Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-14
Szczecin: Świadczenie usługi polegającej na wykonaniu stałego nadzoru technicznego, okresowych przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy aparatury medycznej (sprzętu, urządzeń) znajdującej się SPS ZOZ Zdroje - II postępowanie
Numer ogłoszenia: 230254 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE" , ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8806260, faks 091 8806203.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zdroje.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi polegającej na wykonaniu stałego nadzoru technicznego, okresowych przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy aparatury medycznej (sprzętu, urządzeń) znajdującej się SPS ZOZ Zdroje - II postępowanie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na wykonywaniu stałego nadzoru technicznego, okresowych przeglądów technicznych, konserwacji i naprawie aparatury medycznej (sprzętu, urządzeń) znajdującej się w Samodzielnym Publicznym Specjalistycznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Zdroje - II postępowanie. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 30 części zwanych pakietami: Nr 1.1 Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Babylog w Szpitalu przy ul. Mącznej 4 Nr 1.2 Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Newport w Szpitalu przy ul. Mącznej 4 Nr 1.3 Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Puritan Bennet w Szpitalu przy ul. Mącznej 4 Nr 1.4 Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Sechrist w Szpitalu przy ul. Mącznej 4 Nr 1.5 Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Siemens w Szpitalu przy ul. Mącznej 4 Nr 1.6 Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Viasys w Szpitalu przy ul. Mącznej 4 Nr 1.7 Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Wave w Szpitalu przy ul. Mącznej 4 Nr 1.8 Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- aparaty do znieczuleń - Titus w Szpitalu przy ul. Mącznej 4 Nr 1.9 Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- aparaty do znieczuleń - Datex w Szpitalu przy ul. Mącznej 4 Nr 1.10 Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa wiertarek w Szpitalu przy ul. Św. Wojciecha 7; Nr 1.11 Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - sprzęt do dializy w Szpitalu przy ul. Wojciecha 7 Nr 1.12 Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - USG w Szpitalu przy ul. Mącznej 4, w Szpitalu przy ul. Św. Wojciecha 7 Nr 1.13 Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - analizatory w Szpitalu przy ul. Mącznej 4 Nr 1.14 Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - sprzęt pulmonologiczny różny w Szpitalu przy ul. Mącznej 4, w Poradni Specjalistycznej przy ul. Słowackiego 19, w Szpitalu przy ul. Wojciecha 7 Nr 1.15 Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - laparoskopy, histeroskopy w Szpitalu przy ul. Mącznej 4 Nr 1.16 Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - gastroskopy, kolonoskopy w Szpitalu przy ul. Mącznej 4, w Szpitalu przy ul. Wojciecha 7 Nr 1.17 Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - sprzęt różny w Szpitalu przy ul. Mącznej 4, w Szpitalu przy ul. Wojciecha 7 Nr 1.18 Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa - Maceratory w Szpitalu przy ul. Mącznej 4, w Szpitalu przy ul. Wojciecha 7 Nr 1.19 Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - sprzęt okulistyczny w Szpitalu przy ul. Mącznej 4, w Poradni Specjalistycznej przy ul. Słowackiego 19, w Szpitalu przy ul. Wojciecha 7 Nr 1.20 Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt rtg- Philips w Szpitalu przy ul. Mącznej 4 Nr 1.21 Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt rtg - TMS w Szpitalu przy ul. Mącznej 4 Nr 1.22 Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - Mammograf w szpitalu przy ul. Mącznej 4 Nr 1.23 Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - VISION w Szpitalu przy ul. Mączna 4 Nr 1.24 Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - Siemens w Szpitalu przy ul. Mącznej 4 oraz przy ul. Św. Wojciecha 7 Nr 1.25 Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - BENNET w szpitalu przy ul. Św. Wojciecha 7 Nr 1.26 Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - strzykawka automatyczna w szpitalu przy ul. Mącznej 4 Nr 1.27 Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - ARCOVIS, COMPACT, HELIODENT w szpitalu przy ul. Św. Wojciecha 7 Nr 1.28 Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - OPERA w szpitalu przy ul. Św. Wojciecha Nr 1.29 Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - DRS w szpitalu przy ul. Św. Wojciecha 7 Nr 1.30 Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - Wywoływarki, Ciemnia Automatyczna w szpitalu przy ul. Św. Wojciecha 7.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do 30 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 30.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem potwierdzenia spełniania warunku, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujący dokument- pisemne oświadczenie na załączniku nr 3; Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu spełniania tego warunku, Wykonawca jest zobowiązany posiadać należycie wykonane (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dwie usługi podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za usługę podobną Zamawiający uzna usługi w zakresie konserwacji urządzeń medycznych w jednostkach służby zdrowia, z których co najmniej jedna jest o wartości 10 000,00 zł. Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujący dokument - pisemne oświadczenie na załączniku nr 3; Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem potwierdzenia spełniania warunku, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujący dokument pisemne oświadczenie na załączniku nr 3 Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie ww. dokumentu złożonego przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu spełniania tego warunku, Wykonawca jest zobowiązany dysponować (lub że będzie dysponował) osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem niezbędnym do wykonania zamówienia, z co najmniej pięcioletnim doświadczeniem zawodowym tym zakresie oraz osobami posiadającymi wymagane przepisami prawa uprawnienia Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) pisemne oświadczenie na załączniku nr 3; b) wypełniony załącznik nr 4 Zakres powierzonych prac podwykonawcom, z którego będzie wynikać, jaką część zamówienia wykonawca powierzy podwykonawcom. W przypadku braku powierzenia części prac podwykonawcom, należy złożyć podpisany załącznik nr 4 z dopiskiem NIE DOTYCZY. c) pisemne oświadczenie o posiadaniu uprawnień na załączniku nr 5. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie ww. dokumentu złożonego przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu spełniania tego warunku, Wykonawca jest zobowiązany posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę- dla każdego pakietu.- na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 5 000,00 zł Uwaga: W przypadku, gdy wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia w kilku pakietach to ubezpieczenie musi obejmowało łączną sumę dot. tych pakietów, w których wykonawca będzie składał ofertę. Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujący dokument - pisemne oświadczenie na załączniku nr 3; Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie ww. dokumentu złożonego przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
pisemne oświadczenie wykonawcy - wypełniony załącznik nr 6
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Załącznik nr 1 - oferta cenowa; Załącznik nr 1.1 - 1.30 - wykaz aparatury medycznej (sprzętu i urządzeń); Załącznik nr 2 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga dla swej ważności formy pisemnej. 2. Zmiana umowy wymaga zgody obu stron i może nastąpić tylko w drodze podpisania aneksu do umowy w następujących przypadkach: 1) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenie lub okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie; 2) w przypadku nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy; 3) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności dotyczy obniżenia ceny (wynagrodzenia); 4) gdy Zamawiający rozszerzy lub zrezygnuje w części usług objętych przedmiotem zamówienia, w wyniku prowadzonych remontów, modernizacji, przebudowy, zmian organizacyjnych dopuszcza odpowiednią zmianę wysokości wynagrodzenia wykonawcy. 5) w przypadku, o którym mowa w §2 ust. 1, dopuszcza odpowiednią zmianę wysokości wynagrodzenia wykonawcy; 6) gdy Wykonawca powierzy część obowiązków osobom/ podmiotom innym niż podane w ofercie (załącznik nr 5 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia). Zmiana takka jest dopuszczalna tylko pod warunkiem, że osoba/podmiot będzie dysponować taką samą wiedzą, kwalifikacjami, doświadczeniem, i możliwościami, co osoba zgłoszona przez wykonawcę wcześniej w ofercie 3. Postanowienia ust. 2 nie oznaczają deklaracji zgody Zamawiającego na dokonanie zmiany umowy w wymienionych przypadkach, względnie na podjęcie rokowań idących w tym kierunku. Zgoda zależy tu od swobodnej decyzji Zamawiającego. W każdym przypadku Zamawiający może odmówić zmiany lub podjęcia rokowań bez podania przyczyn, lub nie składać żadnych oświadczeń w tym względzie z równorzędnym skutkiem jak brak zgody.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-zdroje.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPS ZOZ ZDROJE, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Pawilon 11 - Budynek Administracji, pokój nr 12 i 13, w godzinach 08:00 do 14:30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2013 godzina 11:00, miejsce: SPS ZOZ ZDROJE, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin Kancelaria Pawilon numer 5, w godzinach 07:30 do 15:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1.1 - Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Babylog w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Babylog w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.10.00-2, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 1.2 - Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Newport w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Newport w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 1.3 - Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Puritan Bennet w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Puritan Bennet w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 1.4 - Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Sechrist w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Sechrist w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 1.5 - Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Siemens w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Siemens w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 1.6 - Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Viasys w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Viasys w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 1.7 - Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Wave w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- respiratory - Wave w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 1.8 - Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- aparaty do znieczuleń - Titus w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- aparaty do znieczuleń - Titus w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 1.9 - Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa aparatury ratującej życie- aparaty do znieczuleń - Datex w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nr 1.9 ratującej życie- aparaty do znieczuleń - Datex w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 1.10 - Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa wiertarek w Szpitalu przy ul. Św. Wojciecha 7;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa wiertarek w Szpitalu przy ul. Św. Wojciecha 7;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 1.11 - Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - sprzęt do dializy w Szpitalu przy ul. Wojciecha 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - sprzęt do dializy w Szpitalu przy ul. Wojciecha 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 1.12 - Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - USG w Szpitalu przy ul. Mącznej 4, w Szpitalu przy ul. Św. Wojciecha 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - USG w Szpitalu przy ul. Mącznej 4, w Szpitalu przy ul. Św. Wojciecha 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: pakiet Nr 1.13 - Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - analizatory w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - analizatory w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 1.14 - Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - sprzęt pulmonologiczny różny w Szpitalu przy ul. Mącznej 4, w Poradni Specjalistycznej przy ul. Słowackiego 19, w Szpitalu przy ul. Wojciecha 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - sprzęt pulmonologiczny różny w Szpitalu przy ul. Mącznej 4, w Poradni Specjalistycznej przy ul. Słowackiego 19, w Szpitalu przy ul. Wojciecha 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 1.15 - Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - laparoskopy, histeroskopy w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - laparoskopy, histeroskopy w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet Nr 1.16 - Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - gastroskopy, kolonoskopy w Szpitalu przy ul. Mącznej 4, w Szpitalu przy ul. Wojciecha 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - gastroskopy, kolonoskopy w Szpitalu przy ul. Mącznej 4, w Szpitalu przy ul. Wojciecha 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet Nr 1.17 - Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - sprzęt różny w Szpitalu przy ul. Mącznej 4, w Szpitalu przy ul. Wojciecha 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - sprzęt różny w Szpitalu przy ul. Mącznej 4, w Szpitalu przy ul. Wojciecha 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet Nr 1.18 - Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa - Maceratory w Szpitalu przy ul. Mącznej 4, w Szpitalu przy ul. Wojciecha 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa - Maceratory w Szpitalu przy ul. Mącznej 4, w Szpitalu przy ul. Wojciecha 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet Nr 1.19 - Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - sprzęt okulistyczny w Szpitalu przy ul. Mącznej 4, w Poradni Specjalistycznej przy ul. Słowackiego 19, w Szpitalu przy ul. Wojciecha 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stały nadzór techniczny, konserwacja, przegląd i naprawa sprzętu diagnostycznego - sprzęt okulistyczny w Szpitalu przy ul. Mącznej 4, w Poradni Specjalistycznej przy ul. Słowackiego 19, w Szpitalu przy ul. Wojciecha 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet Nr 1.20 - Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt rtg- Philips w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt rtg- Philips w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet Nr 1.21 - Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt rtg - TMS w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt rtg - TMS w Szpitalu przy ul. Mącznej 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet Nr 1.22 - Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - Mammograf w szpitalu przy ul. Mącznej 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - Mammograf w szpitalu przy ul. Mącznej 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet Nr 1.23 - Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - VISION w Szpitalu przy ul. Mączna 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - VISION w Szpitalu przy ul. Mączna 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet Nr 1.24 - Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - Siemens w Szpitalu przy ul. Mącznej 4 oraz przy ul. Św. Wojciecha 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - Siemens w Szpitalu przy ul. Mącznej 4 oraz przy ul. Św. Wojciecha 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet Nr 1.25 - Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - BENNET w szpitalu przy ul. Św. Wojciecha 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - BENNET w szpitalu przy ul. Św. Wojciecha 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet Nr 1.26 - Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - strzykawka automatyczna w szpitalu przy ul. Mącznej 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - strzykawka automatyczna w szpitalu przy ul. Mącznej 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet Nr 1.27 - Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - ARCOVIS, COMPACT, HELIODENT w szpitalu przy ul. Św. Wojciecha 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - ARCOVIS, COMPACT, HELIODENT w szpitalu przy ul. Św. Wojciecha 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet Nr 1.28 - Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - OPERA w szpitalu przy ul. Św. Wojciecha.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - OPERA w szpitalu przy ul. Św. Wojciecha.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet Nr 1.29 - Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - DRS w szpitalu przy ul. Św. Wojciecha 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - DRS w szpitalu przy ul. Św. Wojciecha 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pakiet Nr 1.30 - Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - Wywoływarki, Ciemnia Automatyczna w szpitalu przy ul. Św. Wojciecha 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przeglądów technicznych sprzętu diagnostycznego - sprzęt RTG - Wywoływarki, Ciemnia Automatyczna w szpitalu przy ul. Św. Wojciecha 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów Domu Studenta nr 4 przy ul. Podgórnej 26 w Szczecinie - etap I.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- "Świadczenie usług w zakresie żywienia Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w roku 2025."
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 1 "
- "Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych użytkowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie"
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi serwisowania angiografu AZURION 7M20 produkcji Philips w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych
- Przeglądy aparatury medycznej w Szpitalu Wolskim
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ WG 49 PAKIETÓW
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.