To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-16
Zamość: Dostawa wyposażenia stażysty w ramach projektu: Czas na staż - program przygotowania zawodowego uczniów szkół regionu zamojskiego
Numer ogłoszenia: 230474 - 2013; data zamieszczenia: 16.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 201662 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 im. Józefa Piłsudskiego w Zamościu, ul. Szczebrzeska 102, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 84 6392027, faks 84 6396041.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia stażysty w ramach projektu: Czas na staż - program przygotowania zawodowego uczniów szkół regionu zamojskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia stażysty w zawodzie technik: - architektury krajobrazu na stanowisku wykonawca terenów zieleni; - żywienia i gospodarstwa domowego na stanowisku dietetyk; - żywienia i gospodarstwa domowego na stanowisku intendent; - rolnik/technik mechanizacji rolnictwa na stanowisku asystent księgowego; - rolnik/technik mechanizacji rolnictwa w zawodzie pszczelarz; - rolnik/technik mechanizacji rolnictwa na stanowisku mechanik-diagnosta pojazdów silnikowych; w ramach projektu: Czas na staż - program przygotowania zawodowego uczniów szkół regionu zamojskiego, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2: Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, z podziałem na niżej wskazane części: Część 1 postępowania: dostawa środków ochrony osobistej; Część 2 postępowania: dostawa rębaka do gałęzi, nożyc spalinowych do żywopłotu, sekatora teleskopowego, wyrywacza do chwastów, mini traktorka, wertykulatora z areatorem oraz kosiarki z funkcją mulczowania; Część 3 postępowania: dostawa odbiornika GPS, węgielnicy z pionem, wysokościomierza pryzmatycznego oraz dalmierza laserowego; Część 4 postępowania: dostawa zestawów dla projektanta terenów zieleni, aparatów cyfrowych oraz laptopów z systemem operacyjnym i oprogramowaniem; Część 5 postępowania: dostaw specjalistycznego oprogramowania w ramach wyposażenia stażysty w zawodzie technik żywienia i gospodarstwa domowego na stanowisku dietetyk, intendent oraz w zawodzie rolnik/technik mechanizacji rolnictwa na stanowisku asystent księgowego; Część 6 postępowania: dostawa zestawów startowych dla młodego pszczelarza Część 7 postępowania: dostawa testera diagnostycznego oraz zestawu kluczy montażowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.13.00.00 - Specjalna odzież robocza 16.10.00.00 - Maszyny używane w rolnictwie i leśnictwie do przygotowywania lub uprawy gleby 16.16.00.00 - Różny sprzęt ogrodniczy 16.31.10.00 - Kosiarki do trawników 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa 38.30.00.00 - Przyrządy do pomiaru 38.11.21.00 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne) 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.74.50 - Tablety graficzne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 38.65.00.00 - Sprzęt fotograficzny 16.64.00.00 - Maszyny pszczelarskie 44.51.00.00 - Narzędzia 44.51.25.00 - Klucze maszynowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2: Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa środków ochrony osobistej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DAJAR-POŻ S.C. DANUTA WIATER, JAN PUPIEC
jakie przetargi wygrała firma
DAJAR-POŻ S.C. DANUTA WIATER, JAN PUPIEC
- DAJAR-POŻ spółka cywilna, J.Pupiec, D.Wiater, R.Wilk, ul.Przemysłowa 15, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10516,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9639,84
Oferta z najniższą ceną: 9639,84 / Oferta z najwyższą ceną: 9639,84
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa rębaka do gałęzi, nożyc spalinowych do żywopłotu, sekatora teleskopowego, wyrywacza do chwastów, mini traktorka, wertykulatora z areatorem oraz kosiarki z funkcją mulczowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TOM-POZ Tomasz Poździk, ul. Starowiejska 35, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10121,97 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12400,00
Oferta z najniższą ceną: 12400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20726,73
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa odbiornika GPS, węgielnicy z pionem, wysokościomierza pryzmatycznego oraz dalmierza laserowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INFOPOMIAR Usługi Informatyczne i Geodezyjne, Hubert Soluch, ul. Kotarbińskiego 4 lok.51, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2520,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3690,00
Oferta z najniższą ceną: 3690,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3690,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Dostawa testera diagnostycznego oraz zestawu kluczy montażowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.W. DRUT spółka cywilna, R.Gęśla, J.Gęśla, ul. Kilińskiego 72, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14406,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18530,00
Oferta z najniższą ceną: 18530,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18530,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej etap I w bocznej ulicy Zagrodowej w Zamościu
- Wykonanie usługi w zakresie 2 części : cz.1: Przegląd i naprawa inst. i urz. techn. oraz uwierzytelnianie narzędzi pomiarowych st. paliw 32 WOG; cz.2: Przygotowanie cystern paliwowych do badań okres
- koszenie poboczy dróg powiatowych w roku 2025
- Remont chodnika i istniejących miejsc postojowych oraz budowa miejsc postojowych dla samochodów osobowych przy ul. Gminnej w Zamościu
- Remont pomieszczeń łaźni w oddziale III Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
- Dostawa rękawic ochronnych jednorazowych (diagnostyczne, chirurgiczne, ortopedyczne)
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego celem wparcia podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
- Dostawa sprzętu audiowizualnego
- dostawa 63 sztuk fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi tj. tuszami na potrzeby 5 WSZK
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Gminy Dopiewo w okresie od 01.06.2025 r. do 31.12.2027 r. (31 miesięcy)
- Zakup zaawansowanego systemu zarządzania jednostką administracyjną
- Zakup wraz z instalacją programu do transgranicznej wymiany informacji oraz przeszkolenie użytkowników z jego obsługi.
więcej: Maszyny używane w rolnictwie i leśnictwie do przygotowywania lub uprawy gleby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.