Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-22
Konopnica: Przystosowanie węzła i zaplecza kuchennego do potrzeb osób niepełnosprawnych - etap III
Numer ogłoszenia: 230084 - 2007; data zamieszczenia: 22.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Na Rzecz Osób Niepełnosprawnych "Nadzieja", Strobin 12, 98-313 Konopnica, woj. łódzkie, tel. 0-43 842 41 06, 0 661 307 343, fax 0-43 842 41 06.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organizacja pozarządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przystosowanie węzła i zaplecza kuchennego do potrzeb osób niepełnosprawnych - etap III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi mającej na celu przystosowanie węzła i zaplecza kuchennego do potrzeb osób niepełnosprawnych - etap III tj. zaprojektowanie, wykonanie i montaż mebli dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Strobinie - etap III 1. Stoły - wymiar 85 x 85 ilość 16 szt. Blat wykonany z płyty laminowanej kalwados grubość 26mm wąska płaszczyzna oklejona obrzeżem ABS imitującym aluminium Nogi fi 80 w kolorze aluminium 2. Szafki ubraniowe 80 x 200 x 53 ilość 3 szt. Wykonane z płyty wiórowej laminowanej kalwados grubość 18 mm wąska płaszczyzna wykończona okleiną w kolorze laminatu 2 półki ruchome, drążek na ubrania, 2 zamki, nogi metalowe w kolorze Aluminium wys. 100mm 3. Szafka ubraniowa 40 x 200 x 53 ilość 1 szt. Wykonane z płyty wiórowej laminowanej kalwados grubość 18 mm Wąska płaszczyzna wykończona okleiną w kolorze laminatu pólka ruchoma, drążek na ubrania, zamek,nogi metalowe w kolorze Aluminium wys.100 mm 4. Regał na garnki z przesuwanymi drzwiami ilość 1 szt. - wymiar 100 x 200 x 50 Wykonane z płyty wiórowej laminowanej kalwados grubość 18 mm Wąska płaszczyzna wykończona okleiną w kolorze laminatu Wąska płaszczyzna drzwi w profilu C 18 aluminiowym System do drzwi przesuwanych aluminiowy, 4 półki z regulacją wysokości Nogi metalowe w kolorze aluminium 100 m m 5. Blat do wydawania posiłków ilość 1 szt. Wykonany z płyty roboczej kuchennej grubość 28 mm 6. Regał na czyste talerze 175 x 78,5 x 30 ilość 1 szt. Wykonane z płyty wiórowej laminowanej kalwados grubość 18 mm wąska płaszczyzna oklejona obrzeżem ABS 1 mm w kolorze laminatu 4 półki ruchome z regulacją wysokości, nogi metalowe w kolorze Aluminium wys. 100 mm 7. Bufet na świetlicy z nadstawką 160 x 90 x 60 ilość 1 szt. Wysokość nadstawki 30 cm, głębokość 40 cm Wykonane z płyty wiórowej laminowanej kalwados grubość 18 mm Wąska płaszczyzna oklejona obrzeżem ABS 2 mm w kolorze laminatu W kolorze Aluminium, pozostałe wąskie płaszczyzny wykończone okleiną w kolorze laminatu, 3 półki z regulacją wysokości + półka w nadstawce 8. Kredens na świetlicy 160 x 90 x 60 ilość 1 szt. Wykonane z płyty wiórowej laminowanej kalwados grubość 18 mm Wąska płaszczyzna oklejona obrzeżem ABS 2 mm w kolorze laminatu w kolorze Aluminium, pozostałe wąskie płaszczyzny wykończone okleiną w kolorze laminatu 9. Kuchnia dla pracowników Wyszczególnienie: Szafka dolna narożnikowa 30 Szafka dolna pod zlewozmywak 80 Szafka dolna 30 ( 3 małe szuflady + jedna duża)) Szafka dolna 60 - 2 drzwi Szafka dolna 40 1 dzrwi Szafka górna narożnikowa 30 Szafka górna 80 z ociekarką Szafka górna 40 1 drzwi Szafka górna 60 2 drzwi blat kuchenny roboczy grubość 28 mm listwa przyblatowa Listwa metalowa do wieszania Wykonane z płyty wiórowej laminowanej kalwados grubość 18 mm Wąska płaszczyzna wykończona okleiną w kolorze laminatu Uchwyty metalowe, nogi w kolorze Aluminium 10. Kchnia główna Wyszczególnienie : Szafka dolna 40 (3 szuflady małe = 1 duża) Szafka dolna pod zabudowę pieca 60 Szafka dolna narożnikowa 90x90 z koszem obrotowym Szafka dolna 80 2 drzwi Szafka dolna 40 1 drzwi Szafka dolna 80 pod zlewozmywak Szafka górna 50 nad lodówkę(szyba metalowa = rama aluminiowa) Szafka górna 40 1 drzwi Szafka górna 60 pod pochłaniacz Szafka górna narożnikowa 60/60 Szafka górna 80 2 drzwi Szafka górna 30 1 drzwi Szafka górna 80 z ociekarką Witryna wisząca 155 x 72 (drzwi przesuwane, szyba matowa = Rama Aluminiowa) pólka na przyprawy blat kuchenny roboczy grubość 28 mm ]listwa przyblatowa listwa metalowa do wieszania oświetlenie dolne Wykonane z płyty wiórowej laminowanej kalwados grubość 18 mm Wąska płaszczyzna wykończona okleiną w kolorze laminatu Uchwyty aluminiowe wpuszczane, nogi w kolorze Aluminim
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.00.00.00 - Wyroby gotowe, meble, rzemiosło ręczne, produkty specjalnego zastosowania oraz podobne towary Kod CPV wg słownika 2008: 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.01.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1500.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1). Spełnia warunki wynikające z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2).Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, 3).Złoży wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 4).Spełnia poniższe minimalne wymagania: a).Oświadczenie, o posiadaniu zdolności kredytowej lub środków finansowych w wysokości co najmniej 100 000 zł. b). Oświadczenie, że w ciągu ostatnich trzech lat jeżeli okres zamówienia jest krótszy-w tym okresie realizował minimum dwa zadania inwestycyjne tzw. usługi meblowe, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł, W przypadku, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu. Zamawiający zaprosi do składania ofert tych Wykonawców, którzy otrzymują liczbę punktów według powyżej opisanych zasad. Za każde zrealizowane zamówienie na usługi odpowiadające swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł, zamawiający przyzna jeden punkt 1 W przypadku gdy Wykonawcy uzyskują te sama liczbę punktów, o wyborze Wykonawcy decydować będzie sumaryczna wartość zrealizowanych zamówień spełniających opisane powyżej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia- niespełnia. niespełna treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Wszelkie dokumenty i oświadczenia powinny być sporządzone w języku polskim i złożone w oryginale lub jako kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, przy zachowaniu obowiązujących go zasad reprezentacji. W przypadku dołączenia dokumentów w języku obcym konieczne jest przedstawienie tłumaczenia na dokumentach przez tłumacza przysięgłego na język polski.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, należy dołączyć następujące dokumenty: 1). oświadczenie że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, NIP, REGON 3). Oświadczenie o niekaralności i niefigurowaniu w informacji Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust 1 pkt 9 ustawy. 4).Oświadczenie o nie zaleganiu w urzędzie skarbowym oraz w oddziale ZUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 2.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, dokumentów których mowa w punkcie 2, 4-5 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a). nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b).nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c).nie zalega z uiszczeniem podatków opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.2 zamiast dokumentów, dokumentów których mowa w punkcie 2, składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby,. Której dokumenty dotyczą: Dokumenty o których mowa w ust 2.1.lit. a, b oraz ust 2.2 powinny być wystawione nie wcześniej ni z 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert. Dokument o którym mowa w ust. 2.1. lit c, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, dokumentów których mowa w ust 2.1. i 2.2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się aby każdy z Wykonawców złożył dokumenty opisane w ust 2,2-2.5, oświadczenie o którym mowa w ust 2.1 powinno zostać złożone wspólnie przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. 2.4 W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, składają do wniosku dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.5.W przypadku gdy upoważnienie do podpisania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie wynika bezpośrednio ze złożonego we wniosku odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej -Pełnomocnictwo (a). 5).Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu podstawowego rachunku bankowego potwierdzającego wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy. 6).Oświadczenie o wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usługach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością wymaganiom określonym w ust. 1.4 lit. B z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz potwierdzenie, że usługi te zostały wykonane należycie. Dokumenty opisane w punkcie 6 i 7 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają odpowiednio tak, aby wspólnie spełnić warunki udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: stowarzyszenienadzieja.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie Nadzieja, z/s w Strobinie 12, od pn. do pt. w. godz.8:00-15:00 opłata 100 zł-uzyskanie specyfikacji i dokumentów dodatkowych przelew na konto 43 1160 2202 0000 0000 4318 5691.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Stowarzyszenia Na Rzecz Osób Niepełnosprawnych Nadzieja w Konopnicy Strobin 12 98-313 Konopnica.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI KONOPNICA
więcej: przetargi KONOPNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli - foteli biurowych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Budowa i wyposażenie żłobka
- Dostawa mebli biurowych, szkolnych oraz przedszkolnych dla Jednostek Organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego, pomocy dydaktycznych, sprzętu i zabawek do szkoły podstawowej wraz z przedszkolem w miejscowości Sieniawa Gmina Rymanów
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.