eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa srodków dezynfekcyjnych do WZZOZCLChPłiR w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-29

Łódź: Dostawa srodków dezynfekcyjnych do WZZOZCLChPłiR w Łodzi
Numer ogłoszenia: 230178 - 2010; data zamieszczenia: 29.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji , ul. Okólna 181, 91-520 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6177351, 6590412, faks 042 6590412.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumpluc.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa srodków dezynfekcyjnych do WZZOZCLChPłiR w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa srodków dezynfekcyjnych do WZZOZCLChPłiR w Łodzi. Wartość przedmiotu zamóweinia poniżej 193 tys. euro. Przedmiot zamowienia podzielony na 4 części..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że w/w warunek Wykonawca spełnił jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony przez Wykonawcę dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że w/w warunek Wykonawca spełnił jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony przez Wykonawcę dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że w/w warunek Wykonawca spełnił jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony przez Wykonawcę dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że w/w warunek Wykonawca spełnił jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony przez Wykonawcę dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że w/w warunek Wykonawca spełnił jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony przez Wykonawcę dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie, że zaoferowane preparaty posiadają skuteczność mikrobójczą potwierdzoną metodami przewidzianymi do określania skuteczności środków właściwych dla danej grupy użytkowników (obszar medyczny) i danego zastosowania, oraz, że na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie tych dokumentów. Pozwolenie wydane przez Ministra Zdrowia na dopuszczenie do obrotu produktu Leczniczego dla środków dezynfekcyjnych zakwalifikowanych jako produkty lecznicze (zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Farmaceutyczne z dnia 6 września 2001r. (Dz.U.z 2004r. Nr. 53, poz.533 z późn. zmianami). Dokument wskazujący na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terytorium RP oferowanego produktu biobójczego dla środków dezynfekcyjnych zakwalifikowanych jako preparaty biobójcze(zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 13 września 2002 r o produktach biobójczych (tekst jedn. Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 252 z późn. zmianami). Dokument potwierdzający wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania w przypadku wyrobów medycznych -Deklaracja Zgodności -Certyfikat CE (zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 93, poz. 896 z późn. zmianami). Dokument potwierdzający zgłoszenie do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terytorium RP dla środków dezynfekcyjnych zakwalifikowanych jako wyroby kosmetyczne. (zgodnie z ustawą z dnia 30 marca 2001r. (Dz.U. 42/01 poz. 473 z późn zmianami) oraz Rozp. MZ z dnia 25 maja 2004r. (Dz. U. 138/04 poz. 1471). Aktualne karty charakterystyki dla poszczególnych środków dezynfekcyjnych (dotyczy wszystkich części). Ulotki informacyjne w języku polskim zawierające dane o właściwościach srodków dezynfekcyjnych potwierdzające spełnianie warunków zawartych w SIWZ oraz inne informacje dotyczące sposobu ich stosowania. bądź oznakowanie opakowania zewnętrznego (etykiety) pełniąca funkcję ulotki

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zakupu przedmiotu umowy po cenach jednostkowych niższych niż w przedstawionych w ofercie z zachowaniem wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, np. w przypadku okresowych promocji cenowych towaru, stosowanych przez producentów. Strony uzgadniają że w tym okresie dostawy towarów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy będą realizowane przez Wykonawcę po cenach niższych, uwzględniających promocję cenową, po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego w formie pisemnej. Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych preparatów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrumpluc.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Okólna 181 Łódź, Pawilon C, I piętro Dział Zamowień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2010 godzina 10:00, miejsce: ul. Okólna 181 Łódź, Pawilon C, II piętro, Kancelaria Zespołu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi lekarskich, sprzętu anestezjologicznego, endoskopów i bronchoskopów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Preparat w postaci koncentratu przeznaczony do dezynfekcji instrumentów i narzędzi chirurgicznych (wyrób medyczny) op. 5l 60 szt; op 2l 30 szt 1.2. Preparat w postaci koncentratu do mycia instrumentów i narzędzi chirurgicznych, sprzętu anestezjologicznego, endoskopów i bronchoskopów (wyrób medyczny) op 2l 65 szt 1.3. Preparat w postaci koncentratu do mycia i dezynfekcji instrumentów i narzędzi z metalu,tworzyw sztucznych i szkła (wyrób medyczny) op 2l 300 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni sprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Preparat chlorowy do dezynfekcji powierzchni obciążonych substancjami organicznymi (produkt biobójczy) op a 300 tabp- 1000 op 2.2. Koncentrat na bazie czwartorzędowych związków amoniowych do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu (wyrób medyczny) op a 6l - 400 szt 2.3. Środek myjąco - dezynfekujący do dużych powierzchni zmywalnych (wyrób medyczny) op a 2l 10 szt 2.4. Koncentrat na bazie czwartorzędowych związków amoniowych do mycia i dezynfekcji powierzchni (wyrób medyczny) op a 1l 80szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Preparaty do myjni automatycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Płynny alkaliczny środek do mycia w myjniach -dezynfektorach (wyrób medyczny) op 5l 15 szt 3.2. Płynny, słabo pieniący, neutralny środek dezynfekcyjny o działaniu bakteriobójczym (wyrób medyczny) op a 5l 30 szt 3.3. Sól warzona w tabletkach do zmiękczania op a 25kg 8 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Preparaty do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk, pola operacyjnego, błon śluzowych i skóry przed iniekcją.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1. Preparat do dezynfekcji skóry, błon śluzowych, ran, pielęgnacji ran, irygacji jam ciała (produkt leczniczy) op a1l 5 szt 4.2. Preparat bezbarwny stosowany do dezynfekcji ran, błon śluzowych, przed zabiegami w układzie moczowym (produkt leczniczy) op a 1l 150 szt 4.3. Preparat alkoholowy do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk (produkt leczniczy) op a 500ml 2500 szt; op a 5l 20 szt 4.4. Preparat alkoholowy do dezynfekcji skóry przed iniekcjami i zabiegami, bezbarwny (produkt leczniczy) op a 250ml 300 szt; op a 1l 250 szt 4.5. Preparat alkoholowy do dezynfekcji skóry przed iniekcjami i zabiegami, barwiony (produkt leczniczy) op a 250ml 20 szt; op a 1l 40 szt 4.6. Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk oraz ciała i włosów pacjenta (kosmetyk) op a 5l 15 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.