Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-08
Tuplice: Zmiana sposobu użytkowania z przebudową budynku szkoły na mieszkania socjalne wraz z budynkiem gospodarczym w m. Drzeniów
Numer ogłoszenia: 229838 - 2008; data zamieszczenia: 08.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Tuplicach , ul. Mickiewicza 27, 68-219 Tuplice, woj. lubuskie, tel. 068 3625720, fax. 068 3625721.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuplice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania z przebudową budynku szkoły na mieszkania socjalne wraz z budynkiem gospodarczym w m. Drzeniów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania : Zmiana sposobu użytkowania z przebudową budynku szkoły na mieszkania socjalne wraz z budynkiem gospodarczym w m. Drzeniów Zadanie obejmuje zmianę sposobu użytkowania budynku byłej szkoły z wydzieleniem 11 mieszkań socjalnych przedstawionych w dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem przyłączy centralnego ogrzewania, elektryki, oraz wodno-kanalizacyjnych. Zakres robót obejmuje: Przebudowę budynku na 11 mieszkań o łącznej pow. użytkowej - 716, 4 m 2 , o następujących parametrach dotyczących następujących lokali: 1. Parter - powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych wraz z korytarzem części mieszkalnej parteru: 173,66 m2 a) lokal 1 - o powierzchni 49, 10 m2 ( przedpokój, kuchnia, 2 pokoje, łazienka), b) lokal 2 - o powierzchni 47,03 m2 ( przedsionek, przedpokój, kuchnia, łazienka, 2 pokoje), c) lokal 3 - o powierzchni 32,38 m 2 ( przedsionek, przedpokój, kuchnia, łazienka, pokój), d) lokal 4 - o powierzchni35,10 m 2 ( przedsionek, przedpokój, łazienka, kuchnia, pokój). e) korytarz części mieszkalnej parteru - 10,05 m 2 2. Piętro - powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych wraz z korytarzem ogólnym piętra : 355,89 m 2 a) lokal 11 - o powierzchni 40,74 m 2 ( przedpokój, łazienka, kuchnia, pokój), b) lokal 12 - o powierzchni 65,72 m 2 ( przedpokój, łazienka, kuchnia, 2 pokoje), c) lokal 13 - o powierzchni 31,28 m 2 ( przedpokój, łazienka, kuchnia, pokój), d) lokal 14 - o powierzchni 30,48 m2 ( przedpokój, łazienka, kuchnia, pokój), e) lokal 15 - o powierzchni 31,38 m 2 ( przedpokój, łazienka, kuchnia, pokój), f) lokal 16 - o powierzchni 61,13 m 2 ( przedpokój, łazienka, 2 pokoje, kuchnia), g) lokal 17 - o powierzchni 51, 38 m 2 ( przedpokój, łazienka, 2 pokoje, kuchnia) h) korytarz ogólny - 43, 78 m 2. wraz z wewnętrznymi instalacjami: wodno-kanalizacyjnymi, elektryczną, centralnego ogrzewania. 3. Przebudowa na budynek gospodarczy : pow. 80,04 m 2 , o następujących parametrach dotyczących następujących pomieszczeń: a) pomieszczenie gosp. - o powierzchni 7,63 m 2, b) komunikacja - o powierzchni 3,33 m 2 , c) pomieszczenie gosp. - o powierzchni 16,12 m 2 , d) pomieszczenie gosp. - o powierzchni 7,94 m 2 , e) 9 pomieszczeń gosp. - każdy o powierzchni 4.64 m 2 . 1.3.Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót budowlanych oraz instalacyjnych, specyfikacja techniczna wykonania robót budowlanych wraz z projektem budowlanym stanowiące załącznik nr 8 do SWIZ. 2.Zamawiający dysponuje materiałami według wykazu stanowiącego załącznik nr 5 do SWIZ i zastrzega obowiązek ich wykorzystania w trakcie realizacji zadania. 3. Zamawiający informuje, że zadanie będzie finansowane w następujący sposób: a) ze środków Funduszu Dopłat finansowego wsparcia, zgodnie z umową z BGK w kwocie 390.342,00 zł. b) pozostała część ze środków zabezpieczonych w budżecie gminy w latach 2008-2009. 4. Zamawiający nie przewiduje przedpłat za roboty. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej lub częściowej. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 7. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 8.Jakość dostarczonych na budowę materiałów , wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi , atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SWIZ. 9.Dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie . Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych , tj. Zastosowanie innych materiałów i urządzeń , niż podane w dokumentacji projektowej , pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji ( materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca , który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie , jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie dokumentacji projektowej, koszt przeprojektowania poniesie Wykonawca i zrealizuje inwestycję w nieprzekraczalnym czasie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie. 10. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie , gdzie będą prowadzone roboty budowlane na podstawie załączonej do specyfikacji dokumentacji projektowej. 11. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w budynku po byłej szkole w Drzeniowie w celu zapoznania się. Wizja lokalna zostanie dokonana na koszt własny wykonawcy. 12. Zamawiający zastrzega wykonanie i rozliczenie prac do dnia 15.12.2008 r na kwotę 252.500,00 zabezpieczonej w budżecie gminy na 2008 rok. Pozostały zakres robót rozliczany będzie w roku 2009 zgodnie z przedstawionym przez wykonawcę harmonogramem rzeczowo-finansowym robót, którego wzór stanowi załącznik Nr 6 do SWIZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień oraz niniejszej specyfikacji; a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: b.1. Wykonawca wykaże , że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat minimum dwie prace polegające na budowie obiektu o powierzchni użytkowej co najmniej 1000 m 2. b.2. Wykonawca wykaże , że dysponuje jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej, jedną osobą do kierowania robotami budowlanymi w branży sanitarnej oraz jedną osobą do kierowania robotami budowlanymi w branży elektrycznej. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: c.1. posiadają środki finansowe własne lub udokumentują dostęp do środków finansowych zapewniających ciągłość robót w kwocie nie mniejszej niż 300.000,00 ( słownie: trzysta tysięcy złotych ) c.2. posiadają ubezpieczenie do odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dot. Wykonywania robót budowlanych - suma ubezpieczenia wynikająca polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 300.000,00 ( słownie: trzysta tysięcy złotych). d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. XVIII specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy z Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia , że Wykonawca spełnia warunki w niniejszym postępowaniu oraz , że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych , zamawiający żąda , w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę , następujących dokumentów i oświadczeń: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków , o których mowa w art. 22 ust 1 - wg wzoru jak w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego zawierające potwierdzenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, bądź też zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Ubezpieczeń Społecznych , zawierające potwierdzenie , że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , bądź też zaświadczenie, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie , w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę; 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonaniu robót budowlanych , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg. załącznika nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia , ww. Warunek mogą spełniać łącznie; 6. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzającej , że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową ( jednoznaczny zapis o wysokości środków, jakimi rzeczywiście dysponuje wykonawca w ramach linii kredytowej), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna , iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , jeżeli zdolność kredytowa lub wysokość posiadanych środków finansowych wykonawcy nie będzie niższa niż 300.000,00 zł. ( trzysta tysięcy złotych).W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia , ww. warunek mogą spełniać łącznie. 7. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dot. Wykonywania robót budowlanych. Zamawiający uzna , iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 300. 000,00 zł ( trzysta tysięcy). . W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie , ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony , jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 8. Harmonogram rzeczowo-finansowy na wykonanie robót na 2008 i 2009 według wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SWIZ. 9.Wykaz osób i sprzętu , które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 do SWIZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://new.bazagmin.pl/bip_tuplice/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tuplice
ul. Mickiewicza 27
68-219 Tuplice, pok. nr 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Tuplice ul. Mickiewicza 27 68-219 Tuplice, pok. nr 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP/242-237/2024 Częściowy remont i konserwacja elewacji zachodniej budynku Politechniki Wrocławskiej w Jeleniej Górze przy pl. Piastowskim 25
- Budowa budynku kształcenia praktycznego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie - roboty budowlane
- "Budowa Klubu Dziecięcego w Rogóźnie"
- Budowa żłobka w Chwaszczynie w ramach programu Maluch + (w formule zaprojektuj i wybuduj)
- "Utworzenie żłobka gminnego w m. Sławno"
- Budowa kolumbarium na cmentarzu komunalnym w Goleniowie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.