Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-02
Łódź: Dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych do WZZOZCLChPłiR w Łodzi
Numer ogłoszenia: 230194 - 2012; data zamieszczenia: 02.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji , ul. Okólna 181, 91-520 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6177351, 6590412, faks 042 6590412.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumpluc.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych do WZZOZCLChPłiR w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych do WZZOZCLChPłiR w Łodzi. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 21 części. Wartość przedmiotu zamówienia poniżej 200 tys. euro..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający niżej określone warunki podmiotowe wynikające z art. 22 ust. 1pkt. 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych dotyczące: I. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww warunek, jeżeli złoży oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony dokument metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww warunek, jeżeli złoży oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony dokument metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww warunek, jeżeli złoży oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony dokument metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww warunek, jeżeli złoży oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony dokument metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww warunek, jeżeli złoży oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony dokument metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Oświadczenie Wykonawcy stwierdzające, że zaoferowane materiały medyczne odpowiadają wymogom wyrobów medycznych dopuszczonych do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 roku.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty wymagane SIWZ: Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 do SIWZ Oświadczenie Wykonawcy stwierdzające, że zaoferowane materiały medyczne odpowiadają wymogom wyrobów medycznych dopuszczonych do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 roku.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie stałość cen przez okres obowiązywania umowy poza przypadkami: a) Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zakupu przedmiotu umowy po cenach jednostkowych niższych niż w przedstawionych w ofercie z zachowaniem wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, np. w przypadku okresowych promocji cenowych towaru, stosowanych przez producentów. Strony uzgadniają że w tym okresie dostawy towarów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy będą realizowane przez Wykonawcę po cenach niższych, uwzględniających promocję cenową, po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego w formie pisemnej. b) Zamawiający dopuszcza zmianę ceny w trakcie realizacji umowy w przypadku zmiany stawek VAT w chwili wejścia w życie stosownie w tym zakresie aktów prawnych, po wcześniejszym uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrumpluc.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Okólna 181 Łódź, Pawilon C, I piętro (Dział Zamówień Publicznych).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2012 godzina 09:00, miejsce: ul. Okólna 181 Łódź, Pawilon C, II piętro (kancelaria Zespołu).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Adapter do uchwytów ESA 1, umożliwiający przyłączenie igieł typu Luer, sterylny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Adapter do uchwytów ESA 1, umożliwiający przyłączenie igieł typu Luer, sterylny Szt 600.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Butle na wydzielinę do ssaka MEVACS M 20 wykonane z poliwęglanu, 2 litrowe, nietłukące, nadające się do sterylizacji, z wciskaną pokrywą z poliwęglanu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Butle na wydzielinę do ssaka MEVACS M 20 wykonane z poliwęglanu, 2 litrowe, nietłukące, nadające się do sterylizacji, z wciskaną pokrywą z poliwęglanu Szt 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Klips na nos wielorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klips na nos wielorazowego użytku Szt 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Koreczek Luer-Lock kombi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koreczek Luer-Lock kombi Szt 1500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Igła j.u. 1,8 x 40 mm x 100 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła j.u. 1,8 x 40 mm x 100 szt Op 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Łącznik Y do drenów, schodkowy, z trzema końcówkami stożkowymi - śr. końcówek 9/11mm - sterylny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łącznik Y do drenów, schodkowy, z trzema końcówkami stożkowymi - śr. końcówek 9/11mm - sterylny Szt 500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Łącznik prosty do drenów, z dwiema końcówkami stożkowymi, średnica zewnętrzna maksymalna 10,7mm, średnica zewnętrzna minimalna 6,4mm, długość 6 cm ? 1 cm, sterylny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łącznik prosty do drenów, z dwiema końcówkami stożkowymi, średnica zewnętrzna maksymalna 10,7mm, średnica zewnętrzna minimalna 6,4mm, długość 6 cm ? 1 cm, sterylny Szt 250.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Nebulizator dla dzieci, z bezlateksową, dobrze przylegającą maską; z obrotowym łącznikiem, z trwałym drenem dł. min. 200cm; drożnym i szczelnym nebulizatorem o poj min 5cm3 , czysty mikrobiologicznie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nebulizator dla dzieci, z bezlateksową, dobrze przylegającą maską; z obrotowym łącznikiem, z trwałym drenem dł. min. 200cm; drożnym i szczelnym nebulizatorem o poj min 5cm3 , czysty mikrobiologicznie Szt 550.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Papier do EKG z nadrukiem 100x50 Szt 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier do EKG z nadrukiem 100x50 Szt 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Rurka intubacyjna zbrojona z gumy krzemowej, wielorazowego użytku, rozm, 8, 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurka intubacyjna zbrojona z gumy krzemowej, wielorazowego użytku, rozm, 8, 9 Szt 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Smoczki na butelkę OLA x 2szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Smoczki na butelkę OLA x 2szt Op 70.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Test biologiczny fiolkowy do kontroli sterylizacji parą wodną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test biologiczny fiolkowy do kontroli sterylizacji parą wodną Szt 60.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Test Bovie-Dick - arkusze do kontroli sterylizacji parą wodną x 50szt, wskaźnik klasy 2 do określonej procedury testowej, zgodny z normą ISO 11140-3, 11140-4, 11140-5, do sterylizatorów posiadających program Bovie-Dica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test Bovie-Dick - arkusze do kontroli sterylizacji parą wodną x 50szt, wskaźnik klasy 2 do określonej procedury testowej, zgodny z normą ISO 11140-3, 11140-4, 11140-5, do sterylizatorów posiadających program Bovie-Dica op 8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Test jakościowy kasetkowy do badania obecności Troponiny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test jakościowy kasetkowy do badania obecności Troponiny Szt 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Test paskowy do glukometru ACCU CHEK Active x 50 szt Op 70.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test paskowy do glukometru ACCU CHEK Active x 50 szt Op 70.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Torebki samoprzylepne 140 x 250 mm z atestem mikrobiologicznym i atestem szczelności x 200 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torebki samoprzylepne 140 x 250 mm z atestem mikrobiologicznym i atestem szczelności x 200 szt Op 15.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Fartuchy przednie z folii x 100szt Op 100.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuchy przednie z folii x 100szt Op 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Trzonki do lusterek krtaniowych Lusterka krtaniowe śr. 14 - 24mm Nożyczki chirurgiczne 165cm proste ostre końce Nożyczki chirurgiczne 165cm proste tępe końce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trzonki do lusterek krtaniowych szt 10 Lusterka krtaniowe śr. 14 - 24mm Szt 30 Nożyczki chirurgiczne 165cm proste ostre końce Szt 5 Nożyczki chirurgiczne 165cm proste tępe końce Szt 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Kolba szklana próżniowa 3000ml Kolba szklana próżniowa 5000ml Rurki ze szkła borokrzemowego, śr zewn 12mm, dł 1500mm, grubość ścianki 2,2mm Szkiełka mikroskopowe z mankietem 76mmx26mm x50 szt Sączki WHATMAN 42, śr 185mm, bezpopiołowe x 100 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolba szklana próżniowa 3000ml Szt 3 Kolba szklana próżniowa 5000ml Szt 2 Rurki ze szkła borokrzemowego, śr zewn 12mm, dł 1500mm, grubość ścianki 2,2mm Szt 30 Szkiełka mikroskopowe z mankietem 76mmx26mm x50 szt op 50 Sączki WHATMAN 42, śr 185mm, bezpopiołowe x 100 szt op 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Cewnik Foleya trójdrożny ch 18, silikonowany, z zastawką zapewniającą szczelność balonu , balon łatwy do napełniania i opróżniania, rozmiary kodowane kolorem; podwójne opakowanie, opakowanie wewnętrzne folia; sterill Cewnik Foleya trójdrożny ch 20-22, silikonowany, z zastawką zapewniającą szczelność balonu , balon łatwy do napełniania i opróżniania, rozmiary kodowane kolorem; podwójne opakowanie, opakowanie wewnętrzne folia; sterill.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik Foleya trójdrożny ch 18, silikonowany, z zastawką zapewniającą szczelność balonu , balon łatwy do napełniania i opróżniania, rozmiary kodowane kolorem; podwójne opakowanie, opakowanie wewnętrzne folia; sterill Szt 50 Cewnik Foleya trójdrożny ch 20-22, silikonowany, z zastawką zapewniającą szczelność balonu , balon łatwy do napełniania i opróżniania, rozmiary kodowane kolorem; podwójne opakowanie, opakowanie wewnętrzne folia; sterill Szt 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Filtr bakteriobójczy do koncentratora MARK 5 plus i New Life Filtr zewnętrzny (gąbka) do koncentratora New Life Filtr wewnętrzny (filcowy) do koncentratora NewLife Filtr zewnętrzny (gąbka) do koncentratora MARK 5 plus Filtr wlotowy wewnetrzny do koncentratora MARK 5 plus Nawilżacz do koncentratora MARK 5 plus.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtr bakteriobójczy do koncentratora MARK 5 plus i New Life szt. 50 Filtr zewnętrzny (gąbka) do koncentratora New Life szt. 50 Filtr wewnętrzny (filcowy) do koncentratora NewLife szt. 200 Filtr zewnętrzny (gąbka) do koncentratora MARK 5 plus szt. 50 Filtr wlotowy wewnetrzny do koncentratora MARK 5 plus szt. 250 Nawilżacz do koncentratora MARK 5 plus szt. 250.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Wykonanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi z podziałem na 5 części"
- Dostawa i wdrożenie systemu eTMF
- 18/2025 Wykonywanie usługi ochrony obiektów i obsługi portierni, prowadzenie monitoringu wizyjnego oraz nadzór i obsługę parkingów płatnych Miejskiego Centrum Med. im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- "Usługi szkoleń indywidualnych w zakresie biznesowym" (ZP-10/25-USL/09)
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego oraz sprawowanie nadzoru autorskiego dla Projektu pn.: Twórcza przestrzeń - remont budynków pofabrycznych na potrzeby Fabryki Sztuki w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników dla Zakładu Patomorfologii
- Dostawa sprzętu medycznego
- Sukcesywna dostawa membran oraz urządzenia do nanozłamań dla Bloku Operacyjnego SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju
- Dostawa endoprotezy jednoprzedziałowej anatomicznej stawu kolanowego oraz implantów do chirurgii ręki.
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
- Dostawa wyrobów medycznych do diagnostyki i terapii w zakresie układu pokarmowego, oddechowego i wydalniczego dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/7/2025
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.