Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-04
Tomaszów Lubelski: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy SOSW w Tomaszowie Lubelskim, ul. Wesoła1
Numer ogłoszenia: 230496 - 2011; data zamieszczenia: 04.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im.Janusza Korczaka w Tomaszowie Lubelski , ul. Wesoła 1, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 665 94 40, faks 084 665 94 40.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.soswtomaszowlub.szkolnastrona.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy SOSW w Tomaszowie Lubelskim, ul. Wesoła1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I PIECZYWO 1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: > chleb zwykły 500 g - szt. 4.000 > chleb razowy 500 g - szt. 1.000 > drożdżówka 100 g - szt. 12.000 > bułka 50 g - szt. 800 > bułka tarta 1 kg - kg 60 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 15612500-6 3. czas trwania lub termin wykonania: od 1.09.2011 do 30.06.2012 4. kryteria oceny ofert: najniższa cena CZĘŚĆ II MLEKO I JEGO PRZETWORY 1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: > mleko 2% tłuszczu l. - l . 3.500 > masło 82% tł. kg - kg 300 > śmietana 18 % tł. l. - l 500 > twaróg półtłusty kg - kg 300 > ser żółty salami kg - kg 60 > serek homo. 100 g - szt. 350 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 15500000-3 3. Czas trwania lub termin wykonania: od 1.09.2011 do 30.06.2012. CZĘŚĆ III MIĘSO I WĘDLINY 1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakres zamówienia > boczek wędzony kg - kg 40 > łopatka prasowana kg - kg 100 > kiełbasa toruńska kg - kg 20 > kiełbasa żywiecka kg - kg 15 > mortadela kg - kg 80 > kiełbasa parówkowa kg - kg 30 > paróweczki kg - kg 100 > pasztetowa kg - kg 120 > podgardlana kg - kg 50 > kiełbasa zwyczajna kg - kg 200 > salceson włoski kg - kg 70 > ogonówka kg - kg 20 > szynka wędzona kg - kg 15 > pieczeń rzymska kg - kg 45 > mielonka prasowana kg - kg 55 > schab b/k kg - kg 90 > łopatka wieprz. b/k kg - kg 160 > karkówka wieprz. b/k kg - kg 50 > szynka wieprz. b/k kg - kg 20 > mięso garmażer. kg - kg 70 > wątroba wieprz. kg - kg 90 > kości wieprz. schab. kg - kg 40 > słonina kg - kg 80 > smalec kg - kg 100 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV 15100000-9, 15131120-2 3 Czas trwania lub termin wykonania od 1.09.2011 do 30.06.2012 4. Kryteria oceny: najniższa cena CZĘŚĆ IV RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE 1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia. > mąka pszenna kg - kg 460 > mąka ziemniaczana 500 g - szt. 20 > kasza manna 500 g - szt. 50 > kasza jęczmienna 500 g - szt. 40 > kasza gryczana kg - kg 50 > płatki owsiane 400 g - szt. 40 > ryż kg - kg 130 > makaron 500 g - szt. 800 > musztarda nie mniej n iż 175 g - szt. 300 > majonez nie mniej niż 700 g - szt. 80 > keczup nie mniej niż 900 g - szt. 130 > koncentrat pomidor. min. 900 g - szt. 80 > chrzan nie mniej niż 170 g - szt. 150 > olej litr - l. 160 > ocet 0,5 l - szt. 30 > ogórek konserw. min. 800 g - szt. 110 > kukurydza konser. min. 400 g - szt. 45 > groszek konser. min. 400 g - szt. 60 > sól kg - kg 190 > cukier kg - kg 550 > cukier puder 500 g - szt. 500 > cukier wanilinowy szt. - szt. 140 > kwasek cytrynowy szt. - szt. 50 > herbata granul. 100 g - szt. 260 > dżem nie mniej niż 280 g - szt. 600 > miód min. 400 g - szt. 50 > kawa inka min. 150g - szt. 100 > kakao min. 200 g - szt. 40 > kisiel szt. - szt. 220 > budyń szt. - szt. 280 > rosołek drob. 180g - szt. 170 > pieprz naturalny czarny miel. 20 g. - szt. 200 > przyprawa maggi min. 900 g - szt. 6 > przyprawa do zup min. 850 g - szt. 30 > przyprawa vegeta lub równoważna min. 500 g - szt. 30 > ziele angielskie 15g - szt. 20 > liść laurowy 15 g - szt. 25 > papryka miel. słodka 20 g - szt. 15 > przyprawa do mięs delikt 200 g - szt. 35 > sos boloński min. szt - szt. 130 > sos sałatkowy szt. - szt. 120 > zupa fasolowa szt. - szt. 80 > zupa ogonowa szt. - szt. 280 > zupa grzybowa szt. - szt. 150 > zupa pieczarkowa szt. - szt. 40 > żurek 45 g - szt. 100 > barszcz biały 40 g - szt. 60 > paprykarz min. 330 g - szt. 200 > pasztet min. 500 g - szt. 120 > margaryna zwykła 250 g - szt. 300 > margaryna śniadaniowa 500 g - szt. 100 > konserwa turystyczna 300 g - szt. 50 > konserwa tyrolska 300 g - szt. 50 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV 15800000-6 3. Czas trwania lub termin wykonania od 1.09.2011 do 30.06.2012 4. Kryteria oceny ofert; najniższa cena CZĘŚĆ V RYBY PRZETWORZONE I KONSERWOWE 1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakres zamówienia. > szprot w oleju min. 300 g - szt 160 > śledź w oleju min. 170 g - szt. 80 > śledź w pomid. min 170 g - szt. 50 > kotlet rybny kg - kg 25 > panga mrożona kg - kg 35 > mintaj mrożony kg - kg 35 2. Wspólny słownik Zamówień CPV 15331100-8 3. Czas trwania lub termin wykonania od 1.09.2011 do 30.06.2012 4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena CZĘŚĆ VI DRÓB 1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia; > ćwiartki z kurczaka kg - kg 180 > kurczak świeży kg - kg 10 > udziec z indyka kg - kg 60 > filet drobiowy kg - kg 10 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV 15112000-6 3. Czas trwania lub termin wykonania od 1.09.2011 do 30.06.2012 4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena CZĘŚĆ VII MROŻONKI 1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia > mieszanka warzywna - bukiet jarzyn kg - kg 100 > truskawka mrożona kg - kg 50 > kalafior mrożony kg - kg 40 > brokuł mrożony kg - kg 40 > włoszczyzna kg - kg 100 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV 15331100-8 3. Czas trwania lub termin wykonania od 1.09.2011 do 30.06.2012 4. Kryteria oceny ofert; najniższa cena CZĘŚĆ VIII OWOCE ŚWIEŻE 1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia > jabłka gat.1 kg - kg 1.600 > śliwka kg - kg 50 > gruszka kg - kg 100 2. Wspólny Słownik zamówień CPV 03121000-5 3. Czas trwania lub termin wykonania od 1.09.2011 do 30.06.2012 4. Kryteria oceny ofert : najniższa cena CZĘŚĆ IX WARZYWA > 1. Krotki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia > cebula kg - kg 400 > czosnek kg - kg 5 > marchew kg - kg 500 > pietruszka korzeń kg - kg 100 > seler kg - kg 100 > por kg - kg 130 > kapusta kiszona kg - kg 100 > kapusta biała kg - kg 650 > kapusta pekińska kg - kg 15 > burak ćwikłowy kg - kg 250 > ogórek kwaszony kg - kg 120 > pieczarka kg - kg 100 > kalafior kg - kg 40 > brokuł kg - kg 60 > fasola Jaś kg - kg 90 > cytryna kg - kg 100 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV 15300000-1 3. Czas trwania lub termin wykonania od 1.09.2011 do 30.06.2012 4. Kryteria oceny ofert : najniższa cena CZĘŚĆ X JAJA KURZE 1. Krotki opis ze wskazaniem wielkości lub zakres zamówienia > jaja kurze kl. I szt. - szt. 6.800 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV 03142500-3 3. Czas trwania lub termin wykonania od 1.09.2011 do 30.06.2012Wspólny 4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena CZĘŚĆ XI PRODKTY MĄCZNE GOTOWE 1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia > uszka z grzybami kg - kg 5 > pyzy z mięsem kg - kg 70 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV 15851000-8 3. Czas trwania lub termin wykonania od 1.09.2011 do 30.06.2012 4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena CZĘŚĆ XII ZIEMNIAKI 1. krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia > ziemniaki kg - kg 4.800 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV 03212100-1 3.Czas trwania lub termin wykonania od 1.09.2011 do 30.06.2012 4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.25.00-6, 15.50.00.00-3, 15.10.00.00-9, 15.80.00.00-6, 15.20.00.00-0, 15.11.20.00-6, 03.12.10.00-5, 15.30.00.00-1, 03.14.25.00-3, 15.85.10.00-8, 03.21.21.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
tak/nie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
tak/nie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
tak/nie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
tak/nie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
tak/nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.soswtomaszowlub.szkolnastrona.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Tomaszowie Lubelskim
22-600 Tomaszów Lub. ul. Wesoła 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2011 godzina 11:00, miejsce: Specjalny Osrodek Szkolno - Wychowawczy w Tomaszowie Lubelskim 22-600 Tomaszów Lub. ul. Wesoła 1 (sekretariat szkoły).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- "Wykonanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Tomaszów Lubelski - etap II"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gminie Mircze"
- Budowa linii kablowej oświetlenia drogowego w miejscowości Pasieki
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych : produktów mleczarskich, spożywczych i pieczywa do Przedszkola nr 11 "Pentliczek " w Koninie w 2025 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów sypkich dla SPZOZ w Choszcznie
- Artykuły żywnościowe cz. II
- Sukcesywne dostawy wędlin i podrobów drobiowych
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 IM. JÓZEFA WYBICKIEGO W GRÓJCU 2025/2026
więcej: Produkty ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.