Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-04
Koło: Zakup i dostawa serwera, sprzętu komputerowego i oprogramowania dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole wg poszczególnych pakietów
Numer ogłoszenia: 229928 - 2015; data zamieszczenia: 04.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Poniatowskiego 25, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2626100, faks 063 2720850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozkolo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa serwera, sprzętu komputerowego i oprogramowania dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole wg poszczególnych pakietów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa serwera, sprzętu komputerowego i oprogramowania dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole według poszczególnych pakietów: 1. Serwer wraz z systemem operacyjnym 2. Oprogramowanie wraz z licencjami 3. Terminale z monitorami 4. Zestaw multimedialny 5. Zestaw do zarządzania RTM z drukarkami Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym wymaganych parametrów technicznych zawiera załącznik nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia Dostarczone urządzenia muszą być oryginalnym produktem producenta, pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i muszą być fabrycznie nowe. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.10.00 - Serwery sieciowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.21.40.00 - Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego 48.61.10.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wnoszenia wadium przez Wykonawców składających ofertę
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach załączonych przez każdego Wykonawcę.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach załączonych przez każdego Wykonawcę. dla pakietu nr 1 - Wykonawca powinien wykazać co najmniej 1(jedną) zrealizowaną dostawę Serwera o wartości 80.000 zł brutto dla pakietów nr 2, 3 4 i 5 zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach załączonych przez każdego Wykonawcę.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach załączonych przez każdego Wykonawcę.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach załączonych przez każdego Wykonawcę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
dla pakietu nr 1 - wykaz wykonanych dostaw - co najmniej jednej zrealizowanej dostawy polegającej na dostawie SERWERA o wartości co najmniej 80.000 zł brutto Zamawiający nie wymaga informacji o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Certyfikaty jakości, świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie RP oraz inne dokumenty wymagane prawem 2.Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniego katalogu, folderu, materiałów źródłowych producenta oferowanego urządzenia w języku polskim.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony druk OFERTA 2.Wypełniony druk - Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 3. Dokumenty i oświadczenia wymagane w rozdziale II i V SIWZ 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, jeżeli jest wymagane 4. Pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art, 23 ust,2 Ustawy, jeżeli jest wymagane
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin dostawy - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozkolo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kole, ul. Ks.J.Poniatowskiego 25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2015 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kole, ul. Ks.J.Poniatowskiego 25 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOŁA
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" PRZY ULICY SPORTOWEJ 12 W KOLE.
- ZADANIE NR 1-Zakup i dostawa w miejsce wbudowania mieszanki mineralno -asfaltowej drobnoziarnistej na gorąco ZADANIE NR 2-Zakup i dostawa wraz z rozładunkiem mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno
- Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Miejskiej Koło wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
- Sukcesywny zakup leków i produktów farmaceutycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole
- BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z ZADASZENIEM O STAŁEJ KONSTRUKCJI PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W KOLE
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Dostawa 9 szt. serwerów NAS z dyskami dla Urzędu Miasta w Redzie i jednostek podległych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Cyberbezpieczny samorząd.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.