eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych do WZZOZCLChPłiR w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-02

Łódź: Dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych do WZZOZCLChPłiR w Łodzi
Numer ogłoszenia: 230194 - 2012; data zamieszczenia: 02.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji , ul. Okólna 181, 91-520 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6177351, 6590412, faks 042 6590412.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumpluc.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych do WZZOZCLChPłiR w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych do WZZOZCLChPłiR w Łodzi. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 21 części. Wartość przedmiotu zamówienia poniżej 200 tys. euro..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający niżej określone warunki podmiotowe wynikające z art. 22 ust. 1pkt. 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych dotyczące: I. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww warunek, jeżeli złoży oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony dokument metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww warunek, jeżeli złoży oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony dokument metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww warunek, jeżeli złoży oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony dokument metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww warunek, jeżeli złoży oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony dokument metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww warunek, jeżeli złoży oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony dokument metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Oświadczenie Wykonawcy stwierdzające, że zaoferowane materiały medyczne odpowiadają wymogom wyrobów medycznych dopuszczonych do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 roku.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty wymagane SIWZ: Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 do SIWZ Oświadczenie Wykonawcy stwierdzające, że zaoferowane materiały medyczne odpowiadają wymogom wyrobów medycznych dopuszczonych do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 roku.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie stałość cen przez okres obowiązywania umowy poza przypadkami: a) Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zakupu przedmiotu umowy po cenach jednostkowych niższych niż w przedstawionych w ofercie z zachowaniem wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, np. w przypadku okresowych promocji cenowych towaru, stosowanych przez producentów. Strony uzgadniają że w tym okresie dostawy towarów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy będą realizowane przez Wykonawcę po cenach niższych, uwzględniających promocję cenową, po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego w formie pisemnej. b) Zamawiający dopuszcza zmianę ceny w trakcie realizacji umowy w przypadku zmiany stawek VAT w chwili wejścia w życie stosownie w tym zakresie aktów prawnych, po wcześniejszym uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrumpluc.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Okólna 181 Łódź, Pawilon C, I piętro (Dział Zamówień Publicznych).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2012 godzina 09:00, miejsce: ul. Okólna 181 Łódź, Pawilon C, II piętro (kancelaria Zespołu).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Adapter do uchwytów ESA 1, umożliwiający przyłączenie igieł typu Luer, sterylny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Adapter do uchwytów ESA 1, umożliwiający przyłączenie igieł typu Luer, sterylny Szt 600.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Butle na wydzielinę do ssaka MEVACS M 20 wykonane z poliwęglanu, 2 litrowe, nietłukące, nadające się do sterylizacji, z wciskaną pokrywą z poliwęglanu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Butle na wydzielinę do ssaka MEVACS M 20 wykonane z poliwęglanu, 2 litrowe, nietłukące, nadające się do sterylizacji, z wciskaną pokrywą z poliwęglanu Szt 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Klips na nos wielorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klips na nos wielorazowego użytku Szt 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Koreczek Luer-Lock kombi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koreczek Luer-Lock kombi Szt 1500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Igła j.u. 1,8 x 40 mm x 100 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła j.u. 1,8 x 40 mm x 100 szt Op 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Łącznik Y do drenów, schodkowy, z trzema końcówkami stożkowymi - śr. końcówek 9/11mm - sterylny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łącznik Y do drenów, schodkowy, z trzema końcówkami stożkowymi - śr. końcówek 9/11mm - sterylny Szt 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Łącznik prosty do drenów, z dwiema końcówkami stożkowymi, średnica zewnętrzna maksymalna 10,7mm, średnica zewnętrzna minimalna 6,4mm, długość 6 cm ? 1 cm, sterylny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łącznik prosty do drenów, z dwiema końcówkami stożkowymi, średnica zewnętrzna maksymalna 10,7mm, średnica zewnętrzna minimalna 6,4mm, długość 6 cm ? 1 cm, sterylny Szt 250.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Nebulizator dla dzieci, z bezlateksową, dobrze przylegającą maską; z obrotowym łącznikiem, z trwałym drenem dł. min. 200cm; drożnym i szczelnym nebulizatorem o poj min 5cm3 , czysty mikrobiologicznie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nebulizator dla dzieci, z bezlateksową, dobrze przylegającą maską; z obrotowym łącznikiem, z trwałym drenem dł. min. 200cm; drożnym i szczelnym nebulizatorem o poj min 5cm3 , czysty mikrobiologicznie Szt 550.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Papier do EKG z nadrukiem 100x50 Szt 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier do EKG z nadrukiem 100x50 Szt 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Rurka intubacyjna zbrojona z gumy krzemowej, wielorazowego użytku, rozm, 8, 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurka intubacyjna zbrojona z gumy krzemowej, wielorazowego użytku, rozm, 8, 9 Szt 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Smoczki na butelkę OLA x 2szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Smoczki na butelkę OLA x 2szt Op 70.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Test biologiczny fiolkowy do kontroli sterylizacji parą wodną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test biologiczny fiolkowy do kontroli sterylizacji parą wodną Szt 60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Test Bovie-Dick - arkusze do kontroli sterylizacji parą wodną x 50szt, wskaźnik klasy 2 do określonej procedury testowej, zgodny z normą ISO 11140-3, 11140-4, 11140-5, do sterylizatorów posiadających program Bovie-Dica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test Bovie-Dick - arkusze do kontroli sterylizacji parą wodną x 50szt, wskaźnik klasy 2 do określonej procedury testowej, zgodny z normą ISO 11140-3, 11140-4, 11140-5, do sterylizatorów posiadających program Bovie-Dica op 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Test jakościowy kasetkowy do badania obecności Troponiny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test jakościowy kasetkowy do badania obecności Troponiny Szt 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Test paskowy do glukometru ACCU CHEK Active x 50 szt Op 70.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test paskowy do glukometru ACCU CHEK Active x 50 szt Op 70.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Torebki samoprzylepne 140 x 250 mm z atestem mikrobiologicznym i atestem szczelności x 200 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torebki samoprzylepne 140 x 250 mm z atestem mikrobiologicznym i atestem szczelności x 200 szt Op 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Fartuchy przednie z folii x 100szt Op 100.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuchy przednie z folii x 100szt Op 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Trzonki do lusterek krtaniowych Lusterka krtaniowe śr. 14 - 24mm Nożyczki chirurgiczne 165cm proste ostre końce Nożyczki chirurgiczne 165cm proste tępe końce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trzonki do lusterek krtaniowych szt 10 Lusterka krtaniowe śr. 14 - 24mm Szt 30 Nożyczki chirurgiczne 165cm proste ostre końce Szt 5 Nożyczki chirurgiczne 165cm proste tępe końce Szt 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Kolba szklana próżniowa 3000ml Kolba szklana próżniowa 5000ml Rurki ze szkła borokrzemowego, śr zewn 12mm, dł 1500mm, grubość ścianki 2,2mm Szkiełka mikroskopowe z mankietem 76mmx26mm x50 szt Sączki WHATMAN 42, śr 185mm, bezpopiołowe x 100 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolba szklana próżniowa 3000ml Szt 3 Kolba szklana próżniowa 5000ml Szt 2 Rurki ze szkła borokrzemowego, śr zewn 12mm, dł 1500mm, grubość ścianki 2,2mm Szt 30 Szkiełka mikroskopowe z mankietem 76mmx26mm x50 szt op 50 Sączki WHATMAN 42, śr 185mm, bezpopiołowe x 100 szt op 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Cewnik Foleya trójdrożny ch 18, silikonowany, z zastawką zapewniającą szczelność balonu , balon łatwy do napełniania i opróżniania, rozmiary kodowane kolorem; podwójne opakowanie, opakowanie wewnętrzne folia; sterill Cewnik Foleya trójdrożny ch 20-22, silikonowany, z zastawką zapewniającą szczelność balonu , balon łatwy do napełniania i opróżniania, rozmiary kodowane kolorem; podwójne opakowanie, opakowanie wewnętrzne folia; sterill.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik Foleya trójdrożny ch 18, silikonowany, z zastawką zapewniającą szczelność balonu , balon łatwy do napełniania i opróżniania, rozmiary kodowane kolorem; podwójne opakowanie, opakowanie wewnętrzne folia; sterill Szt 50 Cewnik Foleya trójdrożny ch 20-22, silikonowany, z zastawką zapewniającą szczelność balonu , balon łatwy do napełniania i opróżniania, rozmiary kodowane kolorem; podwójne opakowanie, opakowanie wewnętrzne folia; sterill Szt 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Filtr bakteriobójczy do koncentratora MARK 5 plus i New Life Filtr zewnętrzny (gąbka) do koncentratora New Life Filtr wewnętrzny (filcowy) do koncentratora NewLife Filtr zewnętrzny (gąbka) do koncentratora MARK 5 plus Filtr wlotowy wewnetrzny do koncentratora MARK 5 plus Nawilżacz do koncentratora MARK 5 plus.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtr bakteriobójczy do koncentratora MARK 5 plus i New Life szt. 50 Filtr zewnętrzny (gąbka) do koncentratora New Life szt. 50 Filtr wewnętrzny (filcowy) do koncentratora NewLife szt. 200 Filtr zewnętrzny (gąbka) do koncentratora MARK 5 plus szt. 50 Filtr wlotowy wewnetrzny do koncentratora MARK 5 plus szt. 250 Nawilżacz do koncentratora MARK 5 plus szt. 250.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.