Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-02-09
Og³oszenie nr 22982 - 2017 z dnia 2017-02-09 r.
P³ock: PRZEBUDOWA SZPITALNEGO ODDZIA£U RATUNKOWEGO WSZ W P£OCKU
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
PRZEBUDOWA I DOPOSA¯ENIE SZPITALNEGO ODDZIA£U RATUNKOWEGO WSZ W P£OCKU
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony, krajowy numer identyfikacyjny
65007000000, ul.
ul. Medyczna
19,
09400
P³ock, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
024 3646105, 3646330, e-mail
i.sadowska@wszplock.pl, faks
243 646 101,36.
Adres strony internetowej (URL):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
tak
www.wszplock.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.wszplock.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
ofert w formie pisemnej nale¿y z³o¿yæ osobi¶cie, za po¶rednictwem pos³añca lub przez operatora pocztowego (kurier, Poczta Polska itp.)
Adres:
Wojewódzki Szpital Zespolony w P³ocku, ul. Medyczna 19; 09-400 P³ock - pok. nr 40 (budynek g³ówny administracji)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: PRZEBUDOWA SZPITALNEGO ODDZIA£U RATUNKOWEGO WSZ W P£OCKU
Numer referencyjny: SIR.2910.02.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowy czê¶ci pomieszczeñ Szpitalnego Oddzia³u Ratunkowego o powierzchni u¿ytkowej 148,17 m2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.1. rozbudowê obszaru - utworzenie Sali nadzoru, 1.2. modernizacjê wiaty dla karetek. 2. W zakres zamówienia wchodz± prace ogólnobudowlane; prace w zakresie: instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej, klimatyzacji, instalacji gazów medycznym, instalacji elektrycznych, instalacji teletechnicznych. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegó³owy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) okre¶lone w za³±czniku nr 1 do siwz. Zakres rzeczowy zadania obejmuje równie¿: 2.1. wykonanie robot budowlanych, które nie zosta³y wyszczególnione w za³±czniku nr 1 do siwz, a s± konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia (m.in. usuniêcie kolizji instalacji, naprawy uszkodzeñ instalacji) 2.2. oddzielenie miejsc wykonywanych prac szczelnymi os³onami zabezpieczaj±cymi. 2.3. prace towarzysz±ce i roboty tymczasowe takie jak m.in.: organizacjê, zabezpieczenie i dozór robót oraz placu budowy przez ca³y okres wykonywania robót (od przekazania placu budowy do dnia odbioru koñcowego robót w³±cznie), 2.4. wywóz i utylizacjê gruzu i innych odpadów, 2.5. usuwanie w okresie gwarancji i rêkojmi wad, awarii i usterek oraz naprawy zamontowanego sprzêtu i urz±dzeñ wraz z materia³ami eksploatacyjnymi, 2.6. sporz±dzenie dokumentacji projektowej powykonawczej z naniesieniem zmian w opracowaniach projektowych w kolorze czerwonych z podpisami inspektora nadzoru i projektanta. 2.7. koszty, o których mowa w ppkt. 2.1-2.6 nale¿y uwzglêdniæ w cenie ofertowej.
II.5) G³ówny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45111300-1, 45310000-3, 45330000-9, 45400000-1
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 100
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na kwotê nie mniejsz± ni¿ 300.000,00z³
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
1. warunek w rozumieniu Zamawiaj±cego spe³ni Wykonawca, który wyka¿e wykonanie, co najmniej:
a) jedno zamówienie na roboty budowlane polegaj±ce na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie budynków u¿yteczno¶ci publicznej na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 300.000z³ (brutto),
b) jedn± robotê polegaj±c± na wykonaniu instalacji gazów medycznych na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 20.000,00 z³ (brutto).
2. warunek w rozumieniu Zamawiaj±cego spe³ni Wykonawca, który bêdzie dysponowa³, co najmniej po jednej osobie uprawnionej zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2016r. poz. 290.)) do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. kierownika:
a) budowy o specjalno¶ci: konstrukcyjno-budowlanej lub równowa¿nej,
b) robót o specjalno¶ci: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub równowa¿nej,
c) robót o specjalno¶ci: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub równowa¿nej.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
ad.1W przypadku, gdy jakakolwiek warto¶æ dotycz±ca ww. warunku wyra¿ona bêdzie
w walucie obcej, Zamawiaj±cy przeliczy t± warto¶æ w oparciu o ¶redni kurs walut NBP dla danej waluty z daty
wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datê wszczêcia postêpowania Zamawiaj±cy
uznaje datê umieszczenia og³oszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostêpnym w swojej siedzibie oraz
na stronie internetowej). Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs NBP, zamawiaj±cy przyjmie
kurs ¶redni z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania. ad.2Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi dla
osoby w zakresie posiadania uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane,
które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia
wydane obywatelom innych pañstw w tym obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz
Konferencji Szwajcarskiej z zastrze¿eniem art. 12a oraz przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity:
Dz.U. z 2016r. poz. 290) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach
cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65). Osoby wymienione w pkt.2 musz± posiadaæ
aktualny wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego.
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
1.Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 2.Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. Dokumenty lub o¶wiadczenia wymagane w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców (np. konsorcja , spó³ki cywilne) - ww dokumenty musi z³o¿yæ oddzielnie ka¿dy z podmiotów.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1.Informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ
posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale IV pkt 1.2 ppkt 1 siwz, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu
sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu - 12. Wykaz robót budowlanych
zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale IV pkt 1.3 ppkt 1 siwz wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie
ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na
rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane
zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z
przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s±
referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y
wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie
uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. Wykaz nale¿y przygotowaæ zgodnie ze wzorem okre¶lonym w
za³±czniku nr 6 do siwz. 3. Wykaz osób zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale rozdziale IV pkt 1.3 ppkt
2 siwz, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci
odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego,
a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi
osobami. Wykaz osób nale¿y przygotowaæ zgodnie ze wzorem okre¶lonym w za³±czniku nr 7 do siwz. 3.
Dokumenty lub o¶wiadczenia wymagane w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez
wykonawców (np. konsorcja , spó³ki cywilne) - ww. dokumenty sk³ada co najmniej jeden z tych
wykonawców lub wszyscy ci wykonawcy wspólnie. 4. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji
innych podmiotów, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³
niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do
oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. ( przyk³adowy wzór wg.
za³±cznika nr 5 do SIWZ) 5. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania
braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich
zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu wraz z ofert± zamieszcza informacje o tych podmiotach w
o¶wiadczeniu, o którym mowa w za³±czniku nr 3a i 3b do SIWZ. 6. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia
spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia,
lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków
prawnych. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, musi wykazaæ, ¿e podmioty te
spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
I. O¶wiadczenie wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej ( przyk³adowy wzór - wg. za³±cznika nr 4 do SIWZ); 2II. O¶wiadczenie osoby uprawnionej do reprezentacji firmy (pe³nomocnictwo) upowa¿niaj±ce do podpisania oferty i sk³adania ewentualnych wyja¶nieñ, je¿eli osob± podpisuj±c± nie jest osoba upowa¿niona na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru. Je¿eli pe³nomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawieraæ imienn± piecz±tkê wystawiaj±cego pe³nomocnictwo i jego podpis (lub czytelny podpis). Je¿eli do³±czone do oferty ww. pe³nomocnictwo bêdzie w formie kopii, jego zgodno¶æ z orygina³em powinien po¶wiadczyæ notariusz. III. Potwierdzenie wniesienia wadium. Je¶li wadium jest wniesione w formie innej ni¿ pieniê¿na - wymagany orygina³ dokumentu wadialnego. W przypadku, gdy wadium wniesione w formie pieniê¿nej, wp³ynie na rachunek bankowy zamawiaj±cego, w terminie okre¶lonym w SIWZ, brak za³±czenia do oferty dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium nie stanowi podstawy do wykluczenia wykonawcy z postêpowania. IV. Formularz oferty (wg za³±cznika nr 2 do SIWZ). V. Dokumenty lub o¶wiadczenia wymagane w przypadku polegania przez Wykonawcê na zdolno¶ciach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp: 1. potwierdzaj±ce spe³nianie przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia tych podmiotów - wymagane w za³±czeniu do oferty 1.1. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. ( przyk³adowy wzór wg. za³±cznika nr 5 do SIWZ) 1.2. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu wraz z ofert± zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w za³±czniku nr 3a i 3b do SIWZ. 2. potwierdzaj±ce spe³nianie przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia tych podmiotów - wymagane na wezwanie Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert 2.1. dokumenty w zakresie wskazanym w pkt. VIII B 1 SIWZ odpowiednio do potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu przez Wykonawcê, w zakresie, w jakim powo³uje siê on na zasoby ww. podmiotów, 2.2. dokumenty w zakresie wymaganym od wykonawcy, wymienione w pkt VIII B2 ppkt 2.1-2.2 SIWZ. VI. Dokumenty lub o¶wiadczenia wymagane w przypadku wspólnego ubiegania sie o zamówienie przez wykonawców (np. konsorcja , spó³ki cywilne) 1. potwierdzaj±ce spe³nianie przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia tych podmiotów - wymagane w za³±czeniu do oferty 1.1. o¶wiadczenie wskazane w pkt VIII A1 ppkt 1.2 niniejszej SIWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie w zakresie wskazanym w pkt. VIII A1 ppkt 1.2 SIWZ 2. potwierdzaj±ce spe³nianie przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia tych podmiotów - wymagane na wezwanie Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert 2.1. dokumenty w zakresie wskazanym w pkt. VIII B1 SIWZ odpowiednio, w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu 2.2. dokumenty w zakresie wymaganym od wykonawcy, wymienione w pkt VIII B2 ppkt 2.1-2.2 SIWZ oraz dokument wymagany w pkt. VIII C SIWZ. VII. dokumenty wymagane od podmiotów zagranicznych 1. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w dziale VIII B2 SIWZ sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, 2. Dokument, o którym mowa w pkt. 1, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem tego terminu. 3. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 9.000 z³
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
Skrócenie terminu wykonania zamówienia | 20 |
Termin gwarancji jako¶ci i rêkojmi | 15 |
Termin p³atno¶ci rachunku/faktury VAT | 5 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany tre¶ci Umowy nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 144 ust.1 Prawa zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany zapisów umowy w przypadku: 1. Zmiany osób odpowiedzialnych za realizacjê przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, ¿e osoby te bêd± spe³nia³y warunek udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w siwz w zakresie kwalifikacji zawodowych, 2. Wykonania robót zamiennych, je¿eli s± one uzasadnione konieczno¶ci± usprawnienia procesu budowlanego, po wcze¶niejszym uzgodnieniu tych zmian z Zamawiaj±cym lub nie odstêpuj± one w sposób istotny od PFU - bez konieczno¶ci zwiêkszenia wynagrodzenia wykonawcy, 3. Zaistnienia okoliczno¶ci prawnych, ekonomicznych lub technicznych, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w momencie zawarcia umowy, za które ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±cych brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy zgodnie ze specyfikacj± istotnych warunków zamówienia. 4. Powstania rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w umowie, których nie bêdzie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony. 5. Zmiany terminu zakoñczenia zamówienia zwi±zanego z : 5.1 zw³ok± w przekazaniu dokumentacji projektowej o okres równy tej zw³oce, 5.2 wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycji w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji, 5.3 zw³ok± w przekazaniu przez Zamawiaj±cego placu budowy lub pomieszczeñ d³u¿szej ni¿ 7 dni roboczych licz±c od daty podpisania umowy lub si³y wy¿szej, 5.4 w przypadku zmiany sposobu wykonywania umowy spowodowanej konieczno¶ci± zmiany projektu lub innymi okoliczno¶ciami niezale¿nymi do Zamawiaj±cego i Wykonawcy. 6. Zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego, je¿eli wynika to: 6.1 ze zmiany kolejno¶ci wykonania robót, 6.2 zmiany podzia³u robót na elementy rozliczeniowe i wynagrodzenia, 6.3 zaniechania wykonania czê¶ci robót, 6.4 zmiany terminu wykonania zamówienia. 7. Zmiany podwykonawcy lub zmiany zakresu rzeczowego czê¶ci prac powierzonych podwykonawcom, zmiany osób wykazanych w za³±czniku nr 10 do umowy. 8. Zmiany zakresu rzeczowego spowodowane wzglêdami technicznymi i obiektywnymi uniemo¿liwiaj±cymi wykonanie pe³nego zakresu rzeczowego. 9. Konieczno¶ci dostosowania postanowieñ niniejszej umowy do warunków okre¶lonych w umowie zawartej pomiêdzy Zamawiaj±cym a Zarz±dem Województwa Mazowieckiego oraz w przypadku przyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej, które bêd± przeznaczone na sfinansowanie zamówienia.. 10. Rezygnacji z przyczyn technicznych z wykonania czê¶ci robót lub których wykonanie nie jest niezbêdne dla prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia w przypadkach, o których mowa w par.4 ust.5 umowy. W przypadku zaniechania wykonania robót, wynagrodzenie rycza³towe okre¶lone w par.4 ust.1 umowy zostanie pomniejszone o warto¶æ danego przedmiotu odbioru, w sk³ad którego wchodz± roboty zaniechane. 11. Podpisania aneksu do umowy o dofinansowanie przedmiotu umowy, zmieniaj±cego zasady i terminy realizacji. 12. Zmian postanowieñ umowy, które s± nieistotne w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy tj. zmian, o których wiedza na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia nie mia³aby wp³ywu na kr±g podmiotów ubiegaj±cych siê o udzielenia zamówienia czy te¿ na wynik postêpowania przetargowego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 24/02/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: tak
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Dostawa deduplikatora wraz z monta¿em i konfiguracj± wspó³finansowana ze ¶rodków Unii Europejskiej
- Us³uga transportu ¶cieków z terenu Przedsiêbiorstwa Gospodarowania Odpadami w P³ocku Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci± - Zak³adu Przetwarzania Odpadów i Zak³adu Sk³adowania Odpadów
- Budowa Kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego w P³ocku - etap III.
- Remont instalacji wody zimnej, ciep³ej i cyrkulacji oraz instalacji ppo¿ hydrantowej w budynku "Du¿ej Szko³y" Szko³y Podstawowej nr 22 mieszcz±cej siê w P³ocku przy ul. Czwartaków 6
- Wymiana wewnêtrznej instalacji hydrantowej w segmencie B, C, D i E Szko³y Podstawowej nr 2 przy ul. Faustyna Piaska 5 w P³ocku wraz z robotami towarzysz±cymi.
- Dostawa u¿ywanej koparko-³adowarki
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na przebudowie pomieszczeñ przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa oraz zmiana sposobu u¿ytkowania czê¶ci budynku przedszkola na ¿³obek gminny
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowo¶ci Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz po³o¿enie p³ytek pod³ogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bu³garskiej 17 w Poznaniu, nosz±cym nazwê ENEA STADION"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej hamowni atmosferycznej w budynku "N"
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓ£KI LE¦NEJ WRAZ Z NIEZBÊDN¡ INFRASTRUKTUR¡ TECHNICZN¡, ROZBIÓRKA ISTNIEJ¡CEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LE¦NEJ W NADLE¦NICTWIE KO¦CIERZYNA
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.