Ogłoszenie z dnia 2013-01-16
Warszawa: Wzajemna sprzedaż świadczeń w związku z objęciem przez miesięcznik Twój Styl, którego Wydawnictwo Bauer Sp. z o.o. Sp. k. jest wydawcą - oficjalnego patronatu medialnego nad obchodami Jubileuszu 100-lecia Teatru Polskiego w Warszawie
Numer ogłoszenia: 23028 - 2013; data zamieszczenia: 16.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Polski w Warszawie, ul. Karasia 2, 00-327 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8261725, faks 22 8269278.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wzajemna sprzedaż świadczeń w związku z objęciem przez miesięcznik Twój Styl, którego Wydawnictwo Bauer Sp. z o.o. Sp. k. jest wydawcą - oficjalnego patronatu medialnego nad obchodami Jubileuszu 100-lecia Teatru Polskiego w Warszawie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wzajemna sprzedaż świadczeń w związku z objęciem przez miesięcznik Twój Styl, którego Wydawnictwo Bauer Sp. z o.o. Sp. k. jest wydawcą - oficjalnego patronatu medialnego nad obchodami Jubileuszu 100-lecia Teatru Polskiego w Warszawie. Wydawnictwo Bauer Sp. z o.o. Sp. k. - wydawca miesięcznika Twój Styl w ramach współpracy deklaruje się objąć patronatem obchody Jubileuszu 100-lecia Teatru Polskiego w Warszawie, ponadto zamieścić reklamę o powierzchni 1/3 strony pion w nr Twój Styl 2/2013 - na rynku 11 stycznia 2013 r. W zamian Teatr Polski zobowiązuje się do podjęcia działań w zakresie j.n.: a) Ekspozycji logo Wydawnictwo na drukach zaproszeń towarzyszących premierom i innym wydarzeniom artystycznym w Teatrze, b) Ekspozycji logo Patrona w repertuarach Teatru, c) Ekspozycji logo Patrona na ulotkach reklamowych dedykowanych poszczególnym premierom (ok. 49 tys. egzemplarzy rocznie), d) Ekspozycji logo Patrona w programach teatralnych dedykowanych poszczególnym premierom (ok. 10 tys. egzemplarzy rocznie), e) Ekspozycji logo Patrona na plakatach poszczególnych premier (ok. 770 sztuk rocznie), f) Ekspozycji logo Patrona na tablicach reklamowych dedykowanych poszczególnym premierom i innym wydarzeniom na Dużej Scenie Teatru, g) Ekspozycji logo Patrona w mailingach dedykowanych poszczególnym premierom i innym wydarzeniom, h) Ekspozycji logo Patrona na wszelkich innych drukach okazjonalnych zlecanych przez Teatr, i) Ekspozycji logo Patrona na citylightach oraz frontlightach promujących poszczególne premiery, j) Ekspozycji logo Patrona na plakatach na słupach Warexpo na terenie Warszawy, k) Ekspozycja logo Patrona na innych nośnikach wykorzystywanych w kampaniach poszczególnych premier, tj. ramki i ekrany w komunikacji miejskiej, ekrany ledowe (wybrane nośniki przy poszczególnych premierach), w zależności od wykorzystywanych przez Teatr nośników, l) Ekspozycji logo Patrona w materiałach prasowych dedykowanych poszczególnym premierom, m) Ekspozycji logo Patrona na stronie internetowej Teatru www.teatrpolski.waw.pl, n) Ekspozycji logo Patrona na profilu (Fun Page) Teatru na Facebooku, o) Ekspozycji logo Patrona podczas prób medialnych dotyczących poszczególnych premier, na nośniku dostarczonym przez Patrona, p) Ekspozycji logo Patrona podczas każdej premiery oraz podczas ewentualnych wydarzeń jej towarzyszących, na nośniku dostarczonym przez Patrona (w postaci roll-upów, okładki Twojego STYLU, ścianki prasowej itp.), q) Stałej ekspozycji logo Patrona na plazmach w foyer Dużej i Małej Sceny, r) Ekspozycji logo Patrona we wszystkich reklamach prasowych dedykowanych poszczególnym premierom (ok. 30 ekspozycji rocznie), s) Ekspozycji logo Patrona w Głównej Kasie Teatru przy Krakowskim Przedmieściu (plazma), t) Wskazania sponsorskiego (w formie podziękowań) podczas konferencji prasowej zapowiadającej rok jubileuszowy, u) Przekazanie puli zaproszeń na każdą premierę Teatru na Dużej Scenie i Małej Scenie Teatru - w ilości 12 sztuk na Małą Scenę i 30 sztuk na Dużą Scenę - przesłanych min. dwa tygodnie przed planowaną premierą, v) Przekazanie każdego miesiąca puli zaproszeń VIP na spektakle repertuarowe Teatru - w ilości 30 sztuk - przesłanych min. dwa tygodnie przed planowaną premierą.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wydawnictwo Bauer Sp. z o.o. Sp. k., ul. Motorowa 1, 04-035 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42435,00
Oferta z najniższą ceną: 42435,00 / Oferta z najwyższą ceną: 42435,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie w trybie z wolnej ręki zgodnie z art. 66 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) oraz na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. a. Twój Styl jest niekwestionowanym liderem wśród luksusowej prasy kobiecej. W stosunku do kolejnego w tym segmencie miesięcznika PANI sprzedaje on ponad 120.000 egzemplarzy więcej (dane z okresu I - III kwartał 2012 r.). Twój Styl to magazyn dla ambitnych, niezależnych kobiet, ceniących zarówno wiedzę i osobisty rozwój, jak i świat przyjemności i zabawy. Swoją tematyką obejmuje najszersze spektrum zagadnień dotyczących życia współczesnej kobiety. Prezentuje portrety polskich i zagranicznych bohaterów w wywiadach i reportażach, zjawiska polityczne, społeczne i kulturalne, modę, urodę, podróże, kuchnię, wnętrza oraz psychologię i zdrowie. Jako magazyn luksusowy starannie dobiera swoich bohaterów oraz prezentowane w magazynie zjawiska, zawsze kierując się zasadą wiarygodności i elegancji. Dlatego też zaistnienie na łamach tak luksusowego magazynu niewątpliwie wpłynęłoby pozytywnie na postrzeganie Teatru Polskiego w świadomości czytelniczek Twojego Stylu. Twój Styl jest magazynem ogólnopolskim o średnim nakładzie ponad 310.000 egzemplarzy (dane z okresu 10.2011 - 09.2012), czyli informacja o jubileuszu i proponowanych w 2013 r. premierach dzięki patronatowi dotrze do ogromnej ilości potencjalnych widzów Teatru Polskiego. Ponadto z punktu widzenia celowości i gospodarności w wydatkowaniu środków publicznych oferta Wydawnictwa Bauer Sp. z o.o., Sp. k. jest korzystna ze względów finansowych - patrz uzasadnienie z 14.12.2012r. będące w posiadaniu Zamawiającego
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa monitoringu temperatury w urządzeniach chłodniczych
- Usługi noclegowe, gastronomiczne i wynajmu sali
- Opieka weterynaryjna nad zwierzętami bezdomnymi i kotami żyjącymi w latach 2025-26
- Modernizacja boisk przy Szkole Podstawowej nr 52 ul. Samarytanka 11a.
- "Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r." Etap IV
- Modernizację systemu zarządzenia Magnum w Ośrodku Produkcji Telewizyjnej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA POLIGRAFII 2 NA POTRZEBY OIFP-ECS W BIAŁYMSTOKU 2025/2026r.
- Usługa kampanii w social mediach
- Kampania SEO i Google Ad Words oraz kampania online w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram) w ramach projektu "Odkryj Ukryte Klejnoty II" w ramach programu Interreg Czechy-Polska.
- Kompleksowa usługa organizacji finału międzynarodowego konkursu dla młodzieży.
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.