Ogłoszenie z dnia 2011-08-27
Łódź: Świadczenie pomocy prawnej w postępowaniu na świadczenie usługi serwisu systemu informatycznego Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców
Numer ogłoszenia: 229875 - 2011; data zamieszczenia: 27.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Informatyki, Pl. Komuny Paryskiej 5, 90-007 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2920524, faks 42 2920731.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie pomocy prawnej w postępowaniu na świadczenie usługi serwisu systemu informatycznego Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie pomocy prawnej w postępowaniu na świadczenie usługi serwisu systemu informatycznego Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KASTERSKI I WSPÓLNICY KANCELARIA PRAWNICZA SPÓŁKA KOMANDYTOWA"
jakie przetargi wygrała firma
"KASTERSKI I WSPÓLNICY KANCELARIA PRAWNICZA SPÓŁKA KOMANDYTOWA"
- Andrzej Żebrowski i Wspólnicy Kancelaria Prawnicza- Spółka Komandytowa, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29520,00
Oferta z najniższą ceną: 29520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29520,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie, z art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Powyższa przesłanka udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki możliwa jest do zastosowania w razie wystąpienia okoliczności powodujących konieczność natychmiastowego udzielenia zamówienia. Natychmiastowość udzielenia zamówienia, w myśl omawianego przepisu, musi być konsekwencją okoliczności, których wcześniej nie dało się przewidzieć oraz musi wynikać z przyczyn niezależnych od zamawiającego, a w zaistniałej sytuacji nie da się zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. W dniu 25 maja 2011r. radca prawny będący członkiem komisji przetargowej wystąpiła z wnioskiem o udzielenie jej urlopu bezpłatnego na okres od 26 maja 2011r. do 24 czerwca 2011r., powołując się na przyczyny rodzinne. Wobec tak wskazanych okoliczności został jej udzielony urlop bezpłatny na wnioskowany przez nią okres. Wniosek o udzielenie urlopu bezpłatnego wpłynął do Pracodawcy w dniu 25 maja 2011r. tj na dzień przed wyznaczonym terminem posiedzenia komisji, na którym miały się odbyć negocjacje z wykonawcami. W związku z zaistniałą sytuacją pojawiła się konieczność zapewnienia w pracach komisji przetargowej prawnika, który czuwałby nad poprawnością formalno-prawna prowadzonej procedury. Konieczność ta pojawiła się z dnia na dzień, albowiem radca prawny nie sygnalizowała wcześniej, iż zamierza wystąpić o udzielenie urlopu bezpłatnego. Zaistniała sytuacja nie wynikała więc w żaden sposób z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której to sytuacji nie mógł on także przewidzieć. Zważywszy na fakt, iż prace komisji rozpoczęły się na drugi dzień po złożonym wniosku o udzielenie urlopu bezpłatnego zamawiający nie miał możliwości dotrzymania terminów określonych dla innych trybów. Mając na uwadze powyższe udzielenie zamówienia z wolnej ręki w okolicznościach wskazanych powyżej jest jak najbardziej uzasadnione
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Naprawy pojazdów silnikowych: samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, ciągników, rębaków, przyczep i kosiarek będących w dyspozycji Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi
- 181/TP/ZP/D/2024 - Dostawa aparatury medycznej dla potrzeb psychogeriatrii
- EZ.28.168.2024 Usługa transportu krwi dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi
- ZP/38/2024 "Dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku i asortymentu do wykonywania badań laboratoryjnych z podziałem na 9 części dla WSSz. im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Przebudowa i remont pomieszczeń OSP Łódź Wiskitno przy ul. Kolumny 312 w Łodzi - Etap 1
- Dostawa kolimatorów i przyrządów celowniczych na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie przez wykonawcę pomocy prawnej na rzecz zamawiającego mającej charakter bieżącej obsługi prawnej ZDW w Opolu w zakresie zadań i obowiązk. realizowanych przez zamawiając. w okresie 24 m-cy
- Świadczenie usług Inwestora Zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. budowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Grędzina wraz z rozbiórką istniejących obiektów
- Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej dla SPZOZ w Choszcznie
- Stała obsługa prawna Miasta Gorzowa Wlkp.
- Świadczenie obsługi prawnej dla Urzędu Miasta Kielce
- Obsługa prawna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.