To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-30
Gdynia: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, w tym:
Grupa A - Dostawa papieru kserograficznego i kartonu
Grupa B - Dostawa materiałów biurowych
Grupa C - Dostawa pudeł archiwizacyjnych.
Numer ogłoszenia: 230427 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207737 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 626 21 98, faks 58 6262314.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, w tym: Grupa A - Dostawa papieru kserograficznego i kartonu Grupa B - Dostawa materiałów biurowych Grupa C - Dostawa pudeł archiwizacyjnych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, w tym: Grupa A - Dostawa papieru kserograficznego i kartonu Grupa B - Dostawa materiałów biurowych Grupa C - Dostawa pudeł archiwizacyjnych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 30.23.74.30 - Markery 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.73.20 - Zszywacze 30.19.73.30 - Dziurkacze 30.19.97.92 - Kalendarze 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa papieru kserograficznego i kartonu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H. EKO Elżbieta Ogórek, UL. Malborska 53., Elbląg, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17526,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20473,40
Oferta z najniższą ceną: 20473,40 / Oferta z najwyższą ceną: 26904,70
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"WESPA" HURTOWNIA ART. PAPIERNICZYCH - JOLANTA IWANKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
"WESPA" HURTOWNIA ART. PAPIERNICZYCH - JOLANTA IWANKIEWICZ
- WESPA Hurtownia Art.Papierniczych, Jolanta Iwankiewicz, Dąbrowszczaków 1, Gdańsk, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 142490,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 84709,49
Oferta z najniższą ceną: 84709,49 / Oferta z najwyższą ceną: 158328,52
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa pudeł archiwizacyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Partner XXI-PIK Sp. z o.o., Fordońska 246, Bydgoszcz,, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24684,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27774,00
Oferta z najniższą ceną: 27774,00 / Oferta z najwyższą ceną: 47703,15
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Modernizacja pokrycia dachu i instalacji odgromowej w budynku Studenckiego Domu Marynarza nr 2 przy ul. Sędzickiego 19 w Gdyni
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Studenckiego Domu Marynarza nr 2 przy ul. Sędzickiego 19 w Gdyni
- Dostawa nowych samochodów finansowanych w formie leasingu operacyjnego - 3
- Ekspertyza techniczna oraz dokumentacja projektowa remontu dwóch drogowych wiaduktów łukowych nad torami PKP w ciągu ul.J. Wiśniewskiego wraz z nadzorem autorskim nad realizacją projektu budowlanego
- Dostawa farb specjalistycznych do remontu dokowego statku Horyzont II - powtórne
- SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW Z DZIERŻAWĄ SYSTEMU DO OZNACZANIA MOCZU, PŁYNÓW Z JAM CIAŁA I OSADU DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Dąbie"
- "Zakup i dostawa papieru ksero oraz artykułów biurowych do Urzędu Miasta Ruda Śląska"
- Dostawa materiałów i akcesoriów biurowych z podziałem na części
- Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla Prokuratury Okręgowej w Łodzi oraz podległych jej jednostek organizacyjnych.
- Dostawa artykułów biurowych dla USDK
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i tonerów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.