To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-14
Sieradz: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego: dwudziestu pięciu zestawów komputerowych, jednego notebooka, pięć pendrive 8GB, pięć pendrive 16GB, pięć ups, dziesięć kabli UTP 10m, dziesięć kabli UTP 5m, dziesięć kabli UTP 3m, dwa switche D-Link, dwieście płyt CD-R, dwieście płyt DVD-R na rzecz Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych jej prokuratur rejonowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na części tj. trzy zadania
Numer ogłoszenia: 230290 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67225 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Sieradzu, ul. Piłsudskiego 4, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 0-43 82 66 451, faks 043 8266473.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego: dwudziestu pięciu zestawów komputerowych, jednego notebooka, pięć pendrive 8GB, pięć pendrive 16GB, pięć ups, dziesięć kabli UTP 10m, dziesięć kabli UTP 5m, dziesięć kabli UTP 3m, dwa switche D-Link, dwieście płyt CD-R, dwieście płyt DVD-R na rzecz Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych jej prokuratur rejonowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na części tj. trzy zadania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego: dwudziestu pięciu zestawów komputerowych, jednego notebooka, pięć pendrive 8GB, pięć pendrive 16GB, pięć ups, dziesięć kabli UTP 10m, dziesięć kabli UTP 5m, dziesięć kabli UTP 3m, dwa switche D-Link, dwieście płyt CD-R, dwieście płyt DVD-R na rzecz Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych jej prokuratur rejonowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na części tj. trzy zadania. CPV 30214000-2, 30231300-0, 30237460-1, 30213100-6, 30237410-6, 30234300-1, 30234400-2, 30236000-2, 30237000-9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zadanie nr 1. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwudziestu pięciu zestawów komputerowych o parametrach technicznych i warunkach gwarancji podanych w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i wnieść sprzęt bez dodatkowego wynagrodzenia do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga aby oferowany sprzęt był fabrycznie nowy. Pod pojęciem (fabrycznie nowy) zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnym opakowaniu producenta z widocznym logo i symbolem produktu. 4. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć deklaracje CE na oferowany sprzęt najpóźniej w dniu dostawy. Sprzęt musi być dostarczony wraz z pełną dokumentacją i nośnikami z oprogramowaniem. CPV 30214000-2, 30231300-0, 30237460-1, 30237410-6. Zadanie nr 2. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego notebooka o parametrach technicznych i warunkach gwarancji podanych w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i wnieść sprzęt bez dodatkowego wynagrodzenia do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga aby oferowany sprzęt był fabrycznie nowy i posiadał certyfikaty bezpieczeństwa (CE). Pod pojęciem (fabrycznie nowy) zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnym opakowaniu producenta z widocznym logo i symbolem produktu. 4. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć deklaracje CE na oferowany sprzęt najpóźniej w dniu dostawy. Sprzęt musi być dostarczony wraz z pełną dokumentacją i nośnikami z oprogramowaniem. CPV 30213100-6. Zadanie nr 3. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: pięć pendrive 8GB, pięć pendrive 16GB, pięć ups, dziesięć kabli UTP 10m, dziesięć kabli UTP 5m, dziesięć kabli UTP 3m, dwa switche D-Link, dwieście płyt CD-R, dwieście płyt DVD-R o parametrach technicznych i warunkach gwarancji podanych w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i wnieść sprzęt bez dodatkowego wynagrodzenia do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga aby oferowany sprzęt był fabrycznie nowy. Pod pojęciem (fabrycznie nowy) zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnym opakowaniu producenta z widocznym logo i symbolem produktu. CPV 30234300-1, 30234400-2, 30236000-2, 30237000-9.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa dwudziestu pięciu zestawów komputerowych o parametrach technicznych i warunkach gwarancji podanych w załączniku nr 1 do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67289,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 74784,00
Oferta z najniższą ceną: 74784,00 / Oferta z najwyższą ceną: 86561,25
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa jednego notebooka o parametrach technicznych i warunkach gwarancji podanych w załączniku nr 2 do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SAMAXON Sp. z o.o., ul. Stolarska 10/7, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2004,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2146,35
Oferta z najniższą ceną: 2146,35 / Oferta z najwyższą ceną: 2894,57
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa: pięć pendrive 8GB, pięć pendrive 16GB, pięć ups, dziesięć kabli UTP 10m, dziesięć kabli UTP 5m, dziesięć kabli UTP 3m, dwa switche D-Link, dwieście płyt CD-R, dwieście płyt DVD-R o parametrach technicznych i warunkach gwarancji podanych w załączniku nr 3 do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SAMAXON Sp. z o.o., ul. Stolarska 10/7, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2155,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2152,50
Oferta z najniższą ceną: 2152,50 / Oferta z najwyższą ceną: 2966,76
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa artykułów mleczarskich
- Ubezpieczenie Majątku Powiatu Sieradzkiego
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sieradz w roku 2024 i 2025. Część Nr 4 i 6
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Zakładu Karnego w Sieradzu oraz OZ ZK w Sieradzu w roku 2025
- Dostawa odczynników do diagnostyki chorób infekcyjnych i alergicznych wraz z dzierżawą aparatów na 24 miesiące
- Wyłapywanie i zapewnienie opieki w schronisku bezdomnym zwierzętom z terenu Miasta Sieradza
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Dostawa sprzętu komputerowego według 2 części
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Dostawa urządzeń multimedialnych na potrzeby działalności edukacyjno-terapeutycznych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
- "Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.