To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-03
Poznań: Dostawa i montaż mebli dla jednostek szpitalnych zlokalizowanych ul. Grunwaldzka 16/18 i ul. Przybyszewskiego 49, dostawa szaf i szafek ze stali nierdzewnej, dostawa krzeseł stałych i obrotowych, ławek siedziskowych do poczekalni, dostawa sof i kanap, szafki odzieżowe BHP, dostawa etykiet termicznych na rolkach do drukarek ZEBRA
Numer ogłoszenia: 230211 - 2014; data zamieszczenia: 03.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 164595 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8691759, faks 061 8691847.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli dla jednostek szpitalnych zlokalizowanych ul. Grunwaldzka 16/18 i ul. Przybyszewskiego 49, dostawa szaf i szafek ze stali nierdzewnej, dostawa krzeseł stałych i obrotowych, ławek siedziskowych do poczekalni, dostawa sof i kanap, szafki odzieżowe BHP, dostawa etykiet termicznych na rolkach do drukarek ZEBRA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa i montaż mebli dla jednostek szpitalnych zlokalizowanych ul. Grunwaldzka 16/18 i ul. Przybyszewskiego 49, dostawa szaf i szafek ze stali nierdzewnej, dostawa krzeseł stałych i obrotowych, ławek siedziskowych do poczekalni, dostawa sof i kanap, szafki odzieżowe BHP, dostawa etykiet termicznych na rolkach do drukarek ZEBRA - 6 pakietów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.13.00 - Szafy 39.20.00.00 - Wyposażenie domowe 39.12.11.00 - Biurka 39.14.11.11 - 39.14.11.11 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.11.60.00 - 39.11.60.00 39.11.20.00 - Krzesła 39.14.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: pakiet 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UNIKAT KRZYSZTOF I AGATA MOELLENBROCK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
UNIKAT KRZYSZTOF I AGATA MOELLENBROCK SPÓŁKA JAWNA
- Unikat P. Kasprzak, K. Moellenbrock spółka jawna, Ul. Dobrepole 38,, 61-324 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19979,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18837,45
Oferta z najniższą ceną: 13681,29 / Oferta z najwyższą ceną: 18837,45
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: pakiet 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UNIKAT KRZYSZTOF I AGATA MOELLENBROCK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
UNIKAT KRZYSZTOF I AGATA MOELLENBROCK SPÓŁKA JAWNA
- Unikat P. Kasprzak, K. Moellenbrock spółka jawna, Ul. Dobrepole 38,, 61-324 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18767,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17222,46
Oferta z najniższą ceną: 17222,46 / Oferta z najwyższą ceną: 19056,39
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: pakiet 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UNIKAT KRZYSZTOF I AGATA MOELLENBROCK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
UNIKAT KRZYSZTOF I AGATA MOELLENBROCK SPÓŁKA JAWNA
- Unikat P. Kasprzak, K. Moellenbrock spółka jawna, Ul. Dobrepole 38,, 61-324 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4365,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4538,70
Oferta z najniższą ceną: 4538,70 / Oferta z najwyższą ceną: 4538,70
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: pakiet 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BCS Polska Sp. z o.o.,, Al. Piłsudskiego 46,, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2550,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2607,60
Oferta z najniższą ceną: 2607,60 / Oferta z najwyższą ceną: 3113,13
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej obiektów UAM (2 części)
- Przegląd urządzeń instalacji: wentylacyjnej, ciepłowniczej, chłodniczej, wodociągowej i kanalizacyjnej zamontowanych w budynkach UMWW przy al. Niepodległości 34 i ul. Kościuszki 95 w P-niu w 2025 r.
- Zakup i dostawa krzeseł.
- Świadczenie usług cateringowych dla Departamentu Polityki Regionalnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 r.
- "Świadczenie usługi transportu posiłków"
- Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa krzeseł obrotowych do Urzędu Gminy Czernica.
- Dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej -I
- Dostawa krzeseł biurowych do pracy z monitorem ekranowym przez ponad połowę dobowego wymiaru czasu pracy.
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Realizacja programów rozwojowych szkół z terenu gminy Ulan-Majorat", w podziale na części
- Dostawy mebli biurowych na potrzeby Instytutu Matematycznego PAN z podziałem na zadania
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby SP ZOZ w Łapach - Interreg VI A Litwa-Polska
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.