eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomCAŁODOBOWA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB, OBIEKTÓW I MIENIA KOMPLEKSU KOSZAROWEGO K-3114 W BYTOMIU REALIZOWANA PRZEZ SPECJALISTYCZNĄ UZBROJONĄ FORMACJĘ OCHRONNĄ (SUFO)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-23

Bytom: CAŁODOBOWA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB, OBIEKTÓW I MIENIA KOMPLEKSU KOSZAROWEGO K-3114 W BYTOMIU REALIZOWANA PRZEZ SPECJALISTYCZNĄ UZBROJONĄ FORMACJĘ OCHRONNĄ (SUFO)
Numer ogłoszenia: 230563 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 1552, ul. Oświęcimska 33, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3968500, fax 032 3968570.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw1552.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CAŁODOBOWA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB, OBIEKTÓW I MIENIA KOMPLEKSU KOSZAROWEGO K-3114 W BYTOMIU REALIZOWANA PRZEZ SPECJALISTYCZNĄ UZBROJONĄ FORMACJĘ OCHRONNĄ (SUFO).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona fizyczna osób, obiektów i mienia znajdujących się w kompleksie koszarowym K-3114 przy ul. Oświęcimskiej 33 w Bytomiu (na terenie którego stacjonują: Jednostka Wojskowa 1552, Jednostka Wojskowa 1499, Jednostka Wojskowa 2624, pododdział Jednostki Wojskowej 2748 i Wojskowa Administracja Koszar), realizowana w całodobowym systemie zmianowym przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochronną (SUFO). Szczegółowy zakres usług zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Od Wykonawców NIE będzie wymagane wniesienie wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5. Posiadają aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późń. zm.). 1.6 Wykażą, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają kwalifikacje oraz wymagane uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia : licencje, poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli co najmniej POUFNE, zaświadczenia o przeprowadzonym szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych. 1.7 Wykażą posiadanie broni palnej i środków przymusu bezpośredniego wymaganych przez Zamawiającego, które Wykonawca winien posiadać (wydzielić) w celu realizacji przedmiotu zamówienia. 1.8 Wykażą wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również, wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, referencje na minimum dwie wybrane z wykazu usługi 1.9 Dokonają przeprowadzenia wizji lokalnej obiektów i terenu podlegającego ochronie. 1.10 Dysponują Pełnomocnikiem ds. Ochrony Informacji Niejawnych, przeszkolonym przez właściwe służby ochrony państwa. 1.11. Posiadają kancelarię tajną i pomieszczenia umożliwiające prowadzenie prac z dokumentacją niejawną. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia-nie spełnia) na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków wyżej opisanych wyznaczonych jako minimum kwalifikujące do udziału w przedmiotowym postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; Oferta wraz z wszystkimi załącznikami winna być podpisana przez osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo załączone do oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (suma ubezpieczenia nie niższa niż 700.000zł.) 6. Aktualna koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późń. zm.); 7. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, w tym dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień : licencje, poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli co najmniej POUFNE, zaświadczenia o przeprowadzonym szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych, zakres wykonywanych czynności przez pracowników wykonawcy - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 4 do SIWZ W wykazie należy również ująć pełnomocnika ochrony, kierownika kancelarii tajnej oraz osoby uprawnione do reprezentowania i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, wymienione w Krajowym Rejestrze Sądowym lub Ewidencji Działalności Gospodarczej 8. Wykaz ilościowy broni palnej i środków przymusu bezpośredniego wymaganych przez Zamawiającego, które Wykonawca winien posiadać (wydzielić) w celu realizacji przedmiotu zamówienia - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 5 do SIWZ 9. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również Wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, referencje na minimum dwie wybrane z wykazu usługi - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 6 do SIWZ (Zamawiający nie wymaga bezwzględnego wykazania się realizacją usług realizowanych w ramach SUFO na rzecz terenów ,komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej) 10. Protokół z przeprowadzonej wizji lokalnej obiektów i terenu podlegającego ochronie - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 7 do SIWZ 11. Oświadczenie o dysponowaniu przez Wykonawcę Pełnomocnikiem ds. Ochrony Informacji Niejawnych, przeszkolonego przez właściwe służby ochrony państwa wraz z załączonymi do niego dokumentami imiennymi potwierdzającymi posiadane przeszkolenie określonymi w oświadczeniu - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 8 do SIWZ 12. Oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej i pomieszczeń umożliwiających prowadzenie prac z dokumentacją niejawną wraz z dokumentami określonymi w oświadczeniu - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 9 do SIWZ 13. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych- z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 3 do SIWZ 14. Formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 1 do SIWZ 15. Szczegółowy kosztorys ofertowy (kalkulacja kosztów) sporządzony przez Wykonawcę 16. Parafowany projekt umowy wraz z załącznikami (załącznik nr 10 do SIWZ). 17. Pełnomocnictwo potwierdzające posiadanie uprawnień osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 2 do SIWZ ; Złożone przez wykonawcę dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia będą podlegały ocenie poprzez sprawdzenie ich kompletności, zupełności i poprawności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Doświadczenie w realizacji podobnych umów - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw1552.republika.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1552 ul. Oświęcimska 33, 41-902 Bytom budynek nr 3, III piętro, kancelaria nr 303 w godzinach 7.30-15.30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1552 ul. Oświęcimska 33, 41-902 Bytom budynek nr 3, II piętro, Kacelaria jawna nr 213.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 04.01.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.