eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmekZmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w istniejącym budynku przy ul. Kochanowskiego 1, zagospodarowanym w części jako środowiskowy Dom Samopomocy i w części jako Dom Harcerza

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-09

Chełmek: Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w istniejącym budynku przy ul. Kochanowskiego 1, zagospodarowanym w części jako środowiskowy Dom Samopomocy i w części jako Dom Harcerza
Numer ogłoszenia: 229892 - 2014; data zamieszczenia: 09.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181570 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmek, ul. Krakowska 11, 32-660 Chełmek, woj. małopolskie, tel. 033 8449040, 8449000, faks 033 8449019.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w istniejącym budynku przy ul. Kochanowskiego 1, zagospodarowanym w części jako środowiskowy Dom Samopomocy i w części jako Dom Harcerza.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w istniejącym budynku przy ul. Kochanowskiego 1, zagospodarowanym w części jako środowiskowy Dom Samopomocy i w części jako Dom Harcerza. Zamówienie realizowane będzie w systemie dwuletnim. Rozpoczęcie inwestycji nastąpi w roku 2014 a zakończenie 20 marca roku 2015 r. Harmonogram i technologię wykonywanych prac należy skonstruować w taki sposób aby prace zewnętrzne wymagające dobrych warunków atmosferycznych wykonane były w odpowiednim czasie. Istnieje możliwość ogrzewania budynku z istniejącego źródła ciepła wymiennikownia Wielkość finansowania na rok 2014 jest określona i wynosi 199 650 zł brutto. Pozostała kwota płatna w 2015 r. Fakturowanie częściowe dopuszczone do 80% kwoty umownej. Zakres zamówienia obejmuje Dom Harcerza. część północna Zasadniczymi elementami projektu są: - roboty rozbiórkowe otworów drzwiowych i okiennych, - roboty rozbiórkowe warstw posadzkowych, -roboty rozbiórkowe wiaty przylegającej do budynku Domu Harcerza, - roboty remontowe związane z ociepleniem pokrycia dachowego oraz montażem naświetli dachowych, -wykonanie dodatkowych kominów, -wykonanie sufitów podwieszanych roboty związane z wykonaniem ścian działowych w celu wydzielenia pomieszczeń - roboty wykończeniowe, - roboty związane z przebudową instalacji sanitarnych w zakresie wynikającym z projektowanej przebudowy. - roboty związane z przebudową instalacji elektrycznych w zakresie wynikającym z projektowanej przebudowy (zakres pokazują schematy zawarte w katalogu schematy instalacji elektrycznych) - roboty budowlane związane z przebudową wejść do budynku . - roboty związane z budową schodów zewnętrznych wraz z zadaszeniem, - roboty związane z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej lub jej przesunięciem w inne miejsce, -roboty związane z izolacją i dociepleniem fundamentów oraz dociepleniem i otynkowaniem pozostałej części ścian budynku (w ofercie należy uwzględnić fakt zmniejszenia powierzchni fundamentów i ścian do docieplenia o zrealizowany w I -szym etapie zakres ściany od strony ul. Kochanowskiego). Do przedmiotu zamówienia należy również uwzględnić wymienione w dokumentacji wyposażenie dotyczące części harcerskiej. Zagospodarowanie terenu wokół budynku dotyczy tylko części bezpośrednio związanej z Domem Harcerza - komunikacja (wjazd i dojścia). Dołączone do dokumentacji przedmiary robót są elementem pomocniczym w określaniu wartości robót. Materiałem podstawowym do określania wartości jest projekt budowlany. Wybrany w postępowaniu przetargowym Wykonawca dostarczy przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo -finansowy na zaproponowaną cenę. Podstawą zapłaty cząstkowej będzie wykonanie w całości zakresu poszczególnych etapów wg załączonego harmonogramu zakończonego bezusterkowym protokołem odbioru robót, potwierdzonym przez inspektora nadzoru. W przypadku zniszczenia podczas budowy jakichkolwiek elementów infrastruktury zewnętrznej Wykonawca dokona jej naprawy na własny koszt. Poza wyżej wymienionym zakresem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia obsługi geodezyjnej w zakresie koniecznym do realizacji, jak: tyczenie, bieżącą obsługę w trakcie realizacji inwestycji oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, b) wykonanie robót zgodnie z dokumentacją techniczną c) zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami BHP, d) wykonania i utrzymywania zabezpieczenia robót i placu budowy przed dostępem osób trzecich podczas realizacji robót, e) wykonania prób i badań zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. f) koszty związane z usunięciem odpadów z terenu budowy i ich zagospodarowaniem (wywóz z terenu budowy, składowanie na wysypisku, utylizacja ), g) koszty związane z zagospodarowaniem placu budowy, utrzymaniem zaplecza budowy (doprowadzenie wody, energii elektrycznej, odprowadzenie nieczystości, dozorowanie), uporządkowaniem terenu po zakończeniu robót,.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane DEREMEX Sp. z o.o., Plac Kilińskiego 1,, 32-660 Chełmek, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 586774,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 323490,00

  • Oferta z najniższą ceną: 323490,00 / Oferta z najwyższą ceną: 552270,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.