Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-30
Zgorzelec: CAZ.URP.2710.10.2012 Przetarg nieograniczony na organizację usługi szkoleniowej dla osób bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 230403 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu , ul. Pułaskiego 14, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 75 775 56 05, faks 75 775 56 06.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.zgorzelec.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CAZ.URP.2710.10.2012 Przetarg nieograniczony na organizację usługi szkoleniowej dla osób bezrobotnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zgorzelcu realizowanych ze środków Funduszu Pracy w zakresie: Spawacz MAG - kurs podstawowy 1.Liczba uczestników: jedna grupa 10 osób. 2.Cel szkolenia: celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników niezbędne do podjęcia pracy w charakterze spawacza blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135). 3.Termin realizacji szkolenia: w okresie pomiędzy 15.11.2012r. i 14.12.2012r. 4.Miejsce szkolenia: Zgorzelec. 5.Cena (koszt) oferty powinna zawierać koszt egzaminów zewnętrznych. 6.Zamówienie należy realizować w oparciu o obowiązujące przepisy oraz program kursu obejmujący zagadnienia teoretyczne i praktyczne zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach przyjmując ogółem 145 godzin zegarowych zajęć. Program szkolenia oraz egzaminowanie uczestników powinno być objęte nadzorem Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. - kod CPV 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego. Informacje dodatkowe: a)Przez szkolenie Zamawiający rozumie pozaszkolne zajęcia mające na celu uzyskanie, uzupełnienie lub doskonalenie umiejętności i kwalifikacji zawodowych lub ogólnych, potrzebnych do wykonywania pracy, b)Wymaga się, żeby Wykonawca przy tworzeniu programu szkolenia wykorzystał standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń dostępnych na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl c)Wykonawca w trakcie szkolenia zapewni uczestnikom samodzielne stanowiska, jak również materiały dydaktyczne oraz właściwie warunki lokalowe i techniczne niezbędne do odbywania zajęć, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków; d)Wykonawca zapewni kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje oraz doświadczenie adekwatne do kierunku szkolenia. Wykładowcy powinni posiadać wymagane uprawnienia, jeśli przepisy odrębne nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; e)Wykonawca powinien wyposażyć uczestników w odzież ochronną, jeśli tematyka szkolenia tego wymaga; f)Szkolenie powinno być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Godzina zegarowa obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut. Dopuszcza się możliwość skumulowania przerw w postaci 30-minutowej przerwy między zajęciami. Ogólna liczba godzin szkolenia nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Minimalny miesięczny wymiar szkolenia wynosi 25 godzin; g)Szkolenie powinno odbywać się od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót, niedziel oraz dni świątecznych) w godzinach pomiędzy 8:00 a 18:00. Dzienny wymiar zajęć musi wynosić nie mniej niż 6 oraz nie więcej niż 8 godzin zegarowych; h)Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na własny koszt osób nieposiadających prawa do stypendium szkoleniowego oraz osób kontynuujących udział w szkoleniu po podjęciu zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej po otrzymaniu pisemnej informacji od Zamawiającego lub w przypadku uzyskania informacji o podjęciu zatrudnienia, innej pracy zarobkowej, działalności gospodarczej od osoby biorącej udział w szkoleniu po uzgodnieniu z Zamawiającym; i)Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia catering w postaci zimnych i ciepłych napoi (kawa, herbata, woda) wraz z dodatkami (cukier, śmietanka do kawy) oraz świeżych przekąsek (ciastka deserowe lub słodkie bułki); j)Każdy uczestnik szkolenia otrzyma na własność materiały dydaktyczne w postaci skryptu (kartki skryptu powinny być ze sobą trwale złączone) bądź podręcznika zgodnie z tematyką szkolenia, zeszytu (ilość kartek dostosowana do zakresu szkolenia) i długopisu. Odbiór materiałów dydaktycznych zostanie potwierdzony własnoręcznym podpisem przez każdego uczestnika. Wszystkie materiały muszą być przygotowane i wydane uczestnikom w pierwszym dniu szkolenia; k)Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem sprawdzającym kwalifikacje osób przeszkolonych; l)Wykonawca wyda w ostatnim dniu szkolenia każdemu uczestnikowi zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL (w przypadku cudzoziemca numer dokumentu potwierdzającego tożsamość), nazwę instytucji szkoleniowej, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową prowadzącą szkolenie; m)Warunkiem uzyskania przez uczestnika zaświadczenia o ukończeniu szkolenia z wynikiem pozytywnym jest odbycie co najmniej 70% zajęć przewidzianych programem szkolenia oraz uzyskania pozytywnych ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz końcowego egzaminu sprawdzającego kwalifikacje osób przeszkolonych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca może uzyskać zlecenie zamówienia na prowadzenie szkoleń finansowanych ze środków publicznych po wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (art. 20 ust. 1 ustawy z 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy). Wykonawca spełni warunek, jeśli przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia i informacji w nim zawartych zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 usługi przeprowadzenia szkoleń grupowych obejmujących minimum 5 uczestników w zakresie przedmiotu szkolenia spełnią warunek. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów i informacji w nich zawartych zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji złożonych przez Wykonawcę dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy spełnią warunek, jeśli wykażą dysponowanie na czas realizacji szkolenia salą wyposażoną w stanowiska do przeprowadzenia zajęć teoretycznych (odpowiednio do liczby uczestników) oraz sprzętem i miejscem przystosowanym do prowadzenia zajęć praktycznych. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów i informacji w nich zawartych zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Zamawiający nie dopuszcza, aby w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca dokonywał zmian w zakresie miejsca szkolenia, z zastrzeżeniem pkt. 16 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy spełnią warunek, jeśli wykażą dysponowanie co najmniej 2 osobami o wykształceniu, doświadczeniu i kwalifikacjach odpowiednimi do prowadzenia zajęć dydaktycznych powierzonych przez Wykonawcę. Wykładowcy powinni posiadać odpowiednią wiedzę oraz przygotowanie merytoryczne do prowadzenia zajęć, a także doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie przedmiotu zamówienia (minimum 3 przeprowadzone szkolenia grupowe). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów i informacji w nich zawartych zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Zamawiający nie dopuszcza, aby w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca dokonywał zmian w zakresie kadry dydaktycznej, z zastrzeżeniem pkt. 16 SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek, jeśli przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia, dokumentów i informacji w nim zawartych zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty wymienione w pkt. 9.1. SIWZ - formularz ofertowy wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ, program szkolenia wg wzoru załącznika nr 6 do SIWZ, kalkulacja ceny szkolenia na jednego uczestnika wg wzoru załącznika nr 7 do SIWZ, planowany harmonogram wg wzoru nr 8 do SIWZ, dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Struktura programu szkolenia - 30
- 3 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana warunków umowy może wystąpić wyłącznie w n/w okolicznościach: - terminy rozpoczęcia kursów będą uzgodnione w zależności od zainteresowania bezrobotnych danym kierunkiem szkolenia i związanej z tym możliwości utworzenia grupy szkoleniowej, - gdy Zamawiającemu nie uda się skompletować pełnej grupy szkoleniowej-poprzez zmniejszenie liczby uczestników do 20%. Natomiast w przypadku braku zainteresowania bezrobotnych danym kierunkiem szkolenia, Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji szkoleń, których oferta dotyczy, - w przypadku konieczności zmiany terminu realizacji szkolenia spowodowanej przyczynami niezależnymi od Wykonawcy (np. działanie siły wyższej), - w przypadku konieczności zmiany wykładowcy spowodowanej zdarzeniem losowym lub chorobą uniemożliwiającą prowadzenie zajęć dopuszcza się taką zmianę. Wykładowca prowadzący zajęcia w zastępstwie powinien posiadać kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze od zastępowanego wykładowcy. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wymiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia. Zmiana kadry wymaga zgody Zamawiającego. Podanie o dokonanie zmiany wykładowcy powinno wpłynąć do Zamawiającego niezwłocznie po powzięciu przez Wykonawcę wiadomości o w/w okolicznościach. Zamawiający nie dopuszcza, by zmiana wykładowcy prowadziła do zmian w harmonogramie szkolenia w zakresie realizacji zajęć w poszczególnych dniach szkolenia. - w uzasadnionych przypadkach możliwa jest zmiana miejsca szkolenia, przy czym nowa lokalizacja nie może pozostawać w sprzeczności z wymaganiami postawionymi w SIWZ odnośnie miejsca szkolenia, a także z wymogami w zakresie BHP - ocena zasadności zmiany należy do Zamawiającego, - w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w harmonogramie szkolenia zaakceptowanych przez Zamawiającego, - zmiany wynikające z nowelizacji przepisów prawnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.zgorzelec.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu, ul. Pułaskiego 14, 59-900 Zgorzelec, pokój nr 210.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu, ul. Pułaskiego 14, 59-900 Zgorzelec, pokój nr 108.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Zakup dostaw i usług w ramach zadania Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- wykonanie rob. budowl. dla zadania pn. "Efektywny energetycznie szpital w Zgorzelcu - poradnie lekarskie ul. Broniewskiego 27b", kt. celem jest poprawa efekt. energet. bud. przy ul. Bron. 27b w Zg-cu
- Oznakowanie pionowe dróg powiatowych na terenie powiatu zgorzeleckiego - część II
- Budowa żłobka na 75 miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 przy ul. Groszowej w Zgorzelcu
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Wymiana dachu budynku nr 10 b-c (internat) w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Zgorzelcu
- Karczowanie krzaków i wycinka drzew przy drogach powiatowych na terenie powiatu zgorzeleckiego - część II
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczniów, w ramach projektu pn. "Uczeń - pracownik - przedsiębiorca - III Edycja" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Świadczenie usługi szkoleniowej poprzez organizację i przeprowadzenie kursów dla uczniów w ramach projektu pn. Zawodowa Małopolska. Kurs kelnerski. Kurs barmański .
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn. Specjalistyczne metody montażu i napraw złożonych pakietów elektronicznych ... typu BGA w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- Realizacja kursów i szkoleń dla uczniów w ramach projektu pn. "ZAWODOWE KOMPETENCJE"
- KURS GASTRONOMICZNY
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Spawanie metodą MAG 136" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.