Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-03
Kraków: 49/SI/2014 - Wykonanie remontu drogi i nawierzchni chodników w Jednostce Wojskowej 1155 Kraków-Balice
Numer ogłoszenia: 230271 - 2014; data zamieszczenia: 03.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1155 Kraków - Balice , Kraków 50, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6396250, faks 012 6396269.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.8bltr.wp.mil.pl (Zamówienia publiczne - w oparciu o PZP)
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa 1155.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 49/SI/2014 - Wykonanie remontu drogi i nawierzchni chodników w Jednostce Wojskowej 1155 Kraków-Balice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi i nawierzchni chodników w Jednostce Wojskowej 1155 Kraków-Balice, z podziałem na dwa zadania. Zakres remontu obejmuje: 1.1. Zadanie nr 1- remont drogi i nawierzchni chodników przy budynku nr 1 w Jednostce Wojskowej 1155 Kraków-Balice: 1.1.1. roboty pomiarowe - wykonanie pomiaru geodezyjnego 1.1.2. roboty rozbiórkowe, ziemne, wykonanie kanałów ściekowych 1.1.3. likwidację przełomów 1.1.4. wykonanie ścieku z kostki betonowej przy krawężniku drogi 1.1.5. roboty nawierzchniowe 1.1.6. przełożenie chodnika przed bud nr 1 1.2. Zadanie nr 2 - remont nawierzchni chodników w Jednostce Wojskowej 1155 Kraków-Balice: 1.2.1. usunięcie karpin poprzez frezowanie na głębokość 35 cm poniżej poziomu terenu, oczyszczenie terenu z pozostałości po frezowaniu, usunięcie korzeni i kory wraz z wywiezieniem, 1.2.2. regulację pionową studzienki teletechnicznej - szt. 1 1.2.3. regulację studzienek kanalizacyjnych - szt. 2 1.2.4. roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych, 1.2.5.usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humus) - gr. 15 cm, 1.2.6. wykonanie koryta na całej szerokości chodnika na głębokość 20 cm, 1.2.7. wywóz ziemi na odległość 24 km, 1.2.8. wykonanie ław betonowych z oporem pod obrzeża betonowe, 1.2.9. ułożenie obrzeży betonowych, 1.2.10. wykonanie podsypki z piasku gr. 5 cm, 1.2.11. wykonanie podbudowy, warstwa dolna - 15 cm, warstwa górna - 10 cm, 1.2.12. wykonanie warstwy odcinającej z miału kamiennego gr. 3 cm, 1.2.13. ułożenie kostki betonowej szarej gr. 6 cm na podsypce z piasku,.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W zakresie zadania nr 1 oraz zadania nr 2 do 50% zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj., do dnia 18.11.2014r. do godz. 10.00. W przypadku składania oferty na całość zakresu zamówienia wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł). Zamawiający informuje, że w związku z dopuszczeniem możliwości składania ofert częściowych, kwoty wadium, które wykonawca jest zobowiązany wnieść dla poszczególnych zadań, zostały określone poniżej: 1.2. w zakresie zadania nr 1 - 7.000,00 zł 1.3. w zakresie zadania nr 2 - 2.000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VI.A i VI.B SIWZ, które wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże składając ofertę, że wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Spełnieniem przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia będzie: w zakresie zadania nr 1 - wykazanie przez wykonawcę w zał. nr 7A do SIWZ co najmniej jednej należycie wykonanej, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu remontu lub budowie drogi o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł każda, wraz z dowodami określającymi czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; w zakresie zadania nr 2 - wykazanie przez wykonawcę w zał. nr 7B do SIWZ co najmniej jednej należycie wykonanej, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu remontu lub budowie chodnika z betonowej kostki brukowej o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda, wraz z dowodami określającymi czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; w przypadku składania przez jednego wykonawcę oferty jednocześnie na zadanie nr 1 i zadanie nr 2 wystarczającym będzie gdy Wykonawca wykaże w zał. nr 7A do SIWZ co najmniej jedną należycie wykonaną, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończoną robotę budowlaną polegającą na remoncie lub budowie drogi wraz z chodnikiem z betonowej kostki brukowej, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł każda, wraz z dowodami określającymi czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VI.A i VI.B SIWZ, które wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VI.A i VI.B SIWZ, które wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w zakresie zadania nr 1 wykaże składając ofertę, że dysponuje osobą pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz przedstawi informację o podstawie prawnej dysponowania tą osobą; - dopuszcza się przedstawienie, zamiast uprawnień budowlanych w danej specjalności, innych uprawnień, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz U. z 2008r. nr 63, poz. 394); Oceniając spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający będzie brał pod uwagę - w zakresie zadania nr 1 - dane przedstawione przez wykonawcę w zał. nr 8 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VI.A i VI.B SIWZ, które wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VI.A i VI.B SIWZ, które wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
w zakresie zadania nr 1 - wykazanie przez wykonawcę w zał. nr 7A do SIWZ co najmniej jednej należycie wykonanej, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu remontu lub budowie drogi o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł każda, wraz z dowodami określającymi czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; w zakresie zadania nr 2 - wykazanie przez wykonawcę w zał. nr 7B do SIWZ co najmniej jednej należycie wykonanej, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu remontu lub budowie chodnika z betonowej kostki brukowej o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda, wraz z dowodami określającymi czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; w przypadku składania przez jednego wykonawcę oferty jednocześnie na zadanie nr 1 i zadanie nr 2 wystarczającym będzie gdy Wykonawca wykaże w zał. nr 7A do SIWZ co najmniej jedną należycie wykonaną, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończoną robotę budowlaną polegającą na remoncie lub budowie drogi wraz z chodnikiem z betonowej kostki brukowej, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł każda, wraz z dowodami określającymi czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Druk Oferta, sporządzony wg wymagań SIWZ, zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ - Oferta. 2.Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z pkt XII niniejszej SIWZ w zakresie zadania nr 1 lub zadania nr 2 w zależności na które zadanie wykonawca składa ofertę. 3.Oryginał lub kopię pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Ostateczna treść umowy może ulec zmianie w zakresie określonym w § 21 zał. nr 4 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.8bltr.wp.mil.pl (Zamówienia publiczne - w oparciu o PZP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1155, 30-901 Kraków- Balice, budynek nr 2 (sztab) pok. nr 15, w godzinach 8.00 - 15.00 (w dni robocze) począwszy od dnia 03.11.2014r..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1155, 30-901 Kraków- Balice, budynek nr 2 (sztab) pok. nr 15, w godzinach 8.00 - 15.00 (w dni robocze)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 49/SI/2014 - Wykonanie remontu drogi i nawierzchni chodników w Jednostce Wojskowej 1155 Kraków-Balice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi i nawierzchni chodników w Jednostce Wojskowej 1155 Kraków-Balice, z podziałem na dwa zadania. Zakres remontu obejmuje: 1.1.Zadanie nr 1- remont drogi i nawierzchni chodników przy budynku nr 1 w Jednostce Wojskowej 1155 Kraków-Balice: 1.1.1. roboty pomiarowe - wykonanie pomiaru geodezyjnego 1.1.2. roboty rozbiórkowe, ziemne, wykonanie kanałów ściekowych 1.1.3. likwidację przełomów 1.1.4. wykonanie ścieku z kostki betonowej przy krawężniku drogi 1.1.5. roboty nawierzchniowe 1.1.6. przełożenie chodnika przed bud nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin realizacji - 3
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 49/SI/2014 - Wykonanie remontu drogi i nawierzchni chodników w Jednostce Wojskowej 1155 Kraków-Balice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi i nawierzchni chodników w Jednostce Wojskowej 1155 Kraków-Balice, z podziałem na dwa zadania. Zakres remontu obejmuje: 1.1. Zadanie nr 2 - remont nawierzchni chodników w Jednostce Wojskowej 1155 Kraków-Balice: 1.1.1. usunięcie karpin poprzez frezowanie na głębokość 35 cm poniżej poziomu terenu, oczyszczenie terenu z pozostałości po frezowaniu, usunięcie korzeni i kory wraz z wywiezieniem, 1.1.2. regulację pionową studzienki teletechnicznej - szt. 1 1.1.3. regulację studzienek kanalizacyjnych - szt. 2 1.1.4. roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych, 1.1.5.usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humus) - gr. 15 cm, 1.1.6. wykonanie koryta na całej szerokości chodnika na głębokość 20 cm, 1.1.7. wywóz ziemi na odległość 24 km, 1.1.8. wykonanie ław betonowych z oporem pod obrzeża betonowe, 1.1.9. ułożenie obrzeży betonowych, 1.1.10. wykonanie podsypki z piasku gr. 5 cm, 1.1.11. wykonanie podbudowy, warstwa dolna - 15 cm, warstwa górna - 10 cm, 1.1.12. wykonanie warstwy odcinającej z miału kamiennego gr. 3 cm, 1.1.13. ułożenie kostki betonowej szarej gr. 6 cm na podsypce z piasku,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin realizacji - 3
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- PRZEGLĄDY TECHNICZNE APARATURY MEDYCZNEJ
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH - PROBÓWKI
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy przegród zewnętrznych budynku B3 przy ul. Nad Drwiną 10 w Krakowie poprzez zmianę wyglądu elewacji polegającej na powiększeniu otworów okiennych.
- Dostawa urządzeń sieciowych w ramach rozbudowy infrastruktury sieci część I - Zakup NGFW PaloAlto część II - Zakup przełączników sieciowych Cisco
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dotyczących modernizacji boiska przy ul. Heila, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Sądu Okręgowego w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Cecele
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.