eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ByczynaPełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad realizacją inwestycji adaptacja budynków magazynowo - produkcyjnych, oraz budynków gospodarczych, na Instytucje Otoczenia Biznesu - Byczyński Inkubator Przedsiębiorczości w Polanowicach w formule zaprojektuj i wybuduj

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-13

Byczyna: Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad realizacją inwestycji adaptacja budynków magazynowo - produkcyjnych, oraz budynków gospodarczych, na Instytucje Otoczenia Biznesu - Byczyński Inkubator Przedsiębiorczości w Polanowicach w formule zaprojektuj i wybuduj
Numer ogłoszenia: 23025 - 2013; data zamieszczenia: 13.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 258445 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie, Rynek 1, 46-220 Byczyna, woj. opolskie, tel. 77 413 41 50, faks 77 413 41 50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad realizacją inwestycji adaptacja budynków magazynowo - produkcyjnych, oraz budynków gospodarczych, na Instytucje Otoczenia Biznesu - Byczyński Inkubator Przedsiębiorczości w Polanowicach w formule zaprojektuj i wybuduj.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV): 71.52.00.00-9 - usługi nadzoru budowlanego; 71.21.00.00-3 - doradcze usługi architektoniczne. 2. Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie przez Wykonawcę funkcji Inżyniera Kontraktu nad wykonaniem zadania - adaptacja budynków magazynowo - produkcyjnych, oraz budynków gospodarczych, na Instytucje Otoczenia Biznesu - Byczyński Inkubator Przedsiębiorczości w Polanowicach w formule zaprojektuj i wybuduj w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz.U. z 2010r nr 243 poz. 1623) w specjalnościach: -Konstrukcyjno - budowlanej, -Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, -Instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3. Inwestycja nad którą będzie pełniony funkcji Inżyniera kontraktu nad inwestycją: Adaptacja budynków magazynowo - produkcyjnych, oraz budynków gospodarczych, na Instytucje Otoczenia Biznesu - Byczyński Inkubator Przedsiębiorczości w Polanowicach w formule zaprojektuj i wybuduj. Szczegóły określa Program Funkcjonalno Użytkowy stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ. ETAP I - faza przetargowa i projektowa. Wykonawca w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zaprojektuj i wybuduj zadania Adaptacja budynków magazynowo - produkcyjnych, oraz budynków gospodarczych, na Instytucje Otoczenia Biznesu - Byczyński Inkubator Przedsiębiorczości w Polanowicach: 1. Bierze udział w pracy Komisji Przetargowej, w tym uczestniczy w czynnościach związanych z przygotowaniem SIWZ, udzielaniem odpowiedzi na zapytania Wykonawców zadawane przed terminem złożenia ofert na wykonanie zadania Adaptacja budynków magazynowo - produkcyjnych, oraz budynków gospodarczych, na Instytucje Otoczenia Biznesu - Byczyński Inkubator Przedsiębiorczości w Polanowicach oraz udziela pomocy w przygotowaniu dokumentacji związanej z ewentualnymi odwołaniami, 2. Wykonawca w trakcie opracowania dokumentacji projektowej: -koordynuje proces przygotowania dokumentacji projektowej inwestycji, - sprawdza kompletność i weryfikuje projekt budowlany opracowany przez Wykonawcę projektu i robót budowlanych, niezbędny do uzyskania pozwolenia na budowę pod kątem wzajemnej zgodności składających się na niego opracowań, a także zgodności z Programem Funkcjonalno Użytkowym (stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ) i wnosi pisemnie Zamawiającemu wszelkie uwagi, ETAP II - faza wykonania robót budowlanych. Wykonawca w trakcie realizacji robót budowlanych: 1. Pełni obowiązki Inżyniera Kontraktu oraz zapewnia i koordynuje pracę inspektorów nadzoru poszczególnych branż. Inspektorzy nadzoru są odpowiedzialni w zakresie swoich uprawnień i obowiązków wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz. U. 2010 Nr 243 poz. 1623 ze zmianami), 2. Powiadamia organ nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót z załączeniem oświadczeń kierownika budowy i inspektorów nadzoru, potwierdzających przyjęcie obowiązków na budowie, 3. Winien upewnić się przed rozpoczęciem prac budowlanych, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz zatwierdza plan BIOZ. Wstrzymuje roboty w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z przepisami BHP i ppoż., oraz innymi, 4. Ściśle współpracuje z projektantem pełniącym nadzór autorski 5. Dostosowuje czas pracy do czasu pracy wykonawcy robót budowlanych i wymagań Zamawiającego 6. W razie pilnej konieczności Wykonawca zobowiązany jest stawić się na placu budowy niezwłocznie, nie później niż 4 godziny od otrzymania informacji 7. Przygotowuje do przekazania plac budowy, 8. Kontroluje prawidłowość wpisów dokonywanych w dzienniku budowy i wydaje Wykonawcy robót budowlanych polecenia, potwierdzone wpisem w dzienniku budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, 9. Sprawdza jakość i egzekwuje zgodność wykonywanych robót budowlanych i wyrobów budowlanych z określonymi wymaganiami technicznymi, sztuką budowlaną oraz zatwierdzonym decyzją projektem budowlanym, w tym zapobiega zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, niezgodnych z dokumentacją projektową. 10. Kontroluje i przechowuje dokumenty jakości, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, atesty, protokóły badań, protokóły pomiarów, instrukcje obsługi w celu nie dopuszczenia do zastosowania materiałów wadliwych lub nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie w Polsce. Ocena ich zgodności z dokumentacją projektową, a w przypadku zastosowania przez wykonawcę robót budowlanych materiałów i urządzeń równoważnych ocena ich równoważności z przewidzianymi w dokumentacji technicznej w uzgodnieniu z nadzorem autorskim i Inwestorem. 11. Sprawdzenie autentyczności wymienionych wyżej dokumentów. 12. Żąda od Wykonawcy robót budowlanych, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych, w przypadku gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 13. Sprawdza i odbiera roboty budowlane ulegające zakryciu lub zanikające, 14. Uczestniczy w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych, 15. Wykonawca ma obowiązek stwierdzenia aktualnego stanu robót w razie przerwy w robotach oraz w innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z Zamawiającym. 16. Monitoruje terminowość realizacji robót budowlanych, a w przypadku zagrożenia niedotrzymania terminów wynikających z Harmonogramu rzeczowo - finansowego robót budowlanych powiadamia niezwłocznie pisemnie Zamawiającego, 17. Organizuje narady budowy, co najmniej jeden raz w miesiącu oraz na każde żądanie któregokolwiek z uczestników procesu inwestycji, z udziałem Wykonawcy robót budowlanych i przedstawicieli Zamawiającego, sporządza z nich protokoły i przekazuje je zainteresowanym stronom w terminie do 5 dni po naradzie, 18. Ma obowiązek uczestniczenia w kontrolach przeprowadzanych przez PINB i inne organy uprawnione do kontroli oraz dopilnowuje realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli, 19. Weryfikuje treść faktur wystawianych przez Wykonawcę robót budowlanych pod względem merytorycznym i rachunkowym oraz przekazuje w ciągu 2 dni Zamawiającemu, 20. Potwierdza faktycznie wykonane roboty oraz usunięcie wad i usterek. Przygotowuje i przeprowadza odbiory częściowe i końcowy robót z udziałem Zamawiającego, sporządza z nich protokoły, 21. Zatwierdza rysunki wykonawcze i warsztatowe sporządzane przez wykonawcę robót budowlanych dokonuje akceptacji dokumentacji powykonawczej, wszelkich raportów, akt, certyfikatów i innych dokumentów przygotowanych przez wykonawcę robót po zakończeniu robót i przedkłada ją Zamawiającemu do zatwierdzenia. Rozdział 4. Zalecenia ogólne. 1. Sprawdzenie pod względem merytorycznym ofert złożonych w przetargu na wyłonienie wykonawcy zadania adaptacja budynków magazynowo - produkcyjnych, oraz budynków gospodarczych, na Instytucje Otoczenia Biznesu - Byczyński Inkubator Przedsiębiorczości w Polanowicach w formule zaprojektuj i wybuduj. 2. Doradzanie Zamawiającemu w zakresie roszczeń i sporów z wykonawcą robót oraz w zakresie problemów mogących się pojawić podczas prowadzenia zadania zaprojektuj i wybuduj. 3. W trakcie realizacji zadania adaptacja budynków magazynowo - produkcyjnych, oraz budynków gospodarczych, na Instytucje Otoczenia Biznesu - Byczyński Inkubator Przedsiębiorczości w Polanowicach w formule zaprojektuj i wybuduj Wykonawca nadzoruje oraz monitoruje realizację zadania zgodnie z : - Harmonogramem rzeczowo - finansowym inwestycji sporządzonym przez Wykonawcę projektu i robót budowlanych, - Projektem budowlanym zatwierdzonym decyzją właściwego organu, -Warunkami umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą projektu i robót budowlanych, - Obowiązującymi przepisami prawnymi, 4. Wszystkie ważne informacje i decyzje niezbędne do realizacji zadania przekazywane między Wykonawcą a Wykonawcą projektu i robót budowlanych wymagają formy pisemnej, aby można uznać je za efektywne. Wszystkie pisma Wykonawcy do Wykonawcy projektu i robót budowlanych winny być w kopii przekazywane do wiadomości Zamawiającemu. 5. Zatwierdza, po uzgodnieniu z Zamawiającym, materiały i urządzenia przewidziane do zastosowania na etapie projektu jak i budowy. 6. Kontroluje zabezpieczenie obiektów zabytkowych w wypadku ich odkrycia oraz niezwłoczne zawiadamia właściwego konserwatora zabytków. 7. W porozumieniu z Zamawiającym każdorazowo zawiadamia właściwy organ nadzoru budowlanego o wypadkach naruszenia prawa budowlanego, dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska a także o rażących nieprawidłowościach lub uchybieniach technicznych. 8. Reprezentowanie Zamawiającego na jego wniosek w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z realizacją zadania zaprojektuj i wybuduj. Wykonawca prowadzi i przechowuje korespondencję z podmiotami biorącymi udział w realizacji zadania Adaptacja budynków magazynowo - produkcyjnych, oraz budynków gospodarczych, na Instytucje Otoczenia Biznesu - Byczyński Inkubator Przedsiębiorczości w Polanowicach: ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń, uwag i wniosków kierowanych do Wykonawcy projektu i robót budowlanych mogących być dowodami w razie ewentualnych sporów, roszczeń Wykonawcy projektu i robót budowlanych, katastrof budowlanych itp. Rozdział 5. Obowiązki Wykonawcy związane z odbiorem robót i uzyskaniem pozwolenia na Użytkowanie. 1. Przeprowadzenie kontroli przed odbiorem końcowym oraz przygotowanie listy wad oraz innych brakujących dokumentów, które miały być złożone zgodnie z umową przez wykonawcę robót. 2. Po zakończeniu robót Wykonawca potwierdza w dzienniku budowy zapis kierownika budowy o gotowości odbioru oraz należyte uporządkowanie terenu budowy. 3. Zweryfikowanie i zatwierdzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej, a następnie dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją związaną z nadzorowaną budową w formie ustalonej z Zamawiającym. 4. Współdziałanie z Wykonawcą robót i Zamawiającym w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na Użytkowanie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.21.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007- 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INWESDIM Sp. z o.o., ul. Kościuszki 31, 45-062 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73170,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31734,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31734,00 / Oferta z najwyższą ceną: 176000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.