eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołobrzegWykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów, zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 8 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908, z późn. zm.) oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-26

Kołobrzeg: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów, zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 8 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908, z późn. zm.) oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych
Numer ogłoszenia: 23005 - 2012; data zamieszczenia: 26.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu , pl. Ratuszowy 1, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3547618, faks 094 3547618 w. 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów, zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 8 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908, z późn. zm.) oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa dla Starostwa Powiatowego w Kołobrzegu tablic rejestracyjnych pojazdów w ilości określonej poniżej. Przedstawiona ilość jest ilością ramową, określającą minimalny i maksymalny zakres zamówienia w okresie udzielenia zamówienia, i zależy od ilości rejestrowanych pojazdów. Minimalny zakres zamówienia zostanie zrealizowany bezwzględnie. 2. Tablice rejestracyjne muszą spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Nr 193, poz. 1618 z późn. zm.). 3. Zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę następujących rodzajów tablic: 1 - Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe: 5000 (minimalnie), 11000 (maksymalnie); 2 - Tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe: 200 (minimalnie), 1000 (maksymalnie); 3 - Tablice samochodowe indywidualne: 0 (minimalnie), 50 (maksymalnie); 4 - Tablice samochodowe tymczasowe: 50 (minimalnie), 500 (maksymalnie); 5 - Tablice samochodowe zabytkowe: 10 (minimalnie), 50 (maksymalnie); 6 - Tablice motocyklowe: 300 (minimalnie), 800 (maksymalnie); 7 - Tablice motocyklowe indywidualne: 0 (minimalnie), 10 (maksymalnie); 8 - Tablice motocyklowe tymczasowe: 0 (minimalnie), 10 (maksymalnie); 9 - Tablice motocyklowe zabytkowe: 0 (minimalnie), 10 (maksymalnie); 10 - Tablice motorowerowe: 200 (minimalnie), 500 (maksymalnie); 11 - Tablice motorowerowe tymczasowe: 0 (minimalnie), 10 (maksymalnie). 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, polegające na zwiększeniu ilości zamówienia w zależności od potrzeb. Zakres zamówienia nie będzie mniejszy niż określony ilościami minimalnymi podanymi wyżej. Jeżeli rejestracja pojazdów będzie wymagała zwiększenia zakresu Zamawiający ma prawo zwiększyć zakres zamówienia do ilości maksymalnych określonych powyżej. Realizacja prawa opcji będzie następowała w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego, na skutek jego dyspozycji w tym zakresie, to jest jednostronnego oświadczenia woli Zamawiającego, wydawanego pisemnie, drogą elektroniczną lub faksem. Zakres minimalny przedmiotu zamówienia jest nieodwołalny, a dostawy przekraczające ilości minimalne poddane są prawu opcji. 5. W przypadku zmiany obowiązujących wzorów na poszczególne rodzaje tablic, Wykonawca realizuje zamówienia według wzorów obowiązujących w dacie produkcji. 6. Sposób realizacji zamówienia: 1) realizacja dostaw w terminie do pięciu dni po zgłoszeniu zapotrzebowania (złożeniu dyspozycji) przez Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kołobrzegu, 2) dostawy przedmiotu zamówienia do magazynu Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kołobrzegu, 3) transport dostaw, opakowania transportowe, zabezpieczenie w czasie transportu, ubezpieczenie dostaw - w gestii i na koszt wykonawcy. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 12 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia danej ilości tablic do siedziby Zamawiającego. 8. Wykonawca jest zobowiązany do złomowania starych tablic rejestracyjnych na koszt własny, a ich szacunkowa ilość w okresie trwania umowy wyniesie ok. 15000 sztuk.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.32.00 - Trwałe znaki informacyjne 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie będzie pobierane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek posiadania uprawnień jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej objętej zamówieniem (art. 75a - ustawy z 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym - Dz. U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.; Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 14.11.2002 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych - Dz. U. Nr 193, poz. 1618 oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów - Dz. U. z 2007r., Nr 186, poz. 1322).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający informuje, że wykonawcy składają oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający informuje, że wykonawcy składają oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający informuje, że wykonawcy składają oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający informuje, że wykonawcy składają oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wypełniony Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - złącznik nr 3 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spkolobrzeg.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu Plac Ratuszowy 1 78-100 Kołobrzegu Pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2012 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu, Plac Ratuszowy 1, 78-100 Kołobrzeg, pok. 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.