Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2011-08-29
Warszawa: Materia³y informacyjno-promocyjne
Numer og³oszenia: 230271 - 2011; data zamieszczenia: 29.08.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Zdrowia , ul. Miodowa 15, 00-952 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8312158, faks 22 831 14 49.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mz.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja rz±dowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Materia³y informacyjno-promocyjne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: CZÊ¦Æ I ZAMÓWIENIA wykonanie projektów graficznych, druku oraz dostawy materia³ów informacyjno - promocyjnych w zakresie Dzia³ania 2.3 Wzmocnienie potencja³u zdrowia osób pracuj±cych oraz poprawa jako¶ci funkcjonowania systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Kapita³ Ludzki, wed³ug harmonogramu, lecz nie pó¼niej ni¿ do 21 grudnia 2011 r. CZÊ¦Æ II ZAMÓWIENIA sk³ad, ³amanie oraz druk ulotek, plakatów oraz broszur informacyjnych, s³u¿±cych promocji projektu systemowego pn. Kszta³cenie zawodowe pielêgniarek i po³o¿nych w ramach studiów pomostowych wspó³finansowanego z Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Priorytetu II, Dzia³ania 2.3, Poddzia³ania 2.3.2 Programu Operacyjnego Kapita³ Ludzki 2007-2013,do 60 dni od dnia podpisania umowy; zgodnie z wymogami okre¶lonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.82.25.00-7, 79.80.00.00-2, 79.81.00.00-5, 79.82.20.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 21.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca sk³adaj±cy ofertê na CZÊ¦Æ I ZAMÓWIENIA, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie nale¿ycie wykona³, co najmniej 3 us³ugi o warto¶ci co najmniej 30 000,00 PLN brutto ka¿da, których przedmiotem by³o wykonanie projektów graficznych oraz druk materia³ów informacyjno - promocyjnych. Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca sk³adaj±cy ofertê na CZÊ¦Æ II ZAMÓWIENIA w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie nale¿ycie wykona³, co najmniej 2 us³ugi o warto¶ci co najmniej 30 000,00 PLN brutto ka¿da, polegaj±ce na sk³adzie, ³amaniu oraz druku materia³ów promocyjnych.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca sk³adaj±cy ofertê na CZÊ¦Æ I ZAMÓWIENIA, dysponowa³: a) osob± posiadaj±c± co najmniej 2 letnie do¶wiadczenie w przygotowaniu projektów graficznych. Warunkiem koniecznym jest zrealizowanie w tym okresie co najmniej 8 projektów graficznych, z czego minimum 3 w ostatnich 12 miesi±cach, przed up³ywem terminu na sk³adanie ofert b) osob± posiadaj±c± co najmniej 2 letnie do¶wiadczenie z zakresu redagowania tekstów prasowych Warunkiem koniecznym jest zrealizowanie w tym okresie co najmniej 6 wywiadów prasowych, z czego minimum 3 w ostatnich 12 miesi±cach, przed up³ywem terminu na sk³adanie ofert.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku uznania za najkorzystniejsz± ofertê, z³o¿on± przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie, bêd± oni zobowi±zani, przed podpisaniem umowy, do dostarczenia umowy reguluj±cej ich wspó³pracê. W przypadku uznania za najkorzystniejsz± ofertê, z³o¿on± przez podmioty bêd±ce osobami fizycznymi bêd± oni zobowi±zani, przed podpisaniem umowy, do dostarczenia aktualnego wpisu do ewidencji podmiotów gospodarczych. O¶wiadczenie o ustanowieniu pe³nomocnika, je¿eli dotyczy.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
ZMIANA UMOWY dot. CZʦÆI I ZAMÓWIENIA 1.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian w Umowie, gdy bêd± one dotyczy³y zmiany terminów okre¶lonych w harmonogramie realizacji Umowy, o którym mowa w § 3 Umowy. Zmiana mo¿e byæ dokonana jedynie w przypadku wyst±pienia opó¼nieñ w realizacji Umowy z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego. 2.Wykonawca jest zobowi±zany pisemnie poinformowaæ Zamawiaj±cego o zmianie, o której mowa powy¿ej oraz uzyskaæ zgodê Zamawiaj±cego na jej wprowadzenie. 3. Propozycja zmiany Umowy musi byæ zgodna z ustaw± z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z pó¼n. zm.) i zg³oszona wraz z uzasadnieniem nie pó¼niej ni¿ w terminie 7 dni przed jej planowanym wprowadzeniem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mz.gov.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: 00-952 Warszawa ul. Miodowa 15 pok.046.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 09.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Ministerstwo Zdrowia, 00-952 Warszawa ul. Miodowa 15 pok. 154.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Cz. I zamówienia - Wspó³finansowane ze ¶rodków UE w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego - Priorytet X Pomoc techniczna POKL Cz.II zamówienia - Wspó³finansowane ze ¶rodków UE w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego - projekt systemowy Kszta³cenie zawodowe pielegniarek i po³oznych w ramach studiów pomostowych.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: materia³y informacyjno-promocyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektów graficznych, druku oraz dostawy materia³ów informacyjno - promocyjnych w zakresie Dzia³ania 2.3 Wzmocnienie potencja³u zdrowia osób pracuj±cych oraz poprawa jako¶ci funkcjonowania systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Kapita³ Ludzki, obejmuj±cych: 1. zaprojektowanie, sk³ad, ³amanie, druk i dostawê broszury promuj±cej Dzia³anie 2.3 Wzmocnienie potencja³u zdrowia osób pracuj±cych oraz poprawa jako¶ci funkcjonowania systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Kapita³ Ludzki, 2. przygotowanie, sk³ad, ³amanie, druk i dostawê publikacji Europejski Fundusz Spo³eczny - Kapitalne Zdrowie w ramach Dzia³ania 2.3 Wzmocnienie potencja³u zdrowia osób pracuj±cych oraz poprawa jako¶ci funkcjonowania systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Kapita³ Ludzki, 3. zaprojektowanie, sk³ad, ³amanie, druk i dostawê ulotki promuj±cej Dzia³anie 2.3 Wzmocnienie potencja³u zdrowia osób pracuj±cych oraz poprawa jako¶ci funkcjonowania systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Kapita³ Ludzki, w terminie wed³ug harmonogramu, lecz nie pó¼niej ni¿ do 21 grudnia 2011 r.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.82.25.00-7, 79.80.00.00-2, 79.81.00.00-5, 79.82.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 21.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: materia³y informacyjno- promocyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje sk³ad, ³amanie oraz druk ulotek- 35.000 szt, plakatów - 5.000 szt. oraz broszur informacyjnych - 35.000 szt, s³u¿±cych promocji projektu systemowego pn. Kszta³cenie zawodowe pielêgniarek i po³o¿nych w ramach studiów pomostowych wspó³finansowanego z Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Priorytetu II, Dzia³ania 2.3, Poddzia³ania 2.3.2 Programu Operacyjnego Kapita³ Ludzki 2007-2013; wraz z ich skompletowaniem i dostaw±, w terminie do 60 dni od dnia podpisania umowy.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 78.98.00.00-2, 79.81.00.00-5, 79.82.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych, nabia³u i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obs³ugiwanych przez Zespó³ do obs³ugi Placówek Opiekuñczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 ¦wiadczenie us³ug w zakresie opró¿niania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i monta¿ verticali
- ¦wiadczenie us³ug monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdañskim.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzier¿awa urz±dzeñ drukuj±cych w systemie druku pod±¿aj±cego
- Us³uga polegaj±ca na wydrukowaniu publikacji dla Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina - 4 czê¶ci.
- Kompleksowe zaplanowanie, przygotowanie oraz przeprowadzenie dwudniowego wydarzenia pod nazw± "II POLSKO-NIEMIECKIE DNI TURYSTYKI ROWEROWEJ"
- ¦wiadczenie us³ug drukarskich dla Ma³opolskiego Centrum Kultury SOKÓ£ w Nowym S±czu w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Kompleksowa obs³uga urz±dzeñ drukuj±cych.
- Wykonywanie druku tygodnika spo³eczno-kulturalnego "Puls Jaworzna"
wiêcej: »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.