Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-25
Zabierzów: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zabierzów
w sezonie zimowym 2010/2011
z podziałem na II Zadania.
Numer ogłoszenia: 230033 - 2010; data zamieszczenia: 25.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zabierzów , ul. Kolejowa 11, 32-080 Zabierzów, woj. małopolskie, tel. (012) 285 11 40, faks (012) 285 21 09.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabierzow.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zabierzów w sezonie zimowym 2010/2011 z podziałem na II Zadania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zabierzów w sezonie zimowym 2010/2011 z podziałem na II Zadania. 2. Sieć dróg objętych zimowym utrzymaniem podzielono na cztery Obwody Zimowego Utrzymania (OZU). Podział Gminy Zabierzów na poszczególne OZU wraz z wykazem należących do nich dróg zawarto w Rozdziale IV. 3. Zadanie nr I obejmuje zimowe utrzymanie dróg w obrębie miejscowości: Radwanowice, Rudawa, Pisary, Niegoszowice, Brzezinka, Więckowice, Kobylany, Karniowice, Bolechowice, Brzezie, Ujazd, Zelków tj. I i II Obwód Zimowego Utrzymania (OZU) w skład którego wchodzą: 3.1 drogi publ. I kolejność odśnieżania (II standard) - 21,7 km 3.2 drogi publ. II kolejność odśnieżania (III standard) - 24,95 km 3.3 drogi pozostałe (inne) II kolejność odśnieżania (III standard) - 20,9 km 4. Zadanie nr II obejmuje zimowe utrzymanie dróg w obrębie miejscowości: Aleksandrowice, Kleszczów, Brzoskwinia, Młynka, Nielepice, Zabierzów, Balice, Burów, Szczyglice, Kochanów, Rząska tj. III i IV Obwód Zimowego Utrzymania (OZU) w skład którego wchodzą: 4.1 drogi publ. I kolejność odśnieżania (II standard) - 18,3 km 4.2 drogi publ. II kolejność odśnieżania (III standard) - 20,65 km 4.3 drogi pozostałe (inne) II kolejność odśnieżania - 31,2 km 5. Zamawiający wyróżnia następujący sposób wykonania przedmiotu zamówienia: 5.1 Akcja czynna jest to wykonywanie na drodze czynności związanych z utrzymaniem przejezdności poprzez usuwanie śniegu i zwalczanie śliskości zgodnie z przyjętymi standardami. Akcja czynna, czyli bezpośrednia praca sprzętu w terenie prowadzona jest w systemie interwencyjnym, tzn. na polecenie osób odpowiedzialnych po stronie Zamawiającego za zimowe utrzymanie dróg, co będzie odnotowane i potwierdzone przez Wykonawcę w rejestrze poleceń prowadzonym przez inspektora nadzoru. W przypadku nagłego załamania pogody, Wykonawca może podjąć samodzielnie decyzję o rozpoczęciu akcji. O fakcie tym winien niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. 5.2 Akcja bierna jest to utrzymanie w gotowości technicznej sprzętu, pełnienie dyżurów dyspozytorskich, patrolowanie dróg, jednorazowe interwencyjne wyjazdy sprzętu do przywrócenia przejezdności na danym odcinku np. na wezwanie policji. Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego może zawiesić prowadzenie Akcji biernej. Zawieszenie i odwołanie zawieszenia Akcji biernej nastąpi z wyprzedzeniem 6 h i zostanie odnotowane w rejestrze poleceń. 5.3 W przypadku zmiany w ciągu doby rozliczeniowej statusu Akcji biernej na Akcję czynną Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie wyłącznie za ,Akcję czynną. 5.4 W przypadku zawieszenia Akcji biernej Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie z tytułu prowadzenia Akcji biernej. 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika, w którym będzie odnotowywał rodzaj akcji prowadzonej w danej dobie, a w przypadku akcji czynnej również ilości /km / dróg objętych zimowym utrzymaniem. Dziennik musi zawierać rubrykę na wpis Inspektora potwierdzający, że usługa została wykonana zgodnie z przyjętymi standardami. 7. Doba rozumiana jest jako czas od godz. 00:01 do godz. 24:00 danego dnia. 8. Wykonawca określi w ofercie następujące ceny jednostkowe dla poszczególnych rodzajów akcji. 8.1. Akcja czynna: - cenę dobowego utrzymania 1km dróg publicznych w II standardzie, - cenę dobowego utrzymania 1 km dróg publicznych w III standardzie 8.2. Akcja bierna: - cenę za 1 dobę utrzymania w gotowości do pracy obsługi i sprzętu Wykonawcy, wynoszącą max. 20 % ogólnej dobowej kwoty za utrzymanie dróg publicznych w II standardzie zgodnie z zakresem (kilometrażem) obowiązującym w Zadaniu I lub Zadaniu II. 9. Celem sprawnego reagowania na zmienne warunki pogodowe Wykonawca winien zapewnić organizację służb dyżurnych w poszczególnych OZU, odpowiedzialnych za monitoring warunków atmosferycznych i warunków ruchu oraz utrzymanie gotowości i prowadzenie akcji czynnej w obszarze powierzonego OZU oraz koordynację akcji między nimi. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo aktualizacji załączonego wykazu dróg objętych zimowym utrzymaniem dróg, 11. Akcję czynną należy podjąć nie później niż 1 godzinę po powiadomieniu. 12. Wykonawca musi być dyspozycyjny całą dobę oraz musi posiadać telefon komórkowy, obejmujący swoim zasięgiem teren Gminy Zabierzów. 13. Standardy utrzymania dróg przedstawia Rozdział IV. 14. Dostawę materiałów niezbędnych do prowadzenia zimowego utrzymania dróg zapewnia Wykonawca. 15. W przypadku konieczności wywozu nadmiaru śniegu, Wykonawca we własnym zakresie usunie zalegające hałdy ( dotyczy dróg na terenach zabudowanych oraz tych przy których zlokalizowane są krawężniki). 16. Po wykonaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca we własnym zakresie uprzątnie z jezdni (dotyczy dróg na terenach zabudowanych oraz tych przy których zlokalizowane są krawężniki) nadmiar materiału użytego do posypywania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 Ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego / dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 2 / tj. - akcji czynnej na drogach I kolejności utrzymania, - akcji czynnej na drogach II kolejności utrzymania, - akcji biernej.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-0, 90.63.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 2000,00 zł dla każdego zadania
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu wykonanych usług odpowiadających rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach Wykonawca wykonał, minimum 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości powyżej 200 tys. zł brutto - załącznik nr 4 Doświadczenie zawodowe.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- pługopiaskarki - 2 szt., - ciągniki dwunapędowe wyposażone w pług i rozrzutnik - 4 szt. - ładowarka jednonaczyniowa - 1 szt. - równiarka z lemieszem czołowym - 1 szt. - samochód samowyładowczy - 1 szt. z zapewnieniem jednoczesnej pracy minimum 4 jednostek sprzętowych - załącznik nr 3 Potencjał techniczny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca winien posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000 zł. 2. Posiadać zdolność finansową potwierdzoną jednym z 2-ch dokumentów: - informację z banku potwierdzającą wielkość posiadanych środków na rachunku bankowym w wysokości 100.000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - informację z banku potwierdzającą zdolność kredytową w wysokości 100.000 zł lub niższą o ile suma zdolności kredytowej i posiadanych środków na rachunku bankowym wynosi niemniej niż 100.000 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty - załącznik nr 1. 2. Załącznik nr 5 zatytułowany Podwykonawcy żądamy wskazania, jaką część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca nie zamierza powierzyć zamówienia podwykonawcy, załącza załącznik nr 5 do oferty z adnotacją nie dotyczy. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika. 4. Podpisany lub zaparafowany projekt umowy. 5. Przyjęte zasady zimowego utrzymania 6. Dowód wpłaty wadium Jeżeli oferta podmiotów występujących wspólnie, zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabierzow.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać również w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 30 lub za pośrednictwem poczty (opłata 50 zł)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zabierzów, Biuro Obsługi Interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zabierzów w sezonie zimowym 2010/2011 z podziałem na II Zadania..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr I obejmuje zimowe utrzymanie dróg w obrębie miejscowości: Radwanowice, Rudawa, Pisary, Niegoszowice, Brzezinka, Więckowice, Kobylany, Karniowice, Bolechowice, Brzezie, Ujazd, Zelków tj. I i II Obwód Zimowego Utrzymania (OZU) w skład którego wchodzą: 1. drogi publ. I kolejność odśnieżania (II standard) - 21,7 km 2. drogi publ. II kolejność odśnieżania (III standard) - 24,95 km 3. drogi pozostałe (inne) II kolejność odśnieżania (III standard) - 20,9 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-0, 90.63.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zabierzów w sezonie zimowym 2010/2011 z podziałem na II Zadania..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr II obejmuje zimowe utrzymanie dróg w obrębie miejscowości: Aleksandrowice, Kleszczów, Brzoskwinia, Młynka, Nielepice, Zabierzów, Balice, Burów, Szczyglice, Kochanów, Rząska tj. III i IV Obwód Zimowego Utrzymania (OZU) w skład którego wchodzą: 1. drogi publ. I kolejność odśnieżania (II standard) - 18,3 km 2. drogi publ. II kolejność odśnieżania (III standard) - 20,65 km 3. drogi pozostałe (inne) II kolejność odśnieżania - 31,2 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-0, 90.63.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI ZABIERZÓW
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZADANIA PN. "ROZBUDOWA DROGI NR 601657K W M. KARNIOWICE UL. RYCERSKA NA ODC. OD UL. OSIEDLOWEJ DO UL. KRAKOWSKIEJ W KOBYLANACH, ODC. OK. 310 MB"
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZADANIA PN. "ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ PUBLICZNEJ NR 601713K, UL. TENCZYŃSKICH W M. BRZOSKWINIA, GMINA ZABIERZÓW NA ODC. OK. 240 M"
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ZABIERZÓW WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
więcej: przetargi ZABIERZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.