To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-03
Kielce: 1. Odcinkowe zabezpieczenie podłoża lewego wału rzeki Wisły w km 2+380-2+480 w m. Pawłów i w km 4+100-4+300
w m. Brzostków, gm. Nowy Korczyn, pow. buski.
2. Naprawa szkód na lewym wale rzeki Wisły na długości około 500 m w miejscowości Rataje Karskie, gmina Pacanów
Numer ogłoszenia: 230281 - 2014; data zamieszczenia: 03.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209605 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Odcinkowe zabezpieczenie podłoża lewego wału rzeki Wisły w km 2+380-2+480 w m. Pawłów i w km 4+100-4+300 w m. Brzostków, gm. Nowy Korczyn, pow. buski. 2. Naprawa szkód na lewym wale rzeki Wisły na długości około 500 m w miejscowości Rataje Karskie, gmina Pacanów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia kod CPV: 45246400-7 - roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót pn.: 1. Odcinkowe zabezpieczenie podłoża lewego wału rzeki Wisły w km 2+380-2+480 w m. Pawłów i w km 4+100-4+300 w m. Brzostków, gm. Nowy Korczyn, pow. buski. 2. Naprawa szkód na lewym wale rzeki Wisły na długości około 500 m w miejscowości Rataje Karskie, gmina Pacanów. w zakresie objętym dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - zwanej dalej SIWZ, pn.: Zabezpieczenie podłoża wałów Wisły i Nidy - II etap na terenie gmin: Nowy Korczyn i Pacanów, opracowaną przez Biuro Projektowo-Wykonawcze DELMER 25-531 Kielce, ul. Warszawska 47/22. Dokumentacja obejmuje: - projekt wykonawczy; - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych; - przedmiar robót (mający wyłącznie charakter informacyjny), Odcinki wałów objęte niniejszym zamówieniem zgodnie z w/w dokumentacją wchodzą w skład zadania nr II oraz IV i stanowią: - odcinek nr 3 (19) lewy wał Wisły (poniżej Nidy) km 2+380-2+480 m. Pawłów - odcinek nr 13 (23) lewy wał Wisły (poniżej Nidy) km 4+100-4+300 m. Brzostków - odcinek nr 10 lewy wał Wisły (poniżej Nidy) km 18+080-18+610 m. Rataje Karskie, gm. Pacanów. Uwaga: Zakres robót objęty niniejszym zamówieniem nie obejmuje realizacji robót przypisanych w dokumentacji do odcinka nr 13 (23) w m. Brzostków, związanych z podwyższeniem istniejącego obniżenia terenowego na zawalu o pow. F = 2500 m2. Obniżenie to zostało już zniwelowane. Z uwagi na fakt, że po powodzi która miała miejsce w roku 2010 na odcinku wału nr 10 w m. Rataje Karskie na długości 150 mb na podstawie uproszczonej dokumentacji technicznej opracowanej przez Agencję Technik Ekologicznych i Realizacji Inwestycji mk PERFEKT wykonana została ława podpierająca skarpę odwodną, zakres robót niniejszego zamówienia obejmuje m.in. rozebranie ławy podpierającej oraz jej późniejszą odbudowę (po wykonaniu przesłony) do parametrów projektowych. Zakres prac obejmuje m.in.: - roboty pomiarowe - 0,83 km - zdjęcie warstwy humusowej grub. 20 cm - 4 980 m2 - wykop mechaniczny pod wykonanie przesłony, geomembrany oraz drenażu - 3 806 m3; dokop ręczny pod wykonanie przesłony, geomembrany oraz drenażu - 724 m3; rozebranie istniejącego drenażu - 6 640 m2; wykonanie przesłony cementowo-bentonitowej grub. 34 cm - 6 040 m2; ułożenie geomembrany - 3 320 m2; ułożenie drenażu - 3 320 m2; odwóz ziemi z wykopu pod przesłonę oraz nadmiaru humusu - 2 804 m3; zakup i transport ziemi potrzebnej do wbudowania - 1 000 m3; odbudowa skarpy odwodnej wału z mechanicznym zagęszczeniem gruntu - 5 530 m3; plantowanie skarpy wału - 4 980 m2; humusowanie skarpy wału wraz z obsiewem - 4 980 m2; obsiew terenu przyległego - 0,05 ha remont nawierzchni z dybli - 50 m2 Do zakresu zamówienia oprócz robót określonych w dokumentacji technicznej należy ponadto: - urządzenie zaplecza dla prowadzonych robót; - sporządzenie planu BIOZ dla potrzeb robót budowlanych; - zabezpieczenie robót pod względem BHP; - zapewnienie dróg dojazdowych na czas realizacji robót.; - wykoszenie obu skarp, korony wału oraz przywałowej ławy podpierającej skarpę odwodną na odcinkach obwałowań przewidzianych do zabezpieczenia przed przystąpieniem do wykonywania robót ziemnych; - rozebranie i odbudowa ławy podpierającej skarpę odwodną do parametrów pierwotnych; Zamawiający wymaga aby Wykonawca przeprowadzał badania stopnia zagęszczenia gruntu każdorazowo w obecności osoby nadzorującej wskazanej przez Zamawiającego. Termin prowadzenia w/w badań każdorazowo należy uzgadniać z osobą nadzorującą z wyprzedzeniem co najmniej trzech dni roboczych. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać: a) na warunkach określonych niniejszą SIWZ i wzorem umowy b) zgodnie z: - warunkami Zamawiającego - obowiązującymi przepisami BHP; - warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót; - polskimi normami oraz obowiązującymi normami branżowymi, - przepisami prawa budowlanego - zasadami wiedzy technicznej. 3. Dokumentacja techniczna i SIWZ zwane są dalej dokumentacją przetargową. W przypadku podania w dokumentacji technicznej nazwy produktów urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych, służą one tylko i wyłącznie do określenia parametrów jakościowo-technicznych wymaganych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych produktów lub urządzeń które spełniają wymagania jakościowo-techniczne określone przez Zamawiającego. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej opisano materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów, urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne, które one zastępują. W takiej sytuacji Wykonawca stosując materiały , urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne równoważne zobowiązany jest zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2013 poz. 907 z późn. zm. - zwanej dalej ustawą) wykazać, że oferowane przez niego materiały , urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne spełniają wymagania Zamawiającego. W sytuacji gdy Wykonawca zamierza zastosować inne materiały ( wyroby) , urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne niż podane w dokumentacji projektowej winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały (wyroby) , urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne zawarte w dokumentacji oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów (wyrobów), urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych zaproponowanych w ofercie) wraz z charakterystykami technicznymi oraz dokumentami potwierdzającymi ich równoważność. W przypadku, gdy Wykonawca takiego wykazu nie dołączy do oferty zobowiązany będzie do wbudowania urządzeń i materiałów zgodnie z dokumentacją techniczną, o której mowa w pkt. 1. 4. Termin wykonania zamówienia Termin wykonania całego zamówienia (wraz z odbiorem końcowym): do 05-12-2014 r. w tym: wykonanie i zgłoszenie robót i prac do odbioru końcowego (na warunkach określonych w par. 9 pkt. 2 wzoru umowy stanowiącej zał. nr 6 do SIWZ) - do dnia 28-11-2014 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BUSKOPOL S.A., ul. Kilińskiego 41, 28-100 Busko-Zdrój, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1068223,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 950073,30
Oferta z najniższą ceną: 950073,30 / Oferta z najwyższą ceną: 1131289,25
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- IZP.2411.271.2024.JM Zakup wraz z dostawą strzykawek sterylnych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- "Kompleksowe utrzymanie powierzchni zielonych Dworca Autobusowego zlokalizowanego przy ul. Czarnowskiej 12 w Kielcach"
- "Ochrona fizyczna osób i dozór mienia Dworca Autobusowego wraz z jego otoczeniem i parkingami zlokalizowanego przy ul. Czarnowskiej 12 w Kielcach"
- Dostawa materiałów dla uczestników projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych, utwardzonych terenów zewnętrznych Dworca Autobusowego zlokalizowanego w Kielcach przy ul. Czarnowskiej 12"
- Dostawa samochodów osobowych w wersji nieoznakowanej
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.