Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-23
Kraków: Dostawa szafek przyłóżkowych wraz z niezbędnym montażem
dla Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie, nr sprawy: ZP/41/2008
Numer ogłoszenia: 230547 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla , ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6338030, fax. 012 6344003.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dietl.krakow.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szafek przyłóżkowych wraz z niezbędnym montażem dla Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie, nr sprawy: ZP/41/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szafek przyłóżkowych (w ilości 70 sztuk)wraz z niezbędnym montażem. Szafki przyłóżkowe wykonane z profili stalowych i blachy stalowej ocynkowanej pokrytych lakierem proszkowym. Blat szafek wykonany z płyty unilam. Szafki w kolorze kremowym, na plastikowych kółkach. Wymiary: długość- 430-450 mm; szerokość- 400 mm; wysokość blatu- 795-810 mm..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00 - Meble medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP tj. 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamó-wienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP, jak również udzielą 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia 2.Spełnienie wymogów podanych w ust. 1, należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 3 do SIWZ oraz poprzez przedłożenie dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII. 3.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie zgodnie z art. 24 ust.2 pkt 3 wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty), z zastrzeżeniem art.26 ust.3 PZP. 4.Zgodnie z art. 26 ust.3 PZP Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składające się na ofertę (spięte w kolejności jak podano niżej): 1)wypełniony formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2)wypełniony formularz cenowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, 3)oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 PZP, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogu aktualności, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym. 5)pełnomocnictwo do podpisania oferty, uwierzytelnienia dokumentów, składania ewentualnych wyjaśnień, podpisania umowy, jeżeli nie wynika to z dokumentu wymienionego w pkt 4)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dietl.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: budynek Szpitala przy ul. Focha 33 w Krakowie ( pokój - Zamówienia publiczne).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: NIE DOTYCZY.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, III piętro, pokój 307 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- Dostawa i montaż wyposażenia bloku operacyjnego
- Dostawa mebli medycznych
- Zakup i dostawa wyposażenia dla przedszkoli publicznych w Dzierżoniowie w ramach projektu "SmartPrzedszkolaki w Powiecie Dzierżoniowskim" z podziałem na cztery części zamówienia.
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.