eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDOSTAWA APARATU RENTEGONOWSKIEGO TYPU TELECOMANDO DLA KLINIKI ORTOPEDII CMKP (nr sprawyZP-488/11)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-04

Warszawa: DOSTAWA APARATU RENTEGONOWSKIEGO TYPU TELECOMANDO DLA KLINIKI ORTOPEDII CMKP (nr sprawy: ZP-488/11)
Numer ogłoszenia: 229966 - 2011; data zamieszczenia: 04.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134242 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, ul. Marymoncka 99/103, 01-813 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5693700, faks 022 5693712.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA APARATU RENTEGONOWSKIEGO TYPU TELECOMANDO DLA KLINIKI ORTOPEDII CMKP (nr sprawy: ZP-488/11).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego aparatu rentgenowskiego typu telecomando dla Kliniki Ortopedii CMKP z siedzibą w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym im. prof. Adama Grucy CMKP przy ul. Konarskiego 13 w Otwocku, wraz z montażem, instalacją i przeprowadzeniem szkolenia, zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Ogólny zakres zadań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) sprzedaży i dostawa Sprzętu do Miejsca Lokalizacji; 2) montaż Sprzętu w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego; 3) wykonanie podłączeń Sprzętu do wszystkich mediów potrzebnych dla prawidłowej pracy Sprzętu, z wykorzystaniem istniejących tras kablowych; 4) instalacja, uruchomienie, kalibracja i testowanie aparatu, wykonanie testów akceptacyjnych i pomiarów bezpieczeństwa elektrycznego; 5) dokonania czynności i prac niezbędnych do uzyskania wszelkich decyzji, pozwoleń oraz uzgodnień wszelkich organów umożliwiających uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Sprzętu; 6) przeprowadzenie szkolenia w zakresie eksploatacji, obsługi, dezynfekcji, konserwacji i wykonywania testów podstawowych dostarczonego i uruchomionego Sprzętu w Miejscu Lokalizacji, dla 5 (pięciu) pracowników Zamawiającego, w wymiarze 6 x 3 godziny, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym 7) Przedłożenie dokumentów wymaganych do odbioru: a) szczegółowe instrukcje, instrukcje eksploatacyjne oraz instrukcje obsługi w języku polskim i angielskim dotyczące użytkowania Sprzętu; b) wszystkie uzyskane decyzje, pozwolenia i uzgodnienia z odpowiednimi organami dotyczące przedmiotu Umowy; c) wszelką dokumentację powstałą w wyniku realizacji przedmiotu Umowy, w szczególności dokumentację instalacyjną i okablowania oraz protokoły pomiarowe; d) dokumentację Oprogramowania; e) wymagane hasła dostępu; f) wszelkie dokumenty, w tym certyfikaty, dyplomy, świadectwa i inne dokumenty wystawione przez Wykonawcę, producenta Sprzętu, lub jego poszczególnych elementów, potwierdzające przeprowadzenia szkolenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SHIM-MED POLSKA Sp. z o.o., ul. Naruszewicza 21A, 02-627 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 518518,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 554882,40

  • Oferta z najniższą ceną: 554882,40 / Oferta z najwyższą ceną: 820491,23

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.