To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-10
Ogłoszenie nr 23044 - 2017 z dnia 2017-02-10 r.
Nowy Sącz: Dostawa paliwa do pojazdów Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego
w Nowym Sączu w okresie od dnia 01.03.2017 r. do 28.02.2018 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 10685-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego, krajowy numer identyfikacyjny
49080856700000, ul.
ul. 29 Listopada
10,
33300
Nowy Sącz, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
018 4490880, 4490882, faks
184 490 881, e-mail
sekretariat@mord.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mod.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliwa do pojazdów Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Nowym Sączu w okresie od dnia 01.03.2017 r. do 28.02.2018 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliwa do pojazdów Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Nowym Sączu w okresie od dnia 01.03.2017 r. do 28.02.2018 r. Szacunkowa ilość zamówienia : a) benzyna bezołowiowa Pb 95 - 18 500 litrów b) olej napędowy - 17 000 litrów Ilości paliwa mogą ulec zmianie, a Wykonawcy w związku z ograniczeniem ilości dostaw, nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego - Dostarczane paliwo musi odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2015 poz. 1680). Parametry paliw nie ujęte w rozporządzeniu muszą być zgodne z obowiązującymi Polskimi Normami. - Zamawiający wymaga aby stacje paliw za pośrednictwem których Wykonawca dostarczał będzie paliwo, zlokalizowane były nie dalej niż ,sumując drogę dojazdową i powrotną, 6 km od siedziby Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Nowym Sączu, ul. 29 Listopada 10. (obliczone na bazie internetowej mapy www.targeo.pl), - Stacja paliw powinna być czynna 24 godz/dobę 7 dni w tygodniu. - Lokalizacja stacji musi zapewnić bezkolizyjny wjazd i wyjazd oraz tankowanie wszystkich pojazdów Zamawiającego wymienionych w Załączniku nr 6 do SIWZ, w tym zespołu ciągnik siodłowy z naczepą o długości 14 m. - Obrót paliwem odbywa się w sposób bezgotówkowy. - Zamawiający nie dopuszcza możliwości dokonywania zakupu paliwa z zastosowaniem kart paliwowych. - Cyklicznie, w trzech okresach w miesiącu wystawiane są zbiorcze faktury zakupionego paliwa wraz załącznikami i zestawieniami, na których uwidocznione będą: a) nazwisko tankującego pojazd b) numer rejestracyjny pojazdu c) data tankowania d) rodzaj, ilość i wartość zakupionego paliwa (przy podanej cenie w danym dniu) e) stan licznika pojazdu w chwili tankowania f) pokwitowanie odbioru przez odbiorcę paliwa dokumentu tankowania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
09132100-4
Dodatkowe kody CPV:
09134100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamówienie udzielane w częściach w oparciu o art 6a ust. prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT140249.85 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 160550.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Usługa w zakresie doradztwa i pozyskiwania personelu lekarskiego celem udzielania świadczeń zdrowotnych na rzecz i pod kierownictwem Zamawiającego
- BZP.271.10.2025 Wykonanie robót budowlanych (....) Budowa wiaty rekreacyjnej na działkę nr 188 w obrębie 115 - realizacja w ramach zadania budżetowego pn. "Wiata rekreacyjna na placu zabaw w Porębie"
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych worków wykonanych z folii LDPE przeznaczonych do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych
- Zamówienie na usługę założenia bazy obiektów topograficznych (BDOT 500) dla jednostki ewidencyjnej Muszyna - miasto, Piwniczna-Zdrój - miasto, Stary Sącz - miasto.
- Zorganizowanie wycieczek dla pracowników/emerytów/rencistów i uprawnionych członków rodzin Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Nowym Sączu
- BZP.271.11.2025 (...) likwidacja barier architektonicznych w zakresie: budowy pochylni, wydzielenie miejsc postojowych dla niepełnosprawnych w Zespole Szkół Elektro-Mechanicznych;
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.