eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańPRZYNASADOWE ENDOPROTEZY BIODRA, ZESTAW DO REKONSTRUKCJI WIĘZADŁA KRZYŻOWEGO I GWOŹDZIE ELASTYCZNE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-04

Poznań: PRZYNASADOWE ENDOPROTEZY BIODRA, ZESTAW DO REKONSTRUKCJI WIĘZADŁA KRZYŻOWEGO I GWOŹDZIE ELASTYCZNE
Numer ogłoszenia: 230060 - 2011; data zamieszczenia: 04.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156271 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8310142, 8310242, faks 61 8310107.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYNASADOWE ENDOPROTEZY BIODRA, ZESTAW DO REKONSTRUKCJI WIĘZADŁA KRZYŻOWEGO I GWOŹDZIE ELASTYCZNE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup przynasadowej endoprotezy biodra, zestawu do rekonstrukcji więzadła krzyżowego oraz gwoździ elastycznych określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ - Cennik, w którym podano szacunkową ilość produktów usystematyzowanych w 4 pakietach. UWAGA ! Zamawiający wymaga podania ceny każdego elementu wchodzącego w skład zestawu. Jeśli wykonawca proponuje dodatkowy element endoprotezy nie uwzględniony w opisie to musi go wycenić w swojej ofercie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamiany ilości poszczególnych pozycji asortymentu oferowanego w ramach wartości jednego pakietu w zależności od potrzeb, przy zachowaniu cen poszczególnych elementów oraz wartości całego pakietu. Zamawiający dopuszcza podczas realizacji umowy zmiany numerów katalogowych oferowanych produktów powstałe w związku ze zmianami modyfikacyjnymi np.: dotyczącymi innego miejsca ich wytwarzania, przy zachowaniu parametrów spełniających wymogi SIWZ i utrzymaniu cen z oferty. Zamawiający wymaga aby: - na opakowaniu jednostkowym implantów oraz na fakturach zamieszczona była nazwa handlowa w języku polskim, numer katalogowy oraz seria i termin ważności przed upływem którego produkt może być bezpiecznie używany; - implanty posiadały certyfikat CE i deklarację zgodności wyrobu medycznego; - elementy endoprotez pochodziły od tego samego producenta; - zamówienia były realizowane zgodnie z wymaganiami przewidzianymi dla wyrobów medycznych; - wszystkie endoprotezy oraz elementy więzadła krzyżowego przedniego muszą być sterylne. Wykonawca zobowiązany jest do: - utworzenia banku implantów na terenie siedziby Zamawiającego; stan zapasu wykonawca będzie uzgadniał na bieżąco z osobą odpowiedzialną w szpitalu za bank implantów; - uzupełniania stanu zapasu banku implantów w terminie 24 godzin, licząc od dnia przesłania przez Zamawiającego zamówienia faksem lub drogą elektroniczną; - termin ważności dostarczanych endoprotez był nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego; - przeprowadzenia w terminach uzgodnionych z Zamawiającym bezpłatnych kursów techniki operacyjnej oferowanych produktów dla personelu sal operacyjnych oraz operatorów Zamawiającego; - dostarczenia kompletnych zestawów instrumentarium do zakładania endoprotez, umożliwiających wykonanie zabiegów wg oferowanej technologii w ilościach (minimum po 1 szt. dla każdego Pakietu) w terminie uzgodnionym z Blokiem Operacyjnym Szpitala; - przez instrumentarium Zamawiający rozumie: instrumenty; - dostarczenia w sytuacjach wyjątkowych dodatkowego zestawu instrumentarium w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia wykonawcy stosownego zapotrzebowania poprzez faks lub pocztę elektroniczną; - dostarczenia zestawów instrumentarium do zakładania endoprotez w kontenerach zaworowych; - wymiany zużytych, uszkodzonych bądź wadliwych elementów instrumentarium na swój koszt (w uzgodnieniu z Kierownikiem Sal Operacyjnych) w sytuacji, gdy były one używane przez Zamawiającego zgodnie z ich przeznaczeniem. Uwaga! Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, jeśli jej wykonanie powierzy Podwykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COMESA POLSKA Sp. z o.o., ul. Wolińska 4, 03-699 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55110,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59518,80

  • Oferta z najniższą ceną: 59518,80 / Oferta z najwyższą ceną: 59518,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COMESA POLSKA Sp. z o.o., ul. Wolińska 4, 03-699 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23733,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25631,64

  • Oferta z najniższą ceną: 25631,64 / Oferta z najwyższą ceną: 25631,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AESCULAP CHIFA Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64702,80

  • Oferta z najniższą ceną: 64702,80 / Oferta z najwyższą ceną: 64702,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.