eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OgrodzieniecUdzielenie długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów z przeznaczeniem na realizację inwestycji.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-02

Ogrodzieniec: Udzielenie długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów z przeznaczeniem na realizację inwestycji.
Numer ogłoszenia: 229968 - 2012; data zamieszczenia: 02.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 186636 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ogrodzieniec, Plac Wolności 25, 42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie, tel. 032 6709700, faks 0-32 6709721.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów z przeznaczeniem na realizację inwestycji..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie złotówkowego kredytu długoterminowego w kwocie 1.592.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset dziewięćdziesiąt dwa tysiące złotych). 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Rodzaj kredytu: długoterminowy, 2) Kwota kredytu: 1.592.000,00 zł, 3) Waluta: PLN, 4) Okres kredytowania: 20.07.2012 r. do 30.12.2017 r. 5) Termin, wysokość i sposób udostępnienia środków Zamawiającemu (kredytobiorcy): Transza Wysokość środków w zł Termin uruchomienia 1. 700.000,00 20.07.2012 r. 2. 80.000,00 20.08.2012 r. 3. 573.000,00 20.09.2012 r. 4. 239.000,00 20.10.2012 r. 3.Zamawiający (kredytobiorca) będzie korzystał z udostępnionego kredytu poprzez przekazanie przez Wykonawcę (bank) transz środków na rachunek Zamawiającego. 4.Zamawiający zastrzega możliwość: 1) zmiany terminu uruchomienia kredytu, 2) wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. 5.Oprocentowanie kredytu i warunki jego spłaty: 1) Kredyt oprocentowany będzie w oparciu o WIBOR 1M + marża (stała - niezmienna w okresie obowiązywania umowy); 2) Prowizja przygotowawcza od kredytu płatna będzie jednorazowo po podpisaniu umowy w terminie wyznaczonym przez Wykonawcę (bank); 3) Odsetki będą naliczane i pobierane w okresach miesięcznych od kwoty aktualnego zadłużenia płatne do 30 każdego miesiąca; 4) Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że rok obrachunkowy liczy 365 dni, a miesiąc rzeczywistą liczbę dni; 5) Spłata kredytu nastąpi w terminie do 30.12.2017 r. w ratach kwartalnych, pierwsza rata płatna 30.03.2013 r.. 6. Forma zabezpieczenia kredytu: Formą zabezpieczenia kredytu jest weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową wystawiony przez Zamawiającego. 7. Przeznaczenie kredytu: Kredyt zostanie wykorzystany na pokrycie planowanego deficytu budżetowego w kwocie 1.468.133,00 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 123.867,00 zł z przeznaczeniem na realizację inwestycji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie, ul. Kościuszki 111, 42-300 Myszków, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 332262,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 276087,02

  • Oferta z najniższą ceną: 276087,02 / Oferta z najwyższą ceną: 321074,79

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.