eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kluki › ¦wiadczenie us³ug z zakresu gospodarki odpadami na terenie gminy Kluki w roku 2011

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2011-02-16

Kluki: ¦wiadczenie us³ug z zakresu gospodarki odpadami na terenie gminy Kluki w roku 2011
Numer og³oszenia: 23016 - 2011; data zamieszczenia: 16.02.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kluki , Kluki 88, 97-415 Kluki, woj. ³ódzkie, tel. 44 6315002, faks 44 6315025.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kluki.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: www.bip.ugkluki.finn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug z zakresu gospodarki odpadami na terenie gminy Kluki w roku 2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ¦wiadczenie us³ug z zakresu gospodarki odpadami na terenie gminy Kluki w roku 2011: Zadanie 1. Obs³uga selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych w punktach ogólnodostêpnych na terenie Gminy Kluki. Zadanie 2. Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych zawieraj±cych azbest pochodz±cych z rozbiórki i demonta¿u obiektów budowlanych w gospodarstwach domowych. Zadanie 3. Utrzymanie i obs³uga gminnego punktu zbiórki odpadów komunalnych segregowanych i wielkogabarytowych znajduj±cego siê na dzia³ce oznaczonej nr geodezyjnym 989 o pow. 0,39 ha w obrêbie Kluki. Zadanie 4. Obs³uga systemu obwo¼nej zbiórki odpadów wielkogabarytowych i niebezpiecznych powstaj±cych w indywidualnych gospodarstwach domowych polegaj±ca na przeje¼dzie wyspecjalizowanymi samochodami przez wszystkie miejscowo¶ci wchodz±ce w sk³ad Gminy Kluki. 3.2. Zakres rzeczowy obejmuje: 1) Obs³uga selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych w punktach ogólnodostêpnych na terenie Gminy Kluki. KOD CPV - 90500000 - 2, 90511300 - 5, 90512000 - 9, 90511000 - 2, 90513000 - 6 Zakres czynno¶ci obejmuje: 1) dostarczenie pojemników do zbiórki odpadów opakowaniowych ze szk³a bezbarwnego i kolorowego o pojemno¶ci 1,5m3 w ilo¶ci 51 szt., do zbiórki odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych o pojemno¶ci 2,5m3 w ilo¶ci 26 szt. oraz odpadów opakowaniowych z papieru o poj.1,5 m3 w ilosci 4szt.. Wymagana ³±czna ilo¶æ pojemników- 81 sztuk, 2) rozmieszczenie pojemników, o których mowa w ppkt. 1 w terminie 3 dni od daty podpisania umowy zgodnie z za³±czonym wykazem miejsc lokalizacji zestawu pojemników stanowi±cym, 3) odbiór odpadów opakowaniowych z miejsc lokalizacji zestawu pojemników (czynno¶æ ta obejmuje równie¿ za³adunek na ¶rodki transportu), 4) transport odpadów opakowaniowych do miejsc odzysku, 5) sprz±tanie terenu wokó³ pojemników z wszelkich odpadów, 6) mycie pojemników (w przypadku pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych ze szk³a i odpadów opakowaniowych z papieru ), 7) naprawê szkód powsta³ych w trakcie wykonywania czynno¶ci wymienionych, o których mowa wy¿ej. 2. Czynno¶ci wymienione w: 1) pkt.1, ppkt.3,4 i 5 dotycz±ce pojemników na odpady z tworzyw sztucznych wykonywane bêd± z nastêpuj±c± czêstotliwo¶ci±: a) w miesi±cach: luty, marzec, kwiecieñ, pa¼dziernik, listopad, grudzieñ - 1 raz w miesi±cu, b) w miesi±cach: maj, czerwiec, lipiec, sierpieñ, wrzesieñ - 2 razy w miesi±cu, 2) pkt.1,ppkt.3,4 i 5 dotycz±ce pojemników na odpady ze szk³a i papieru bêd± odbywaæ siê raz na kwarta³, 3) pkt.1, ppkt.6 dotycz±cy pojemników na odpady ze szk³a i papieru bêd± odbywaæ siê w okresie wiosennym, na prze³omie kwietnia i maja, 4) czynno¶ci opisane w pkt.1,ppkt 7 winny byæ wykonane niezw³ocznie tj. w ci±gu 14 dni od daty powstania szkody. 3. W przypadku zwiêkszonych ilo¶ci odpadów w pojemnikach, Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania czynno¶ci okre¶lonych w pkt. 1 ppkt.3,4 i 5 na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego przed up³ywem 24 godzin od chwili zg³oszenia. Zg³oszenie mo¿e byæ dokonane telefonicznie lub za pomoc± telefaksu. 4. Wykonawca zobowi±zuje siê do: 1) sk³adania miesiêcznych sprawozdañ Zamawiaj±cemu zawieraj±cych informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilo¶ci odebranych odpadów opakowaniowych, 2) wykonania prac zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami i normami, aktualnym poziomem wiedzy technicznej oraz postanowieniami niniejszej umowy, przy do³o¿eniu nale¿ytej staranno¶ci. 2) Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych zawieraj±cych azbest pochodz±cych z rozbiórki i demonta¿u obiektów budowlanych w gospodarstwach domowych. KOD CPV - 90500000 - 2, 90523000 - 9, 90650000 - 8, Zakres czynno¶ci obejmuje: 1) odbiór z miejsca ich wytworzenia wg sukcesywnie przekazywanego pisemnego wykazu posesji - w tym za³adunek na specjalistyczny samochód - od w³a¶cicieli budynków, budowli oraz terenu nie bêd±cych przedsiêbiorcami, odpadów niebezpiecznych zawieraj±cych azbest pochodz±cych z remontu i demonta¿u obiektów budowlanych, u³o¿onych w palety i opakowanych w folie z polietylenu lub polipropylenu uniemo¿liwiaj±cych przypadkowe otwarcie. Odpady, o których mowa wy¿ej sklasyfikowane zosta³y wed³ug rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z dn.27.09.2001 r. w sprawie katalogu odpadów ( Dz.U.Nr 112, poz. 1206) wg nastêpuj±cych kodów: 17 06 01* - materia³y izolacyjne zawieraj±ce azbest , 17 06 05* - materia³y konstrukcyjne zawieraj±ce azbest. 2) poinformowanie w³a¶cicieli gospodarstw domowych o dok³adnym terminie odbioru odpadów zawieraj±cych azbest, 3) dokonywanie wa¿enia odbieranych odpadów zawieraj±cych azbest w obecno¶ci w³a¶ciciela posesji. Wykonawca dokonuje wa¿enia przy u¿yciu w³asnych urz±dzeñ, a z przeprowadzonej czynno¶ci spisuje protokó³, który powinien zawieraæ co najmniej nastêpuj±ce informacje:imiê i nazwisko osoby, od której odbierane s± odpady zawieraj±ce azbest, wskazanie miejsca odbioru odpadów, datê odbioru oraz ilo¶æ odebranych odpadów(w Mg), a tak¿e potwierdzenie osoby, od której odpady zosta³y odebrane, 4)uprz±tniêcie terenu wykonywania prac z odpadów niebezpiecznych zawieraj±cych azbest, 5) transport odebranych wyrobów azbestowych do miejsca ich unieszkodliwienia w procesie D5 - sk³adowanie na sk³adowiskach odpadów niebezpiecznych lub na sk³adowiskach odpadów innych ni¿ niebezpieczne 6) przekazanie odpadów na sk³adowisko przeznaczone do wy³±cznego sk³adowania odpadów zawieraj±cych azbest - zarz±dzaj±cemu sk³adowiskiem, 7) naprawa szkód powsta³ych w trakcie wykonywanych prac. 3) Utrzymanie i obs³uga gminnego punktu zbiórki odpadów komunalnych segregowanych i wielkogabarytowych znajduj±cego siê na dzia³ce oznaczonej nr geodezyjnym 989 o pow. 0,39 ha w obrêbie Kluki. KOD CPV - 90500000 - 2, 90511200 - 4 Zakres czynno¶ci obejmuje: 1) zapewnienie pracy punktu w wymiarze minimum 30 godzin tygodniowo, w tym w soboty nie mniej ni¿ 4 godziny. Rozk³ad czasu pracy powinien zaspokajaæ potrzeby mieszkañców gminy i byæ uzgodniony z w³a¶cicielem punktu, 2)nieodp³atny odbiór odpadów komunalnych zebranych selektywnie pochodz±cych z indywidualnych gospodarstw domowych z terenu Gminy Kluki posiadaj±cych umowy na odbiór odpadów komunalnych w celu przekazania ich do odzysku lub unieszkodliwienia, 3) pokrywanie kosztów zwi±zanych z dzia³alno¶ci± punktu, 4)wyposa¿enie punktu na czas obowi±zywania umowy w dodatkowe narzêdzia lub pojemniki w sytuacji, gdy wymagaæ bêdzie tego asortyment odbieranych odpadów, a wyposa¿enie punktu nie bêdzie wystarczaj±ce, 5)prowadzenie rejestru przyjmowanych w punkcie odpadów, zawieraj±cego miedzy innymi informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilo¶ci odebranych odpadów, dacie ich dostarczenia do punktów oraz sposobie ich dalszego wykorzystania, 6)sk³adanie Zamawiaj±cemu miesiêcznych sprawozdañ przygotowanych w oparciu o obowi±zuj±ce w tym wzglêdzie przepisy prawne, 7)prowadzenie dzia³alno¶ci propaguj±cej funkcjonowanie punktu, 8) Wykonawca zobowi±zany jest do zwrotu kosztów poniesionych przez Zamawiaj±cego na rzecz PGE ZE£T Obrót Sp. z o.o., ul. Marysia 2, 00-496 Warszawa, Biuro Obs³ugi Klienta w Be³chatowie, ul. Wojska Polskiego 73, 97-400 Be³chatów. Zap³ata nale¿nych kwot nastêpowaæ bêdzie w okresach rozliczeniowych, na podstawie refakturowania kosztów poniesionych przez Zamawiaj±cego, poprzez wystawianie faktur, 9) Wykonawca przejmie punkt, o którym mowa wy¿ej od w³a¶ciciela w ci±gu 3 dni od podpisania umowy oraz przeka¿e go w³a¶cicielowi w dniu 31 grudnia 2011 roku. Przejêcie i zdanie gminnego punktu odbywaæ siê bêdzie w oparciu o protokó³ zdawczo-odbiorczy, którego kopiê Wykonawca przeka¿e Zamawiaj±cemu. Przekazanie protoko³u nast±pi najpó¼niej do 5 stycznia 2012 r. i jest warunkiem ostatecznego rozliczenia siê z realizuj±cym zadanie. 4) Obs³uga systemu obwo¼nej zbiórki odpadów wielkogabarytowych i niebezpiecznych powstaj±cych w indywidualnych gospodarstwach domowych polegaj±ca na przeje¼dzie wyspecjalizowanymi samochodami przez wszystkie miejscowo¶ci wchodz±ce w sk³ad Gminy Kluki. KOD CPV - 90500000 - 2, 90511000 - 2, 90513100 - 7 Zakres czynno¶ci obejmuje: 1)zorganizowanie jeden raz w roku, w miesi±cu maju, zbiórki obwo¼nej odpadów wielkogabarytowych i niebezpiecznych powsta³ych w gospodarstwach domowych, polegaj±cej na przeje¼dzie specjalistycznymi samochodami przez wszystkie miejscowo¶ci wchodz±ce w sk³ad Gminy Kluki wed³ug ustalonego harmonogramu, 2)opracowanie harmonogramu prac oraz uzyskanie akceptacji harmonogramu przez Zamawiaj±cego, 3)z³o¿enie zaakceptowanego harmonogramu w siedzibie Zamawiaj±cego najpó¼niej na 14 dni przed wyznaczonym terminem wykonania prac, 4)poinformowanie mieszkañców miejscowo¶ci poprzez rozplakatowanie o maj±cej siê odbyæ zbiórce co najmniej na 7 dni przed terminem zbiórki odpadów, 5)zebranie (w tym za³adunek na ¶rodek transportu) zgromadzonych przed posesjami odpadów, 6)sprz±tanie miejsca, z którego odbierane by³y odpady, 7)usuwanie szkód powsta³ych w trakcie za³adunku i transportu odpadów, 8) uzyskanie potwierdzenia wykonania prac u Zamawiaj±cego, 9)dostarczenie zebranych odpadów podczas obwo¼nej zbiórki do instalacji, w których zebrane odpady bêd± poddane procesowi odzysku b±d¼ unieszkodliwienia, 10) przed³o¿enie Zamawiaj±cemu sprawozdania z wykonanych prac w postaci za³±cznika do faktury. W sprawozdaniu nale¿y podaæ informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilo¶ci odebranych odpadów, dacie ich odebrania oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. 2. Wykaz odpadów, które bêd± zbierane w trakcie obwo¼nej zbiórki : 1) zu¿yty sprzêt AGD wielkogabarytowy (ch³odziarki, zamra¿arki, lodówki, pralki itp.), 2) zu¿yty sprzêt AGD ma³ogabarytowy (odkurzacze, ¿elazka, tostery, zegary, itp.), 3) zu¿yty sprzêt komputerowy (komputery, drukarki, ksera, laptopy, myszy, klawiatury), 4) zu¿yty sprzêt RTV narzêdzia (monitory, telewizory, radia, telefony, zabawki elektroniczne), 5) zu¿yte elektronarzêdzia (wiertarki, pi³y itp.), 6) odpady wielkogabarytowe tj. zu¿yte meble,drzwi,okna, 7) tekstylia (dywany, tapicerka samochodowa), 8) z³om metalowy, 9) zu¿yte opony, 10) tworzywa sztuczne nie mieszcz±ce siê w pojemnikach ogólnodostêpnych, w tym wyk³adziny pod³ogowe. 3. Zbiórka nie obejmuje takich odpadów jak: 1) materia³y zawieraj±ce azbest, 2) wszelki odpady w ilo¶ciach wskazuj±cych na to, i¿ pochodz± z dzia³alno¶ci gospodarczej, 3) odpady nieoznaczone, bez mo¿liwo¶ci wiarygodnej identyfikacji materia³u, 4) odpady w opakowaniach ciekn±cych oraz spoza listy odpadów wymienionych w pkt.3, 5) wszystkie odpady wskazuj±ce na ¼ród³o pochodzenia inne ni¿ z gospodarstwa domowego (np.: chemikalia nietypowe dla prac domowych: kwasy, zasady, sole chemiczne, odczynniki chemiczne z wyj±tkiem utrwalaczy i wywo³ywaczy fotograficznych) - zw³aszcza w du¿ych ilo¶ciach, 6)odpady pochodz±ce z remontów mieszkañ i budynków, 7)odpady wymagaj±ce opakowania powinny znajdowaæ siê w szczelnych i nieuszkodzonych opakowaniach oraz posiadaæ oryginaln± informacjê (etykietê) umo¿liwiaj±c± identyfikacjê odpadu w chwili przekazania b±d¼ o¶wiadczenie osoby przekazuj±cej odpad o rodzaju tego odpad.

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.50.00.00 - Us³ugi zwi±zane z odpadami 90.51.13.00 - Us³ugi zbierania ¶mieci 90.51.20.00 - Us³ugi transportu odpadów 90.51.10.00 - Us³ugi wywozu odpadów 90.51.30.00 - Us³ugi obróbki i usuwania odpadów, które nie s± niebezpieczne 90.52.30.00 - Us³ugi usuwania odpadów toksycznych, z wyj±tkiem odpadów radioaktywnych i zanieczyszczonej gleby 90.65.00.00 - Us³ugi usuwania azbestu 90.51.12.00 - Us³ugi gromadzenia odpadów pochodz±cych z gospodarstw domowych 90.51.31.00 - Us³ugi wywozu odpadów pochodz±cych z gospodarstw domowych .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy nie ¿±da wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Spe³nienie warunku wymienionego zostanie uznane je¿eli wykonawca przedstawi: a) o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. b) zezwolenie w oparciu o ustawê z 13 wrze¶nia 1996 roku ( tekst jednolity: Dz.U. Z 2005 r. nr 236 poz. 2008 z pó¼niejszymi zmianami ) o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach na zbiórkê i transport odpadów c) zezwolenia na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie transportu odpadów, m.in. odpadów ADR oraz zawieraj±cych azbest - kod 170610, 170605, wydane w oparciu o przepisy ustawy o odpadach , ( tekst jednolity: Dz.U. Z 2007 nr 39 poz. 251 z pó¼niejszymi zmianami)

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Spe³nienie warunku wymienionego zostanie uznane je¿eli wykonawca przedstawi: - wykaz us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania tj. wykonali co najmniej 2 us³ugi odpowiadaj±ce swoim rodzajem, warto¶ci± us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia, - dokumenty potwierdzaj±ce ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Spe³nienie warunku wymienionego zostanie uznane je¿eli wykonawca przedstawi o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Spe³nienie warunku wymienionego zostanie uznane je¿eli wykonawca przedstawi o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Spe³nienie warunku wymienionego zostanie uznane je¿eli wykonawca przedstawi op³acon± polisê, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, minimum na 150 000,00 PLN (sto piêædziesi±t tysiêcy z³otych).

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • koncesjê, zezwolenie lub licencjê
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
    • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
  • III.4.3.2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - albo o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takiego za¶wiadczenia

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmiany tre¶ci umowy wskutek wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie da³o siê przewidzieæ na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wyst±pienie których nie zale¿y od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego a w szczególno¶ci wyst±pienia warunków lub zdarzeñ losowych niezawinionych przez Wykonawcê lub Zamawiaj±cego o charakterze nadzwyczajnym, których skutki uniemo¿liwi³y wykonanie przedmiotowej umowy zgodnie z jej tre¶ci±, wówczas mo¿e zostaæ zmieniony termin zakoñczenia prac o czas niezbêdny do wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugkluki.finn.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy Kluki, Kluki 88, 97-415 Kluki, pokój nr 23.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 24.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Gminy Kluki, Kluki 88, 97-415 Kluki, pokój nr 9 (sekretariat).

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.