Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-22
Gródek nad Dunajcem: UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA OKRES 7 LAT W WYSOKOŚCI 2 100 000 ZŁ
Numer ogłoszenia: 230177 - 2008; data zamieszczenia: 22.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem , Gródek nad Dunajcem 54, 33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 018 4401035, fax. 018 4401035 w. 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodek.sacz.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA OKRES 7 LAT W WYSOKOŚCI 2 100 000 ZŁ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego CPV 66 11 30 00-5 Usługi udzielania kredytu 3.2 Zamówienie obejmuje: - Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości maksymalnej 2 100 000,00 zł (dwa miliony sto tysięcy złotych) na sfinansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów oraz na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zaciągnięcia kredytu w mniejszej wysokości. - Kredyt zostanie udzielony według zmiennej stopy oprocentowania. - Gotowość do udzielenia kredytu w ciągu 14 (czternastu) dni od podpisania umowy. - Środki będą uruchomione w formie polecenia przelewu; - Oprocentowanie kredytu w stosunku do stopy procentowej WIBOR 3M. - Wykonawca jest obowiązany do skalkulowania i podania w ofercie wyłącznie dwóch stawek w następujący sposób: b - Oprocentowanie kredytu w stosunku do stopy procentowej WIBOR 3M (ustalonej jako średnia arytmetyczna z pięciu kolejnych dziennych notowań stóp WIBOR 3M z których ostatnia poprzedza dzień spłaty odsetek za poprzedni okres odsetkowy(półrocze)) oraz dzień zaciągnięcia kredytu za pierwszy okres odsetkowy). Wykonawca jest obowiązany wliczyć wszelkie opłaty do oprocentowania kredytu w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić w ofercie jedną stawkę procentową zwaną bazową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania, m - Wysokość prowizji wykonawcy liczonej jako procent kredytu od całej kwoty kredytu. Przez prowizję należy rozumieć sumę wszystkich opłat związanych z uruchomieniem kredytu. 3.3 Forma zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco. 3.4 Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu lub całkowitej rezygnacji z niego oraz wcześniejszej spłaty bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. 3.5 Kredytodawca nie będzie naliczał odsetek od kwoty niewykorzystanego kredytu. 3.6 Do złożonej oferty wykonawca załączy projekt umowy o udzielenie kredytu spełniający wyżej wymienione warunki udzielenia zamówienia. 7.1 Okres, na jaki zostanie udzielony kredyt: 7 lat 7.2 Kapitał kredytu płatny w ratach 14 ratach półrocznych po 150 000,00 zł począwszy od dnia 30.04.2009 r. ostatnia rata w wysokości 150 000,00 zł płatna do dnia 30.10.2015 r. 7.3 Odsetki płatne co pół roku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 84.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wnoszenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności bankowej; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) dostarczyli prawdziwe informacje istotne dla prowadzonego postępowania. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w punkcie 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane niżej wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii nie potwierdzonych notarialnie muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na każdej stronie. 1. Formularz ofertowy - wzór - formularz oferty 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 1 do oferty - Wzór stanowi załącznik nr 1 do wzoru oferty 3. Oświadczenie o przyjęciu terminu związania ofertą przez okres 30 dni., akceptacji warunków przetargu, dokumentów przetargowych i przyjęcia ich bez zastrzeżeń. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 2 do oferty 4. Zezwolenie na utworzenie banku i wykonywanie czynności bankowych. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 3 do oferty 5. Dokument potwierdzający, że aktualny współczynnik wypłacalności banku jest nie mniejszy niż 8% na podstawie ustawy z dnia 29. 08. 1997 r. - Prawo bankowe art.128 ust. 1 pkt. 3. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 4 do oferty 6. Symulacja spłaty kredytu musi być zgodna z warunkami określonymi w siwz i złożoną ofertą, Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 5 do oferty 7. Projekt umowy (projekt umowy musi być zgodny z warunkami określonymi w siwz i ze złożoną ofertą) Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 6 do oferty 8. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę - jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 7 do oferty 9. Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 8 do oferty. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty lub więcej podmiotów każdy wykonawca oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, a także musi spełniać wymogi oraz łączne warunki o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt. 1-4 ustawy Pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w wierszu 4 (aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraj pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodek.sacz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gródek nad Dunajcem
33-318 Gródek nad Dunajcem.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gródek nad Dunajcem 33-318 Gródek nad Dunajcem Dziennik Podawczy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2024 oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań dla Gminy Gorzkowice"
- Udzielenie kredytu długoterminowego w 2024 roku w kwocie 1 220 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Kluczborskiego wraz z jego jednostkami organizacyjnymi
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
- Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1 170 000,00 zł w 2024 roku z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.