Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-22
Stargard Szczeciński: Przetarg nieograniczony nr 23/n/do/2007 r.
Numer ogłoszenia: 229809 - 2007; data zamieszczenia: 22.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Wojska Polskiego 27, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 0915776355 wew. 226.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzzoz.stargard.w.interia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr 23/n/do/2007 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na dostawy bielizny pościelowej i szpitalnej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.20.00.00 - Wyroby włókiennicze Kod CPV wg słownika 2008: 39.50.00.00 - Wyroby włókiennicze Oryginalny kod CPV: 17.21.20.00 - Bielizna pościelowa Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.20.00 - Bielizna pościelowa Oryginalny kod CPV: 17.21.80.00 - Bielizna szpitalna Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna Oryginalny kod CPV: 36.13.31.12 - Materace Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.31.12 - Materace .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczone towary na okres 12 miesięcy Zamawiający wymaga rozłożenia płatności na 4 miesięczne równe raty , faktury ratalne wystawiane będą co miesiąc . Kwota miesięcznej faktury będzie równa ¼ ceny oferty złożonej w przetargu:- pierwsza rata płatna w ciągu 30 dni od otrzymania dostawy - każda następna rat płatna w ciągu 30 dni od otrzymania faktury 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne; 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 PZP. 6. Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wzięcia udziału w postępowaniu należy złożyć następujące dokumenty : 1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 2. Podpisane oświadczenie - załącznik nr 2 3. Kopia NIP i REGON 4. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5. Dokumenty potwierdzające zastosowanie wymaganych materiałów przez Kupującego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Dotyczy grupy I i III 6. Instrukcję dotyczącą sposobu prania i konserwacji oferowanych produktów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spzzoz.stargard.w.interia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dyrekcja Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Wojska Polskiego 27, 73-110 Stargard Szczeciński lub osobiście w Kancelarii pok. 105.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Dyrekcja Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Wojska Polskiego 27, 73-110 Stargard Szczeciński lub osobiście w Kancelarii pok. 105.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bielizna i pościel szpitalna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Prześcieradło białe 220x150 cm 192 2 Poszwa biała zakładana 200x150 cm 192 3 Poszewka mała biała zakładana 70x80cm 122 4 Pieluchy z tetry 80x80 cm 200 5 Prześcieradło zielone 150x200cm 100 6 Serwety zielone 90x90 cm 100 7 Koszula płócienna z tyłu rozcinana do dołu XXL - wiązana 110 8 Pidżamy kompletne duże XL flanelowe 30 9 Bluzy operacyjne M niebieskie 5 10 Sukienka operacyjna L niebieskie 15 11 Sukienka operacyjna XL niebieskie 5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.20.00-1, 17.21.80.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Fartuchy operacyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Fartuchy operacyjne XXL, zielone 80.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materace, poduszki, kołdry.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Poduszka 70x80 221 2 Kołdra 140x200 150 3 Materac 200x90x10 15.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.13.31.12-0, 17.21.61.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy obłożeń do zabiegów operacyjnych oraz odzieży ochronnej i zabezpieczającej
- Dostawa opatrunku uciskowego oraz pokrowca na leżankę.
- 33/TP1/SZP-2/2024 Dostawa bielizny pościelowej dla Domów Studenckich Politechniki Koszalińskiej
- Zakup poduszek i kołder zmywalnych
- 21/TP/I/24 DOSTAWY OBŁOŻEŃ CHIRURGICZNYCH, ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ, WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO HIGIENY I OPIEKI NAD PACJENTEM
- Dostawa pościeli do kwater internatowych i internatów
więcej: Materace »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.