eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZabezpieczenie ścian i fundamentów sali gimnastycznej - I etap w Zespole Szkół nr 69 przy ul. Drewnianej 8 w Warszawie (znak sprawy UD-IX-WZP-271-60/11)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-29

Warszawa: Zabezpieczenie ścian i fundamentów sali gimnastycznej - I etap w Zespole Szkół nr 69 przy ul. Drewnianej 8 w Warszawie (znak sprawy UD-IX-WZP-271-60/11)
Numer ogłoszenia: 230505 - 2011; data zamieszczenia: 29.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście , ul. Nowogrodzka 43, 00-691 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6998449, faks 022 6998154.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie ścian i fundamentów sali gimnastycznej - I etap w Zespole Szkół nr 69 przy ul. Drewnianej 8 w Warszawie (znak sprawy UD-IX-WZP-271-60/11).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie ścian i fundamentów sali gimnastycznej - I etap w Zespole Szkół nr 69 przy ul. Drewnianej w Warszawie zgodnie z: 1.Dokumentacją projektową zawierającą: -Projekt zabezpieczenia ścian i fundamentów sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr 69 przy ul. Drewnianej 8 w Warszawie, wykonany w dniu 27 czerwca 2011 r. przez Studio Budowlane UNITY s.c., Warszawa ul. Kędzierskiego 2 lok. 66. Autorem opracowania jest mgr inż. Damian Cyrta. -Przedmiar robót dla zabezpieczenia ścian i fundamentów sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr 69 przy ul. Drewnianej 8 w Warszawie, wykonany w dniu 27 czerwca 2011 r. przez Studio Budowlane UNITY s.c., Warszawa ul. Kędzierskiego 2 lok. 66. Autorem przedmiaru jest Wiesław Pszczółkowski na podstawie przedmiaru wykonanego przez Pawła Trzebińskiego. -Przedmiar robót dla pomalowania pomieszczeń szkolnych Zespołu Szkół nr 69 przy ul. Drewnianej 8 w Warszawie, wykonany w dniu 26 lipca 2011 r. przez Zdzisława Dąbrowskiego 2.Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych dla zabezpieczenia ścian i fundamentów sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr 69 przy ul. Drewnianej 8 w Warszawie, wykonany w dniu 27 czerwca 2011 r. przez Studio Budowlane UNITY s.c., Warszawa ul. Kędzierskiego 2 lok. 66. Autorem opracowania jest mgr inż. Leszek Tischner. Ww. opracowania stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie ścian i fundamentów sali gimnastycznej oraz pomalowanie pomieszczeń w Zespole Szkół nr 69 przy ul. Drewnianej 8 w Warszawie. W zakres zamówienia wchodzi m. in.: 1.Etap 1 zabezpieczenie ścian i fundamentów -wymiana przykanalika kanalizacji deszczowej: -rozbiórka posadzki betonowej w pomieszczeniu gospodarczym, - rozbiórka nawierzchni asfaltowej we wskazanym w części rysunkowej fragmencie, -demontaż drzwi do pomieszczenia gospodarczego, - wykonanie wykopu (głębokość ok.1,5m) odsłaniającego przykanalik, - zabezpieczenie ścian i fundamentów pomieszczenia gospodarczego, - demontaż przykanalika (od studni chłonnej do budynku), - demontaż rury spustowej w pomieszczeniu gospodarczym (do wysokości 1m od poziomu posadzki), - montaż nowego przykanalika żeliwnego o średnicy 150mm wraz z rurą spustową i czyszczakiem, - zasypanie wykopu wybranym uprzednio gruntem (zagęszczając mechanicznie warstwami co 30cm, ostatnia warstwa 20cm zagęszczona ręcznie), - odtworzenie nawierzchni asfaltowej na parkingu, - odtworzenie posadzki betonowej w pomieszczeniu gospodarczym, -montaż zdemontowanych uprzednio drzwi do pomieszczenia gospodarczego, -usztywnienie filarków międzyokiennych; -demontaż krat okiennych (wewnętrznych i zewnętrznych), -wykucie w tynku bruzd pod elementy usztywniające, - montaż kątowników wraz z głowicami blachy w bruzdach pionowych, - ułożenie płaskowników w bruzdach poziomych i dospawanie do kątowników , - wykonanie tynku cem-wap. na siatce stalowej Rabitza lub cięto-ciągnionej, - gruntowanie i malowanie filarków (od wewnątrz farbą olejną, z zewnątrz farbą elewacyjną), -montaż krat okiennych (wewnętrznych i zewnętrznych), -naprawa rys i pęknięć na ścianach konstrukcyjnych: -iniekcja rys i pęknięć zaczynem cementowym, - przezbrojenie obustronne rys i pęknięć (z zewnątrz oraz od wewnątrz) prętami o średnicy 8mm w co drugiej spoinie, - uzupełnienie naprawianych miejsc tynkiem cem-wap na siatce, - gruntowanie i malowanie naprawianych miejsc (od wewnątrz farbą olejną, z zewnątrz farbą elewacyjną). 2. Malowanie pomieszczeń -zabezpieczenie podłóg, sprzętu i okien folią -zeskrobanie i zmycie starej farby -przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności - ściany i sufity -gruntowanie podłoży -dwukrotne malowanie powierzchni ścian i sufitów farbami emulsyjnymi.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 2000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym, polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jednego zamówienia obejmującego roboty budowlane - konstrukcyjne. Wartość zamówienia - jednej umowy nie może być mniejsza niż 100.000,00 zł. (brutto). Za wykonane zamówienie Zamawiający rozumie takie, w którym przedmiot umowy został wykonany zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończony. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać w/w warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: 1)w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi, 2)w następstwie wykraczających poza terminy określone w KPA procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnych mających wpływ na terminy realizacji zamówienia, 3)ujawnienia w trakcie robót urządzeń podziemnych, elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja nie wynika z map uzbrojenia uzgodnionych przez ZUD lub dokumentacji projektowej, 4)wyjątkowo niesprzyjających warunków pogodowych, 5)działania siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Nowogrodzka 43, pokój nr 118. Opłata za formularz SIWZ wynosi 11,50 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2011 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Warszawie, ul. Nowogrodzka 43, w Kancelarii Ogólnej.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.