościach, o parametrach technicznych i na warunkach gwarancji określonych w niniejszym przedmiocie zamówienia: FUJITSU fi-6770 lub równoważny tzn. spełniający poniższe wymagania: Opis: Skaner kolorowy, dwustronny, A8 do A3, 600 dpi w kolorze, skali szarości i monochromatycznie. Automatyczny podajnik ADF na 200 kartek (A4: 80g/m2). Podajnik płaski Flatbed na max. A3 (297x420mm) W rozdzielczości 300 dpi: 80str/min jednostronnie i 160 obrazów/min. dwustronnie. W rozdzielczości 200 dpi 90str/min. jednostronnie i 180 obrazów/min. dwustronnie (Landscape). Ultradźwiękowa detekcja podwójnych pobrań. Interfejs Ultra SCSI, USB 2.0, załączone oprogramowanie do podstawowej obróbki dokumentów oraz sterowniki (Win XP, Win 7). Szczegółowy opis parametrów technicznych zawiera SIWZ.Ilość sztuk: 1. Termin realizacji zamówienia: 21 dni od dnia podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Miejsce dostawy: Warszawa. Przedmiot zamówienia został określony we Wspólnym Słowniku Zamówień jako CPV: 30216110-0 Skanery komputerowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA SKANERA LASEROWEGO DO REJESTRACJI TRÓJWYMIAROWYCH I OPROGRAMOWANIA WRAZ ZE SZKOLENIEM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostarczenie i sprzedaż skanera laserowego, zestawu akcesoriów i oprogramowania w ilościach, o parametrach technicznych, na warunkach gwarancji i opieką techniczną w zakresie określonym w pkt. A1) opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ); 2. Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi sprzętu, o którym mowa w w/w pkt. A1, zgodnie z harmonogramem określonym w pkt. B) opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ); 3. Dostarczenie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (Warszawa) dokumentacji użytkownika, której treść zagwarantuje użytkownikowi możliwość skorzystania z wszystkich funkcji oferowanych przez w/w sprzęt i oprogramowanie poprzez określenie krok po kroku czynności jakie w/w osoby muszą wykonać w celu skorzystania z danej funkcjonalności oferowanej przez oprogramowanie lub urządzenie. Termin wykonania wszystkich etapów prac: do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Zakres ilościowy zamówienia: zgodnie z treścią opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ). Przedmiot zamówienia został określony we Wspólnym Słowniku Zamówień jako CPV: 38540000-2 Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa 48700000-5 Pakiety oprogramowania użytkowego 80500000-9 Usługi szkoleniowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 48.70.00.00-5, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.