Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-31
Rzeszów: Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek
i kserokopiarek na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej
w Rzeszowie w związku z realizacją projektu systemowego Szkolenia
i specjalistyczne doradztwo dla kadr instytucji pomocy społecznej działających na terenie województwa podkarpackiego powiązane z potrzebami oraz ze specyfiką realizowanych zadań finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 229787 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie , ul. Hetmańska 120, 35-078 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 7470600, faks 17 7470601.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Rzeszowie w związku z realizacją projektu systemowego Szkolenia i specjalistyczne doradztwo dla kadr instytucji pomocy społecznej działających na terenie województwa podkarpackiego powiązane z potrzebami oraz ze specyfiką realizowanych zadań finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR 1 jednorazowa dostawa artykułów biurowych szczegółowo opisanych w załączniku nr 7 do SIWZ Długopisy 130 szt. Druki akcydensowe-polecenie wyjazdu służbowego/delegacja krajowa 30 op(bloczków). Dyplom 60 szt. Grzbiety do bindowania 200 szt. Karteczki samoprzylepne 20 op. Koperta samoprzylepna 2000 szt. Koperta samoprzylepna 3000 szt. Koszulki przestrzenne A4, na katalogi 10 op. Koszulki krystaliczne 25 op. Marker do znakowania płyt CD/DVD 2 op. Marker permanentny ze ściętą końcówką 3 szt. Masa mocująca 5 szt. Ołówek zwykły 20 szt. Papier ksero 180 ryz Płyn i ściereczki do czyszczenia, zestaw.12 szt. Płyty CD-R 100 szt. Przekładki kartonowe kolorowe 12 op. Segregator A4 40 szt. Segregator A4 120 szt. Skoroszyt A4 PCV zawieszany 100 szt. Sprężone powietrze 5 szt. Tusz do stempli gumowych uniwersalny 7 szt. Zakładki indeksujące - silne 20 op. Zakreślacz fluorescencyjny25 szt. Zszywki 50 op. Zszywki 100 op. CZĘŚĆ NR 2 jednorazowa dostawa fabrycznie nowych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych (do drukarek i kserokopiarek) spełniających minimalne wymagania określone w SIWZ - szczegółowo opisano w Załączniku nr 8 do SIWZ Toner do HP Laser Jet M1522,kolor czarny 8 szt. Toner do HP Color Laser Jet 1600, kolor czarny 2 szt. Toner do HP Color Laser Jet 1600, kolor czerwony 2 szt. Toner do HP Color Laser Jet 1600, kolor niebieski 2 szt. Toner do HP Color Laser Jet 1600, kolor żółty 2 szt. Toner do HP Laser Jet 3055, kolor czarny 3 szt. Toner do Lexmark C 534N kolor czarny 4 szt. Toner do Lexmark C 534N kolor czerwony 3 szt. Toner do Lexmark C 534N kolor niebieski 3 szt. Toner do Lexmark C 534N kolor żółty 3 szt. Toner do Brother HL-4040CN, kolor czarny 3 szt. Toner do Brother HL-4040CN, kolor czerwony 2 szt. Toner do Brother HL-4040CN, kolor niebieski 2 szt. Toner do Brother HL-4040CN, kolor żółty 2 szt. Bęben do Brother HL-4040CN(komplet CMYK) 1 szt. Bęben do drukarki Lexmark C 534N(komplet CMYK) 1 szt. Toner do Brother MFC, 9120 CN, kolor czarny3 szt. Toner do Brother MFC, 9120 CN, kolor czerwony 2 szt. Toner do Brother MFC, 9120 CN, kolor niebieski 2 szt. Toner do Brother MFC, 9120 CN, kolor żółty 2 szt. Pas transmisyjny do drukarki Brother HL-4040CN 1 szt. Bęben do Brother HL-4040CN(komplet CMYK) 1 szt. Bęben do Brother MFC, 9120 CN, 1 szt. Pas transmisyjny do drukarki Brother MFC, 9120 CN 1 szt. Toner do kserokopiarki Konica 7145 2 szt. Toner do kserokopiarki Konica 7130 2 szt.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.44-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie, ocena spełniania na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie, ocena spełniania na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie, ocena spełniania na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie, ocena spełniania na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie, ocena spełniania na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie, ul. Hetmańska 120, 35-078 Rzeszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie, ul. Hetmańska 120, 35-078 Rzeszów,pok.313 ( sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.3 Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy społecznej i integracji społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa materiałów biurowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR 1 Jednorazowa dostawa materiałów biurowych, (szczegółowo opisanych w Załączniku nr 7 do SIWZ) : Długopisy 130 szt. Druki akcydensowe-polecenie wyjazdu służbowego/delegacja krajowa 30 op.(bloczków) Dyplom 60 szt. Grzbiety do bindowania 200 szt. Karteczki samoprzylepne 20 op. Koperta samoprzylepna 2000 szt. Koperta samoprzylepna 3000 szt. Koszulki przestrzenne A4, na katalogi 10 op. Koszulki krystaliczne 25 op. Marker do znakowania płyt CD/DVD 2 op. Marker permanentny ze ściętą końcówką 3 szt. Masa mocująca 5 szt. Ołówek zwykły 20 szt. Papier ksero 180 ryz Płyn i ściereczki do czyszczenia, zestaw.12 szt. Płyty CD-R 100 szt. Przekładki kartonowe kolorowe 12 op. Segregator A4 40 szt. Segregator A4 120 szt. Skoroszyt A4 PCV zawieszany 100 szt. Sprężone powietrze 5 szt. Tusz do stempli gumowych uniwersalny 7 szt. Zakładki indeksujące - silne 20 op. Zakreślacz fluorescencyjny 25 szt. Zszywki 50 op. Zszywki 100 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.44-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR 2 jednorazowa dostawa fabrycznie nowych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych (do drukarek i kserokopiarek) spełniających minimalne wymagania określone w SIWZ - szczegółowo opisano w Załączniku nr 8 do SIWZ Toner do HP Laser Jet M1522,kolor czarny 8 szt. Toner do HP Color Laser Jet 1600, kolor czarny 2 szt. Toner do HP Color Laser Jet 1600, kolor czerwony 2 szt. Toner do HP Color Laser Jet 1600, kolor niebieski 2 szt. Toner do HP Color Laser Jet 1600, kolor żółty 2 szt. Toner do HP Laser Jet 3055, kolor czarny 3 szt. Toner do Lexmark C 534N kolor czarny 4 szt. Toner do Lexmark C 534N kolor czerwony 3 szt. Toner do Lexmark C 534N kolor niebieski 3 szt. Toner do Lexmark C 534N kolor żółty 3 szt. Toner do Brother HL-4040CN, kolor czarny 3 szt. Toner do Brother HL-4040CN, kolor czerwony 2 szt. Toner do Brother HL-4040CN, kolor niebieski 2 szt. Toner do Brother HL-4040CN, kolor żółty 2 szt. Bęben do Brother HL-4040CN(komplet CMYK) 1 szt. Bęben do drukarki Lexmark C 534N(komplet CMYK) 1 szt. Toner do Brother MFC, 9120 CN, kolor czarny3 szt. Toner do Brother MFC, 9120 CN, kolor czerwony 2 szt. Toner do Brother MFC, 9120 CN, kolor niebieski 2 szt. Toner do Brother MFC, 9120 CN, kolor żółty 2 szt. Pas transmisyjny do drukarki Brother HL-4040CN 1 szt. Bęben do Brother HL-4040CN(komplet CMYK) 1 szt. Bęben do Brother MFC, 9120 CN, 1 szt. Pas transmisyjny do drukarki Brother MFC, 9120 CN 1 szt. Toner do kserokopiarki Konica 7145 2 szt. Toner do kserokopiarki Konica 7130 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Modernizacja windy szpitalnej w budynku ,,I" w ramach zadania Modernizacja Kliniki Ortopedii w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu sieciowego - II Postępowanie
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów mostowych w ciągu DW 897: Zad. Nr 1 - remont mostu w m. Wola Niżna w km 11+713; Zad. Nr 2 - remont mostu w m. Osławica w km 42+596
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzętu na okres 36 miesięcy
- Wykonanie prac geodezyjnych cześć 2
- Wymiana drzwi wewnętrznych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Dostawa i montaż wyposażenia Centrum Produktu Lokalnego w Leśnej w ramach projektu Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna
- Dostawa rolek termicznych do biletomatów oraz drukarek biletowych z nadrukiem LOGO Kolei linowej "Elka" w kolorze zielonym
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, wyrobów papierniczych oraz artykułów gospodarczych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (łącznie 247 pozycji w 4 częściach) - numer sprawy 1/ZP/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.