eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GoleniówZakup instrumentów muzycznych wraz z dostawą i strojeniem oraz zakup mebli biurowych wraz z dostawą i montażem na potrzeby Szkoły Muzycznej I st. w Goleniowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-29

Goleniów: Zakup instrumentów muzycznych wraz z dostawą i strojeniem oraz zakup mebli biurowych wraz z dostawą i montażem na potrzeby Szkoły Muzycznej I st. w Goleniowie
Numer ogłoszenia: 230429 - 2011; data zamieszczenia: 29.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 205665 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Goleniowski, ul. Dworcowa 1, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4180512, 4180361, faks 91 4182530.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup instrumentów muzycznych wraz z dostawą i strojeniem oraz zakup mebli biurowych wraz z dostawą i montażem na potrzeby Szkoły Muzycznej I st. w Goleniowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i strojenie fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich instrumentów muzycznych oraz zakup, dostawa wraz montażem fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich mebli biurowych, spełniającego normy bezpieczeństwa oraz parametry techniczne określone w specyfikacjach technicznych. Instrumenty muzyczne oraz meble biurowe Wykonawca dostarczy na własny koszt do siedziby Szkoły Muzycznej I st., ul. Niepodległości 1; 72 - 100 Goleniów. Szczegółowe opis każdej części zamówienia, ilość, wymagane parametry, konfiguracje oraz inne wymagania zawierają załączniki od 9 do 11 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00 - Instrumenty muzyczne 39.13.00.00 - Meble biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część nr 1 - PIANINA I FORTEPIAN

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Salon Muzyczny FAN Grzegorz Walczyński, ul. Św. Wojciecha 1, 70-410 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80487,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 95800,01

  • Oferta z najniższą ceną: 95800,01 / Oferta z najwyższą ceną: 95800,01

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część nr 2 - AKORDEON

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANDERS P.H.U. Roman Anderski, ul. Kubsza 28A, Wodzisław Śl., kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11382,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13562,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13562,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13562,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część nr 3 - MEBLE BIUROWE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa WIKAR Grzegorz Kubiak, ul. Chrobrego 6, Września, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26016,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27957,90

  • Oferta z najniższą ceną: 27957,90 / Oferta z najwyższą ceną: 33844,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.