Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-08
Tarnowskie Góry: Przebudowa budynku Przedszkola Nr 13- prace wykończeniowe
Numer ogłoszenia: 230296 - 2008; data zamieszczenia: 08.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 3 , ul. Żeromskiego 64, 42-603 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3848215, fax. 032 3848215.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zsp3.tarnowskiegory.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku Przedszkola Nr 13- prace wykończeniowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa budynku Przedszkola Nr 13 a w szczególności : - zerwanie istniejącej posadzki w toalecie dziecięcej - płytkowanie ścian i podłóg zaplecza kuchni - malowanie ścian i sufitów - montaż stolarki drzwiowej - wykonanie instalacji wod. -kan. w nowopowstałych pomieszczeniach parteru oraz montaż armatury.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2.W oparciu o powyższe Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a)Wykonawca musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu robót budowlanych - oświadczenia, potwierdzonego referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich zamawiających, że w ciągu ostatnich 2 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał, tj. zrealizował, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, przez co należy w szczególności rozumieć wykonanie robót remontowo -budowlanych o łącznej wartości 100000,00 zł, z których co najmniej jedna o wartości 80000,00zł b)Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą (ami) uprawnioną do sprawowania funkcji kierownika budowy posiadającą aktualne uprawnienia budowlane wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego w zakresie konstrukcyjno - budowlanym (Dz.U.2000r. Nr 106 poz.1126 Prawo budowlane t.j. z późn.zm.), c)Wykaz podmiotów ( podwykonawców ), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich prac wg wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ, d)Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 90000 zł. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia podwykonawcom. 4.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także podania nazw (firm) proponowanych podwykonawców. 5.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 6.W przypadku, o którym mowa w punkcie 5, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, co potwierdzą stosownym pisemnym pełnomocnictwem podpisanym przez wszystkie podmioty występujące wspólnie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 7.Jako spełnienie wymogu przedłożenia pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 6, uznaje się również złożenie umowy konsorcjum, jeżeli będzie z niej wynikać upoważnienie dla osoby występującej w postępowaniu do reprezentowania wszystkich podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. UWAGA! Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz warunków określonych w punkcie V. SIWZ, od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1.1.oświadczenia zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy pzp, (jest załącznikiem nr 1 do formularza oferty) 1.2.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą (ami) uprawnioną do sprawowania funkcji kierownika budowy posiadającą aktualne uprawnienia budowlane wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego w zakresie konstrukcyjno - budowlanym. 1.4.wykaz robót budowlanych (oświadczenie) potwierdzony referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich zamawiających( w ciągu ostatnich 2 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), przez co należy w szczególności rozumieć zrealizowanie robót remontowo-budowlanych o wartości nie mniejszej niż 100000,00 zł (zał. Nr 2 ) 1.5.wykaz podmiotów ( podwykonawców ), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich prac wg wzoru - (załącznik nr 3 do SIWZ), 1.6.polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 90000,00 zł 2.W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w punktach 1.2 i 1.6 składa każdy z podmiotów. 3.Dokumenty wymienione w pkt 1 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej -za zgodność z oryginałem- przez Wykonawcę. 4.Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z pieczątką imienną osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zsp3.tarnowskiegory.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr12 Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 3 Tarnowskie Góry 42-603 ul.żeromskiego 64 pokój 15.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr12 Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 3 Tarnowskie Góry 42-603 ul.żeromskiego 64 pokój 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Zakup i dostawa sprzętu fotograficznego w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim w ramach projektu pn. "Przebudowa oddziałów szpitalnych WSP SA w Tarnowskich Górach"
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Chemiczno - Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach. Etap 4. Stolarka drewniana i PCV w piwnicy
- Świadczenie usługi polegającej na digitalizacji i nadaniu zakresów przestrzennych analogowym dokumentom PZGiK prowadzonego przez Wydział Geodezji Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA" - II postępowanie
- "Ścinka zawyżonych poboczy i konserwacja rowów w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu tarnogórskiego"
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Budowa budynku na potrzeby przedszkola i żłobka na terenie gminy Orońsko
- Modernizacja i budowa budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Młynarze wraz z zagospodarowaniem terenu
- SPRAWOW. WIELOBRANŻ. NADZORU INWESTYC. nad zad. pn.: Przebud, rozbud, i nad. bud. bud. użytecz. publicz, - bud. dwor. wraz z zagospod. teren. przyległ. do zad, inwestyc. pn.: Kolej na park - etap I "
- ZP-9/2025 - Remont pomieszczeń zmywalni Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie przy ul. Żelaznej 79
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.