Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-31
Olsztyn: Organizacja 1 dniowej wycieczki do Warszawy dla uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 229865 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , al. M. J. Piłsudskiego 61A, 10-449 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5340414, faks 089 5340538.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.olsztyn.e-bip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja 1 dniowej wycieczki do Warszawy dla uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Organizacja 1 dniowej wycieczki do Warszawy dla 22 osób (w tym 2 opiekunów nieodpłatnie) uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Olsztynie. 2.Wykonawca zobowiązany jest w ramach niniejszego zamówienia, do: -zorganizowania i przeprowadzenia wycieczki, zgodnie z wymaganym minimalnym zakresem zamówienia określonym w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ, -sporządzenia szczegółowego program wycieczki uwzględniającego wymagania programowe ustalone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ -rezerwacji biletów wstępu/wejść do wskazanych obiektów, -zapewnienia transportu autokarem/busem uczestnikom wycieczki oraz niezwłocznego podstawienia, w przypadku awarii, autokaru zastępczego o parametrach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załączniku nr 2 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Oświadczenia -załącznik nr 1 do oferty. 2.Zaświadczenia o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy. W przypadku przedsiębiorcy zagranicznego - wybrany przez niego marszałek województwa, z zastrzeżeniem, iż w przypadku przedsiębiorcy zagranicznego, który utworzył oddział na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095, ze zm.), organem właściwym do prowadzenia rejestru jest marszałek województwa ze względu na siedzibę oddziału.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego 1.Oświadczenia -załącznik nr 1 do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego 1.Oświadczenia -załącznik nr 1 do oferty. 2.Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami: 2a.Warunkiem spełnienia jest dysponowanie przez Wykonawcę: -komfortowym autobusem lub busem klasy turystycznej, wyposażonym w klimatyzację z indywidualnymi nawiewami, ogrzewanie, nagłośnienie w tym mikrofon.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego 1.Oświadczenia -załącznik nr 1 do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego 1.Oświadczenia -załącznik nr 1 do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz oferty. 2.Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy. Złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, ustanawiające osobę/osoby do reprezentowania Wykonawcy. 3.Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia- jeżeli dotyczy (dokumenty składane w oryginale)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby osób o dwie bez zmiany ceny jednostkowej zaoferowanej przez wykonawcę. Ostateczna liczba osób, uczestników wycieczki, zostanie podana Wykonawcy najpóźniej na 10 dni kalendarzowych przed planowanym terminem wyjazdu. Cena jednostkowa 1 uczestnika jest podstawą do ustalenia rozliczenia ostatecznej wartości zamówienia. 2.Zamawiający dopuszcza zmianę wskazanego w ofercie środka transportu na inny o równorzędnych parametrach w przypadku, gdy Wykonawca nie będzie w stanie zapewnić transportu wskazanym środkiem transportu z przyczyn niezależnych od niego. 3.W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonanych usług. 4.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.olsztyn.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej al.M.J.Piłsudskiego 61A 10-449 Olsztyn III piętro.pok.314.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej al.M.J.Piłsudskiego 61A 10-449 Olsztyn III piętro.pok.317.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Przebudowa skrzyżowania ulic Olsztyńskiej, Wilczej i Emila von Behringa oraz budowa skrzyżowania ulicy Olsztyńskiej, Sportowej i Floriana wraz z infrastrukturą techniczną
- Remont pomieszczeń w budynku administracyjno - biurowym - część B budynku RDW Elbląg.
- Odbiór, transport odpadów komunalnych, masowych, resztkowych, wielkogabarytowych, budowlanych i szkła wraz z dzierżawą prasokontenera i innych oraz pojemników na ich gromadzenie
- usługa ubezpieczenia Województwa Warmińsko-Mazurskiego
- Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 5 im. Sybiraków w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Poniatowa w 2025 r.
- Usługa przenoszenia, obsługi technicznej i transportu na potrzeby Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Zabierzów do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku 2025.
- DZP.261.45.2024 - świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej, w tym wynajmu sal konferencyjnych, w celu organizacji wydarzenia Informal Directors' Meeting w dniach 13-16 maja 2025 roku w Sopocie.
- Wynajem autokaru wraz z kierowcą do przewozu osób na trasie Płock - Włocławek - Płock w dniu 27.11.2024 r.
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.